Aihe: Tsekatkaa mun kotisvun videoklipit :)
1 2
JS
11.06.2004 17:40:23 (muokattu 11.06.2004 17:41:04)
Siinähän se otsikossa tuli sanottua.. Katsokaa nyt joku ne kun sinne laitoinkin.

Paskojahan nuo ovat mutta niin on saundikin. Onko ylipäätään missään digikamerassa mitenkään pätevää mikkiä? Vaikka ei kyllä olisi varaa valittaa, kamera kun ei ole oma :)
"mikä vitun ongelma sulla saatana on?"-PoLFus
drlecter
11.06.2004 17:48:51

jätkä seisoo niiku seinässä :O
http://www.fretboardfromhell.tk/
JS
11.06.2004 17:50:27
jätkä seisoo niiku seinässä :O

Joo. Mä oon aina tykänny niistä "The Fly"- elokuvista :) Jos vakavissaan ollaan niin yritin kyllä kääntää oikeinpäin mutten osannu...
drlecter
11.06.2004 17:53:21

Ei kuitenkaan sormet mätäne ja tipu kesken soiton.
Tosta tokasta videosta jotenki tulee adam fulara mieleen :)

Nopsaanhan sormesi sivaltaa!
P-Nut
11.06.2004 18:04:56

Kuulostaa just niinku joltain arabikäärmeenlumoojalta, joka sienissään vetelee skaaloja ylösalas...
Kyllä se siitä kun vähän potkii
JS
11.06.2004 18:05:52 (muokattu 11.06.2004 18:10:05)
Tosta tokasta videosta jotenki tulee adam fulara mieleen :)

Adam Fulara? Eikös se ole tämä Puolan täppääjä? Sehän tekee ihan oikeaa musiikkiakin (esim. Autumn Leaves)...
hessurf
11.06.2004 18:13:53
Aivan hirveetä. Tommonen hevimeininki: "Tää on sairasta, kaikki kuolee, hrahraahrhaaar! Galaksit räjähtää...Tuomipäivä..."
Swan
11.06.2004 18:15:53
Aivan hirveetä. Tommonen hevimeininki: "Tää on sairasta, kaikki kuolee, hrahraahrhaaar! Galaksit räjähtää...Tuomipäivä..."

Keinonen laskeutuu rankaisemaan kaikkia...Luurangot nousee haudoistaan...Pääkallot halkeaa kahtia...
"If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge
drlecter
11.06.2004 18:16:27

Adam Fulara? Eikös se ole tämä Puolan täppääjä? Sehän tekee ihan oikeaa musiikkiakin (esim. Autumn Leaves)...

Joo sillä on saman tyylisiä videoita ;)
JS
11.06.2004 18:17:59 (muokattu 11.06.2004 18:18:34)
Joo sillä on saman tyylisiä videoita ;)

Jaa... No ei tossa yksinään viitti riehua (prkl kun ei tukkaakaan enää/vielä ole... olis edes vähän vähemmän tyhmän näkönen :))
"Aivan hirveetä. Tommonen hevimeininki: "Tää on sairasta, kaikki kuolee, hrahraahrhaaar! Galaksit räjähtää...Tuomipäivä...""-hessurf
musakko
11.06.2004 20:47:08
Mun mielestä ei ole paskaakaan väliä kuin nopeeta kitaristit pystyy tiluttamaan, vaan se kuinka hyvään kappaleeseen esim. kitarasoolo on sovitettu.

paska biisi& hyvä soolo= paska biisi
hyvä biisi&paska soolo= hyvä biisi

Mutta jokaisellahan meistä on omat mielipiteensä, minun mielipide on vaan yksi miljoonien muiden mielipiteiden joukossa.
dragon
11.06.2004 21:26:01
Ja laske nyt ihmeessä sitä kitaraa alemmas! ; )
Super-Jari
11.06.2004 22:22:15
Heh. Hyvin soitat mutta hauskinta on katsoa aina tiluttajan suuta. Ihan Fularan umpisuolenpuhkeamis-ilmeeseen ei vielä päästy mutta hyvä tekniikka oli sinullakin. Toiseksi parasta on katsoa kun yrittää pitää suun paikallaan.

Joo. Siis hyvin soitat, ei siinä mitään.

Heu.
heu heu
outo_O
11.06.2004 22:42:07
tässä on kohta jossa voisin hyväksyä jucciz:ksen vastauksen..

----

----
Interviewer: "ok, how long is band been together as Metallica?" James: "All since we started"
JS
12.06.2004 11:08:00 (muokattu 12.06.2004 11:12:02)
Mun mielestä ei ole paskaakaan väliä kuin nopeeta kitaristit pystyy tiluttamaan, vaan se kuinka hyvään kappaleeseen esim. kitarasoolo on sovitettu.

paska biisi& hyvä soolo= paska biisi
hyvä biisi&paska soolo= hyvä biisi

Mutta jokaisellahan meistä on omat mielipiteensä, minun mielipide on vaan yksi miljoonien muiden mielipiteiden joukossa.

Ei noita ole miksikään musiikilliseksi elämykseksi tarkotettukkaan... En (edes) minä tollasta "musiikkia" normaalisti kuuntele/soita...

Ja laske nyt ihmeessä sitä kitaraa alemmas! ; )
Se kitaran korkeus menee mulla aika pitkälti fiiliksen mukaan: joku päivä leuassa kiinni ja joskus taas niin alhaalla ku hihna antaa myöten (jolloin ei kyllä kovin leveitä otteita soiteta).

Heh. Hyvin soitat mutta hauskinta on katsoa aina tiluttajan suuta. Ihan Fularan umpisuolenpuhkeamis-ilmeeseen ei vielä päästy mutta hyvä tekniikka oli sinullakin. Toiseksi parasta on katsoa kun yrittää pitää suun paikallaan.

Joo. Siis hyvin soitat, ei siinä mitään.

Heu.

Ynkällä ja Gary Moorella on aika hyviä ilmeitä (tyyliin "orgasmi" ja "pakkopäästäpaskalleNYT")

EDIT: Lisättäköön nyt vielä (kun kukaan muu ei tunnu jaksavan valittaa) että ei noi ainakaan mun korvaani kovin puhtaasti mene :( Ja taimi kusee...
"Aivan hirveetä. Tommonen hevimeininki: Tää on sairasta, kaikki kuolee, hrahraahrhaaar! Galaksit räjähtää...Tuomipäivä..."-hessurf
hessurf
14.06.2004 15:01:51
Swan (ari Swang) Hauska jatko!! (Mutta se oikeesti oli hirveetä!!!)
Jucciz
14.06.2004 15:05:55
Eihän videokuvauksessa ole mikään pakko tyytyä kameran omaan mikkiin. Voihan äänen vetää vaikka mikserin kautta äänikorttiin ja liittää videopätkään jälkeenpäin.

http://jucciz.com/video/

Tuolta vaikkapa ystava.avi, noin kokeeksi
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
JS
14.06.2004 15:25:57 (muokattu 14.06.2004 15:26:24)
Voihan niin tehdä jos osaa... Minä saisin todennäköisesti aikaan puolen sekunnin viiveen kuvan ja äänen välille kun en oikein Cubasea sun muita osaa käyttää. Ja jos vastaukseni tuntuu järjettömältä niin se vain todistaa etten oikein hallitse näitä hommia :)

Hyvin soitat...
Kaulamikki on efekti. Efekteillä peitetään virheitä.
JCM
14.06.2004 15:36:16

EDIT: Lisättäköön nyt vielä (kun kukaan muu ei tunnu jaksavan valittaa) että ei noi ainakaan mun korvaani kovin puhtaasti mene :( Ja taimi kusee...

Joo, mutta kohtuullisen hyvin on jannulla motoriikka kuitenkin hallussa;?D

Hauskan näköistä!
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Jucciz
14.06.2004 15:44:47
tässä on kohta jossa voisin hyväksyä jucciz:ksen vastauksen..

Kerrotko tarkemmin, mitä tarkoitit? :)
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)