jalka 22.10.2004 15:21:53 | |
---|
elikkäs onko kukaan soitellut tuota mahtavaa progemetallin suuren yhtyeen biisejä?löytääkö jostain tabuja?ite oon löytäny muutaman,vaan ei riitä.ja ylipäätään pystyykö kukaan niitten biisejä ees soittaa inhimillisen kuulosesti? |
kimurantti1 24.10.2004 15:25:31 (muokattu 24.10.2004 23:05:58) | |
---|
Olen joitain pätkiä Words Unspokenista, Eztension Of The Wishista ja Encyclopediasta soittanut, korvakuulolta niitä opetellut. Pieni vihje: Jos se on ihmisen soittama, niin niin eiköhän sen joku toinenkin pysty soittamaan... On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus.
Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni. |
Makuupussimies 01.11.2004 21:42:36 | |
---|
Sen morphing into nothingin tabit olis ihan kiva. Ei sulla Jallu niitä ole? Harr |
kimurantti1 02.11.2004 21:40:29 | |
---|
Sen morphing into nothingin tabit olis ihan kiva. Ei sulla Jallu niitä ole? Ota ihmeessä korvakuulolta selville, kehittää todella paljon korvaa, olen sen itsekin vasta tässä vähn aikaa sitten tajunnut... On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus.
Makuupussimies 04.11.2004 21:17:17 | |
---|
Ota ihmeessä korvakuulolta selville, kehittää todella paljon korvaa, olen sen itsekin vasta tässä vähn aikaa sitten tajunnut... Ei mulla sellaisia taitoja ole. Sävelkorva ihan päin helvettiä. Harr |
kimurantti1 07.11.2004 12:51:09 | |
---|
Aloita jostain helpommasta! Ihan oíkeasti, kannattaa. Ei se nyt niin vaikealta nuotinnettavalta kuulosta, olen opetellut siitäkin pari pätkää, voin lähettää jos vain joskus jaksaisin tehdä niistä tabit. On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus.