RX10 17.02.2003 22:28:08 | |
---|
On muutes aika nätti piisi!! Mitä mieltä ootte? Onko kukaa reenannu kyseistä piisiä? Ite just kokeilin ja intro oli ainaki aika vaikee. Pitää vissiin ostaa peliki.. |
Fortune 18.02.2003 00:13:43 | |
---|
Noh, kaipa tuo konsolipelin taustamusiikkina menee. Ei mitenkään elämää suurempaa musiikkia :) "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
kippe-gerbiili 18.02.2003 15:55:54 | |
---|
Tykkäsin kans. Aika munakasta meinikiä... Jos se olis tehny musiikit wolfensteiniin niin se olis maailman myydyin peli vieläki... Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä... |
RX10 18.02.2003 19:38:56 | |
---|
Tykkäsin kans. Aika munakasta meinikiä... Jos se olis tehny musiikit wolfensteiniin niin se olis maailman myydyin peli vieläki... Ootko reeniny? Vetää JP aika vauhtia sen intropätkän... |
lkx 18.02.2003 23:43:47 | |
---|
Mä oon kans kuullu ton rallin ja täytyy sanoo, että on aika helvetin kivi tunnari pelille! RAWK >) There is no spoon... |
kippe-gerbiili 19.02.2003 12:21:10 | |
---|
Ootko reeniny? Vetää JP aika vauhtia sen intropätkän... En oo kaameesti kyllä reeniny ku en oikei pysty kuunteleen omalta koneelta sitä. (ei oo internettiä) Koulun koneelta oon kuunnellu. Mutta joo... Vetää ihan kiitettävän siistiä settiä siinä. Ja siinä on ihan selkeesti petruccin jäljittelemätön, siisti soundi. Noin melodioiltaan ja kitara saundeiltaan... Upee biisi..
Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä... |
TomiKettunen 19.02.2003 20:00:10 | |
---|
On muutes aika nätti piisi!! Mitä mieltä ootte? Onko kukaa reenannu kyseistä piisiä? Ite just kokeilin ja intro oli ainaki aika vaikee. Pitää vissiin ostaa peliki.. Loistava biisi kaiken kaikkiaan. On muuten vaikea kohta siellä keskellä sellanen missä on aikamoisen monimutkanen tahtilaji... - Keep Rocking! - |
Huolevi 13.12.2004 13:35:48 | |
---|
Loistava biisi kaiken kaikkiaan. On muuten vaikea kohta siellä keskellä sellanen missä on aikamoisen monimutkanen tahtilaji... Näin on näpykät! Congregatedilta puuttuu syntekisti! Keksi hyvät synat NB:hen, ja lähetä meille! |