Aihe: Surkastuminen..
1 2
zkelez
04.03.2003 12:17:39
Nyt on tapahtunut jotain aivan käsittämättömän kamalaa. Tyttöystäväni jätti minut, jonka johdosta alkoi kitaran soitto maistumaan niin kuin aiemminkin, mutta sain huomata että olen tullut aivan käsittämättömän paljon paskemmaksi. Hirveää. Niin tekniikassa kuin nopeudessakin on tapahtunut lähes puoliintuminen. Tuleekohan tämä vanha taitamus nopeammin takaisin, ettei sitä tarvisi aivan uudestaan hankkia verellä ja hiellä.. Mutta punaisena lankana tässä, syöminen ja nukkuminen, muu vie turhaan aikaa soittamiselta. Piste. Kitarasi ei jätä sinua, kitarasi tuntee aina sympatiaa ja lohduttaa aina! Kitarasi ei katsele muita soittajia, eikä sen kaunis ulkonäkö katoa iän myötä. Seksiä kitaran kanssa en voi suositella, mutta kyllä se kun saat soitettua jotain uutta mahtavaa mitä ennen et pystynyt, voittaa seksisessiot. Eläkää kitarallenne (8 tuntia päivässä)!
Herra minut on luonut niin kuin parhaaksi on nähnyt, parhaaksi todellakin, tai ainakin todella hyväksi
Hater
04.03.2003 12:38:31
Minäkin olen pahasti surkastumisvaiheessa. Muutin muijan kanssa yhteen ja se aina rupee narisee, kun alan soitella. Alkaa muka päätä särkee, kun kuuntelee mun soittoa. Korvakuulokkeet päässä on ankeeta soittaa :(
"Beware...beware! Beware of the big green dragon that sits on your doorstep. He eats little boys...puppy dog tails, and big, fat snails. Beware, take care....beware!"
funkypick
04.03.2003 13:44:54
Kyllä se sieltä palautuu vähän nopeammin kunhan jaksat treenata.

Jättäkää nyt sellaset muijat jotka ei anna soittaa :) ihan kummallisia ihmisiä :)
You can play anything on any chord as long as you phr^H^H^H play it fast enough.
Robert
04.03.2003 14:05:24
kyllä kitara aina muijan voittaa!
Hater
04.03.2003 14:10:32
kyllä kitara aina muijan voittaa!

Riippuu tietysti kitarasta ja muijasta :)

...mut jos pitäisi valita omasta mielestä täydellisimmän naisen ja kitaran väliltä, ottaisin ehdottamasti naisen. Eiks sitä kitaraa soiteta, et saadaan niitä naisia.
"Beware...beware! Beware of the big green dragon that sits on your doorstep. He eats little boys...puppy dog tails, and big, fat snails. Beware, take care....beware!"
funkypick
04.03.2003 14:25:11

Eiks sitä kitaraa soiteta, et saadaan niitä naisia.

Ei. Ainakaan enää pitkään aikaan :)
You can play anything on any chord as long as you phr^H^H^H play it fast enough.
Herra Rapu
04.03.2003 15:18:50

Nyt on tapahtunut jotain aivan käsittämättömän kamalaa. Tyttöystäväni jätti minut, jonka johdosta alkoi kitaran soitto maistumaan niin kuin aiemminkin, mutta sain huomata että olen tullut aivan käsittämättömän paljon paskemmaksi. Hirveää. Niin tekniikassa kuin nopeudessakin on tapahtunut lähes puoliintuminen. Tuleekohan tämä vanha taitamus nopeammin takaisin, ettei sitä tarvisi aivan uudestaan hankkia verellä ja hiellä.. Mutta punaisena lankana tässä, syöminen ja nukkuminen, muu vie turhaan aikaa soittamiselta. Piste. Kitarasi ei jätä sinua, kitarasi tuntee aina sympatiaa ja lohduttaa aina! Kitarasi ei katsele muita soittajia, eikä sen kaunis ulkonäkö katoa iän myötä. Seksiä kitaran kanssa en voi suositella, mutta kyllä se kun saat soitettua jotain uutta mahtavaa mitä ennen et pystynyt, voittaa seksisessiot. Eläkää kitarallenne (8 tuntia päivässä)!

aivan selvä muffauksen puute.. :)
Rakkaudesta musiikkiin ja poroihin.

FAT = MOTION
Jaz
05.03.2003 01:20:44

Minäkin olen pahasti surkastumisvaiheessa. Muutin muijan kanssa yhteen ja se aina rupee narisee, kun alan soitella. Alkaa muka päätä särkee, kun kuuntelee mun soittoa. Korvakuulokkeet päässä on ankeeta soittaa :(

Mitenniin ankeeta? Mä soittelen 99% ajasta kuulokkeet päässä. Soundit kuulostaa paremmalta ja muutenkin mun mielestä on parempi soittaa luurit päässä eikä naapurit/oma eukko ei häiriinny ;)
zkelez
05.03.2003 11:37:33
Mitäs iloo on soittaa jos seinät ei tutise :)
Herra minut on luonut niin kuin parhaaksi on nähnyt, parhaaksi todellakin, tai ainakin todella hyväksi
Jaz
05.03.2003 17:06:00

Mitäs iloo on soittaa jos seinät ei tutise :)

Mitäs iloa on seinien tutisemisesta kun voit kuulokkeiden avulla laittaa korvasi.. tai koko päänupin tutisemaan ;)
KooAa
05.03.2003 22:01:31
No woman no cry. Tuskin turhuus ....
kimurantti1
06.03.2003 20:37:49
Eiks sitä kitaraa soiteta, et saadaan niitä naisia.

Heh...ookko jämähtäny jonnekin 80-luvulle???
Kimurantti on homojen kunkku!
Keppi
06.03.2003 20:48:04
Tyttöystäväni jätti minut, jonka johdosta alkoi kitaran soitto maistumaan niin kuin aiemminkin

Se on bluesin paikka...=)
Juuup!
PuNkKi
07.03.2003 02:19:39
mulle se oli joskus aikoinaan helpotus että
pääs muijasta eroon... sai taas alkaa keskittyä
soittamiseen enempikin, -sillon joskus ei
saanu ikinä soittaa :(
JasonBeckerWannabe
07.03.2003 12:31:19
Off Topi ehkä mutta tietääkö kukaan että onko kitarasaundille olemassa kuulokkeita jotka toistaa sen sen niinku vahvariki toistaa, eli kuuluu kunnon äänet ? Oon kokeillu vaikka minkälaisia kuulokkeita (kalliitakin) mut se soundi kuullostaa jotenkin aneemiselta ?
Referring Jason as a genious is an understatement :Marty Friedman
Herra Rapu
07.03.2003 12:43:00

Off Topi ehkä mutta tietääkö kukaan että onko kitarasaundille olemassa kuulokkeita jotka toistaa sen sen niinku vahvariki toistaa, eli kuuluu kunnon äänet ? Oon kokeillu vaikka minkälaisia kuulokkeita (kalliitakin) mut se soundi kuullostaa jotenkin aneemiselta ?

Oiskohan vika siellä vahvaripäässä?
Rakkaudesta musiikkiin ja poroihin.

FAT = MOTION
Hater
07.03.2003 13:27:46

Eipä siihen mitään mahda. Vahvareista lähtee kuulokkeille suora output. En tiiä kuulostaisko 'aidommalta', jos hommais jonkun vahvistinmallintajan? Vahvistimen soundiin, kun vaikuttaa niin monet asiat: kaiutinelemetit, huoneen akustiikka, kaapin rakenne, yms.
Äksmän
07.03.2003 13:28:50
Oon kokeillu vaikka minkälaisia kuulokkeita (kalliitakin) mut se soundi kuullostaa jotenkin aneemiselta ?

Ootko kokeillut kaiutinsimulaatiota kuulokkeiden ja signaalin lähdön väliin? Jos ei ole saatavilla, niin equlla yläpäätä leikkaamalla ja kompressoinnilla voi tavoitella jotain vastaavaa. Jos ei noitakaan löydy, niin silloin on kai tyytyminen vahvarin treblen ruuvaamiseen vastapäivään.
Huolevi
13.12.2004 13:42:55

Ostappa voxin uudempi tonelapsi, niin et tuu pettymään edes kuulokkeiden kanssa! Ei mitään konesäröilyä vaan soundia lämmittää venäläinen putki!!
Congregatedilta puuttuu syntekisti! Keksi hyvät synat NB:hen, ja lähetä meille!
Mrezzye
13.12.2004 14:16:55

Seksiä kitaran kanssa en voi suositella, mutta kyllä se kun saat soitettua jotain uutta mahtavaa mitä ennen et pystynyt, voittaa seksisessiot.

Säälittävää! Ei niitä voita mikään. Paitsi seksisessiot kitaraa soittaen ;)
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)