Iisakki 26.10.2004 16:05:45 | |
---|
Tämmöistä vaan että oliskohan kukaan hoitanut asevelvollisuuttaan sotilassoittajana?? Minkäköhänlainen taitotaso pitäisi omata? |
toxic 26.10.2004 16:09:42 | |
---|
Sotilassoittaja? Perkele, en oo ikinä kuullukkaan mistään tuollasesta. :) |
Sinap 26.10.2004 16:21:58 | |
---|
Tämmöistä vaan että oliskohan kukaan hoitanut asevelvollisuuttaan sotilassoittajana?? Minkäköhänlainen taitotaso pitäisi omata? nuotit pitää osata ja käydä kokeessa lahdessa tai soitella suoraan eri soittokuntien päälliköille...tästä on keskustelua ollut jo.... http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=39594 Elämä on kuin kitaran kieli...hetken se kestää kunnes katkeaa. |
Hohhoijaa 26.10.2004 16:53:43 | |
---|
Sotilassoittaja? Sotilassoittokunta Siis ne jotka marssii ja paukuttaa rumpuja ja soittaa torvia |
toxic 26.10.2004 16:55:01 (muokattu 26.10.2004 16:55:42) | |
---|
Sotilassoittokunta Siis ne jotka marssii ja paukuttaa rumpuja ja soittaa torvia HOho! Nerokasta. Ja sodan tullen ne laitetaan metsään soittamaan? Iha vaan maalitauluksi? vai syötiksi? Vai miinanpolkijoiksi? Edit: Joo, sivareillehan toi miinanpolkijan jobi on varattu :) Elkee suuttuko tästä :) |
Volle 26.10.2004 17:07:32 (muokattu 26.10.2004 17:08:04) | |
---|
Nam. |
Hohhoijaa 26.10.2004 18:01:14 | |
---|
HOho! Nerokasta. Ja sodan tullen ne laitetaan metsään soittamaan? Iha vaan maalitauluksi? vai syötiksi? Vai miinanpolkijoiksi? Eei, kun normaaleiksi sotilaiksi metsään rämpimään, luulisin Ja johonkin liittolaisen pääkenraaliführerin vastaanottotilaisuudessa ne soittaa Ehkä, en ole perehtynyt |
Bilharzia 26.10.2004 20:59:56 | |
---|
HOho! Nerokasta. Ja sodan tullen ne laitetaan metsään soittamaan? Iha vaan maalitauluksi? vai syötiksi? Vai miinanpolkijoiksi?
Sinne metsään luomaan tunnelmaa tietenkin. www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
toxic 26.10.2004 21:06:48 | |
---|
Sinne metsään luomaan tunnelmaa tietenkin. HOho! Voin kuvitella sotilaat tanssimassa tangoa orkesterin kanssa, samalla kun neukut tulittaa :D |
Da Make 26.10.2004 21:10:31 | |
---|
HOho! Voin kuvitella sotilaat tanssimassa tangoa orkesterin kanssa, samalla kun neukut tulittaa :D War Ensemble tahi War Zone! |
toxic 26.10.2004 21:20:20 | |
---|
War Ensemble tahi War Zone! En tajunnut paskaakaan, mutta kyllä on hauskaa :) Hmm... Mitenkäs paljon tuo eroaa normaalista armeijan käynnistä ton musan lisäksi? Kai siinäkin ammutaan kaikkee paskaks jne... :) (huomatkaa hjurmio) |
Da Make 26.10.2004 21:23:33 | |
---|
En tajunnut paskaakaan, mutta kyllä on hauskaa :) Kiva, niin hyvä että saat plussan! + ta en pastil. Hmm... Mitenkäs paljon tuo eroaa normaalista armeijan käynnistä ton musan lisäksi? Kai siinäkin ammutaan kaikkee paskaks jne... :) (huomatkaa hjurmio) Siellä ei yleensä ole tilaa kitaristeille. Se on sellaista "viihde musiikkia" eli puhaltimet mukana.... Yksi kitaristi ja _ei säröä_ (paljoa). Sinne et kuitenkaan pääse, kun joku hullu jazz-semipro vetelee kitara osuudet niin siellä ei paljoa mitään kolmen soinnun "onko tabulatuureina" kitaristeja oteta. |
Sinap 26.10.2004 22:36:40 | |
---|
HOho! Nerokasta. Ja sodan tullen ne laitetaan metsään soittamaan? Iha vaan maalitauluksi? vai syötiksi? Vai miinanpolkijoiksi? Edit: Joo, sivareillehan toi miinanpolkijan jobi on varattu :) Elkee suuttuko tästä :) Huomioon ottaen nykyaikaisen sodankäynnin rintamalla ei juuri muita tarvita kuin tiedustelijoita...kuten "ystävämme" Bush sen on osoittanut sodankäynnissä tärkeintä on se että se näyttää hyvälle...siihen meitä soittajia tarvitaan. Nyt jos vois puhua hetken asiaa eikä jauhaa mistään mitään tietämättöminä solvauksia, voisi kysyjälle antaa vastauksia ellei ole jo linkeistä löytänyt. ...siis...kitaransoittajana olin itse keväällä(silloin ilm. järjestetään aina) lahdessa kokeissa...sieltä mut passitettiin vekaran kautta lappeenrantaan...eli niissä kokeissa käydään siviiliaikana...halukkuus ilmoitetaan kutsunnoissa ja sieltä saa ohjeita... Elämä on kuin kitaran kieli...hetken se kestää kunnes katkeaa. |
goose 26.10.2004 23:06:42 (muokattu 26.10.2004 23:07:01) | |
---|
Toisen pumppuni kaikki jäsenet paitsi minä ovat suorittaneet intin soittokunnassa. Lepposta touhua. Itse olin laivastossa ja soittokunnan kapu kävi harva se viikko kosiskelemassa mua mukaan, kun kitaristeista oli tuolloin pulaa. En mennyt. Teki hyvää ottaa vähän välimatkaa musiikkiin välillä ja leikkiä laivojen kanssa merellä. Eräällä kaverillani on myös hyviä kokemuksia soittokunnasta. Tekivät keikkaa pienellä intin pakulla ympäri suomea puoli vuotta ja soittivat jazzia pienissä räkälöissä. Se oli hauskaa. U2 - "How to Dismantle an Atomic Bomb" come out 23.11.04 |
toxic 26.10.2004 23:18:29 | |
---|
Toisen pumppuni kaikki jäsenet paitsi minä ovat suorittaneet intin soittokunnassa. Lepposta touhua. Itse olin laivastossa ja soittokunnan kapu kävi harva se viikko kosiskelemassa mua mukaan, kun kitaristeista oli tuolloin pulaa. En mennyt. Teki hyvää ottaa vähän välimatkaa musiikkiin välillä ja leikkiä laivojen kanssa merellä. Eräällä kaverillani on myös hyviä kokemuksia soittokunnasta. Tekivät keikkaa pienellä intin pakulla ympäri suomea puoli vuotta ja soittivat jazzia pienissä räkälöissä. Se oli hauskaa. Mä haluun soittajaks! :) |
PoLFus 26.10.2004 23:43:20 (muokattu 27.10.2004 00:01:16) | |
---|
Mä haluun soittajaks! :) minäkin! Onneksi on pari, kolme vuotta aikaa reenata. kun päättäri m.opistosta ens keväällä. Ihan hyvät mahkut ois. "PoLFus on ihan söpö lapsi. kun vielä 10 vuotta aikuistut niin oot oikein komea :)" - Tupuna |
Mrezzye 27.10.2004 09:59:15 | |
---|
Kai siellä pitää jotain pilliä tai kannuja osata soittaa, ei pelkällä kitaralla varmaan soittokuntaan pääse. En voi kuvitella Porilaisten marssia vedettävän marssiessa kitaralla. Tai voin minä, mutta tuskimpa herra isoherra voi. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Kitarajeesus 27.10.2004 15:26:51 | |
---|
Kai siellä pitää jotain pilliä tai kannuja osata soittaa, ei pelkällä kitaralla varmaan soittokuntaan pääse. En voi kuvitella Porilaisten marssia vedettävän marssiessa kitaralla. Tai voin minä, mutta tuskimpa herra isoherra voi. Ei tarvi. Kitaristeilla on lähinnä humppahelvettiä ja kuukauden alokas-aika. Lahteen on vaikea päästä soittamaan kitaraa tai bassoa, mutta jonnekin Sodankylään voi päästä vähän huonompikin. Nightwishin Tuomas Holopainen sävelsi soittokunnassa ollessaan levyllisen biisejä, eli reeniaikaa siellä on varsin runsaasti. Yleistä-palstalla tästä on ollut jo monesti puhetta. Musiikki on elämä. |
jiBa 05.11.2004 12:27:09 (muokattu 05.11.2004 12:28:27) | |
---|
Meikä oli tammikuusta lokakuuhun Kajaanissa pillipiiparina, kitaralla. Lahteen vaan kokeisiin, sieltä ne sitten sijoittaa mihin sattuu. :) Mulla ainakin oli niin lepposta siellä et ei mitn rajaa. 8 viikkoa jägsterikomppaniassa ja sen jälkeisenä 7 kk:n aikana ammuin kerran. Loppusodassakin oltiin, soittamassa... :D Aikaa oli liikaakin, tylsäksi kävi välillä. Humppaa&jatsinpaskaa suurimmaksi osaksi, oli sit tietysti esim. TikTakin lämppärikeikka, vedettiin Gary Moorea, Europea... ja Klamydiaa...? rok. :D Nine speaker cabinets really do sound better than just one.
-Paul Gilbert- |
bombbis 05.11.2004 21:49:56 (muokattu 06.11.2004 16:34:13) | |
---|
pitääki alkaa harjottelee kunnolla jos vaikka pääsis tonne ;) noh ohan täs viel 3v.. |