kattilakettu 23.10.2004 14:37:40 | |
---|
Niin,miten on, onko joskus palanut päreet opettelun alkuvaiheessa esim. niin että olet pistänyt soittovehkeen säpäleiksi? "Vähemmän ääniä-mutta onpahan edes oikeita" |
Skebaristi 23.10.2004 14:50:14 | |
---|
No en ole. "No niin, no joo"
?:) Elvis hymiö |
Hohhoijaa 23.10.2004 15:34:18 (muokattu 23.10.2004 15:35:08) | |
---|
En ole |
zepeteus 23.10.2004 16:05:23 | |
---|
Eipä ole koskaan palanut päreet opetellessa niin pahasti, että olisi pitänyt paloitella kepakkoa. Muuten vaan soittaessa on tullut oltua joskus aika "liberaali" soittimen käsittelyssä. Eli on pudotettu lattialle, raahattu pitkin lattiaa, seisottu kitaran päällä, revitty kieliä poikki...ja huippuna meni vanha uskollinen pariin otteeseen loimupuuksi. Sytkäbensaa päälle ja palamaan. Ko. kitara on muuten edelleenkin ykkössoittimeni ja soi/toimii mainiosti. |
skebajaba 23.10.2004 16:19:53 | |
---|
ite skidinä joskus 6v sain semmosen miniskittan minkä joku sukulaiseni minulle teki, no kattelin faijan kanssa hendrixiä ja sitten aamulla heräsivät kun istuin olkkarissa ja hakkasin sitä skittaani lattiaan kuin mielipuoli. myöhemmin sitten kun innostuttiin tulitikku leikeistä niin koitin sitä sytyttääkin siis joskus 8v mutta ei onnistunut. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
toxic 23.10.2004 16:30:38 | |
---|
ei onnistunut. Oisit laittanu siihen bensaa. Lavasta hihnatapin paikkaan, ja sit soittamaan kun se on tulessa :) |
Kimmo72 23.10.2004 16:31:23 | |
---|
Heitin joskus junnuna Williamsini ikkunasta ulos. Menin perään (ovesta :P) heittämään sitä vielä vähä pitemmälle.. Mutta se toimii edelleen :D Se on sitä kestävää kasari Williamsia :D Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
tillotson 23.10.2004 16:39:05 | |
---|
kaverilla oli joku paska venäläinen akustinen, lyötiin se petäjään.. Ei kiitos |
Aksu89 23.10.2004 17:15:11 | |
---|
En ole, joskus vielä Ostan Tech 21 Trademark 60:sen! Pikaviestiä! |
Eemil 23.10.2004 17:39:50 | |
---|
Olen joskus tehnyt akustiella kitaralla testin kuinka suuren voiman tarvitsee, jotta hi-hatin varsitikku lävistää sen kyljen. Aika helposti se meni siitä läpi ja tuli pieni pyöreä reikä. |
Majesty 23.10.2004 18:19:04 | |
---|
Olen joskus tehnyt akustiella kitaralla testin kuinka suuren voiman tarvitsee, jotta hi-hatin varsitikku lävistää sen kyljen. Aika helposti se meni siitä läpi ja tuli pieni pyöreä reikä. Kokeileppa samaa vaikkapa mahonkisella Lespalla. Helposti menee läpi... Ummetuksesta kärsivät ihmiset eivät välitä paskaakaan. |
stratocaster 23.10.2004 18:27:21 | |
---|
En ole hajottanu. Annan ne mielummin vaikka köyhille jos on tarve päästä eroon siitä kitarasta.. Voimaa!! Nopeutta!! |
skebajaba 23.10.2004 18:35:52 | |
---|
Oisit laittanu siihen bensaa. Lavasta hihnatapin paikkaan, ja sit soittamaan kun se on tulessa :) no sitä ei skidinä löytynyt sillon, myöhemmin poltin kyllä kaikkea zippo bensalla, mutta se on sitten toinen tarina mikä ei tähän liity mitenkään=) -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
käsi 23.10.2004 18:43:35 | |
---|
yksi kitara tuhottiin kaverin kanssa kohtalaisen navakassa kännissä. leikittiin jimmi henkkaa ja sytytettiin kitara zippo bensalla palamaan. kohta ne ottaa avaimet pois |
Locrian 23.10.2004 18:54:17 | |
---|
Oon hajottanut saman kitaran varmaan viis-kuus kertaa.Se on toi Iban ruoska jonka kursin aina yhtä biisiä varten kasaan... -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore |
Bomber 23.10.2004 19:02:37 | |
---|
puoskari on " Se joka polkee paskaa ei tiiä mitään, mut se joka lopettaa sen polkemisen ei tiiä sitäkään! " |
toxic 23.10.2004 19:14:27 | |
---|
no sitä ei skidinä löytynyt sillon, myöhemmin poltin kyllä kaikkea zippo bensalla, mutta se on sitten toinen tarina mikä ei tähän liity mitenkään=) Aah... Zippo bensa... Pakko polttaa jotain. Oon polttanu jo kaikki pikkusiskon lelut, mitäköhän keksis seuraavaksi? :) |
jami87 23.10.2004 23:51:15 | |
---|
Oon hajottanu kaks kitaraa. Toinen oli omatekonen pask* ja toinen oli jo valmiiks "pikkasen" rikkinäinen Epin Lespa. Lespan pistin paloiks siks, kun halusin tietää mistä se oli tehty. Joskus oli threadi kitarakamoissa, että jonku korealais-muijan Epin kansi oli pahvia tai jtn, joten päätin vilkasta. I'm Rock, but I don't Roll... |
toxic 24.10.2004 00:00:04 | |
---|
Oon hajottanu kaks kitaraa. Toinen oli omatekonen pask* ja toinen oli jo valmiiks "pikkasen" rikkinäinen Epin Lespa. Lespan pistin paloiks siks, kun halusin tietää mistä se oli tehty. Joskus oli threadi kitarakamoissa, että jonku korealais-muijan Epin kansi oli pahvia tai jtn, joten päätin vilkasta. No oliko se sit pahvia? |
Jake24-25 24.10.2004 00:01:16 (muokattu 24.10.2004 00:03:03) | |
---|
Valitettavasti olen hajoittanut kitaran. Se oli joskus 10-vuotiaana, jolloin en vielä itse soittanut kitaraa. Eräs perhetuttu oli löytänyt kitaran roskiksesta ja minä sekä veljeni saimme sen. Kitara oli jo valmiiksi soittokelvoton, mutta rämpyttelimme sillä veljeni kanssa innokkaasti. Diggasimme armottomasti Kissiä ja yhtenä kauniina päivänä kotitalomme etupihalla saimme idean tehdä paul stanleymäiset "siistit" kitaranmurskajaiset. Niinpä moukaroimme kitaran palasiksi. Ohikulkijoilla riitti hämmästelemistä.Nyt vuosia myöhemmin kadun tuota hetken mielijohteesta tehtyä "barbarismia". Kyseessä oli soittokelvottomuudesta huolimatta siistinnäköinen akustinen teräskielinen. Täytyykin tässä joskus kaivaa vanhat valokuvat esiin ja selvittää ko. kitaran merkki ja malli mikäli mahdollista. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |