Aihe: Säveltapailua
1
Sir Härö
11.03.2005 11:09:54
Mitäs melodioita ootte "tapaillut"?
Millä on helppo lähteä liikkeelle?

Itte "tapailin" eilen nämä:

Pokerin tuplaus
Over the hills and a far away (se yks riffi)
Every night in my dreams (titanic kipale)
Copyright huomautus: Härö irtisanoutuu kännissä kirjoitettujen kirjoitusten sisällöstä! Pastilli?
Robert
11.03.2005 11:15:45
HIMin biiseistä olen soitellut aika paljon sellaisia näppäilyversioita. Ja jos soittelen kitaraa ja katson telkkaria samaan aikaan, niin koitan aina selvittää telkussa soivan musiikin sävellajin, ja soitella mukana.
Mä seuduilla näillä oon tunnettu... kalamies#4 >-)))>
Kiviniemi
11.03.2005 12:46:28
Ennio Morriconen "Ecstasy of Gold" on pitkän aikaa ollu hauskin biisi näppäillä menemään, upea melodia!

Toisia hienoja melodioita, joita tulee soiteltua vaikka lämmittelyks tai rässinsahaamisen ruvettua kyllästyttämään, ovat esim. Viikatteen "Kivi itkee vihreää", Braveheart-elokuvan tunnussävelmä ja vaikkapa Sentencedin "Mourn."
Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella
Sir Härö
11.03.2005 13:39:06
Yks hyvä on kans toi Take my breath away.
Copyright huomautus: Härö irtisanoutuu kännissä kirjoitettujen kirjoitusten sisällöstä! Pastilli?
Titares
11.03.2005 15:08:25
Ukko-Nooa on varmaan yksi yleisimmistä ekoista biiseistä.
Jööhannes
11.03.2005 15:53:33 (muokattu 11.03.2005 15:54:58)
Yleensä jos joku riffi soi päässä ja ajattelee päässään nii tulee hillitön halu kokeilla sitä kitaralla. Yleensäkään ne ei ihan kohillaan oo, mutta kyllä se sitte hetken ränkytyksen jälkeen löytyy.

Edit: Ainii, niitä biisejä, kaikki Maidenin biisit on hyviä tuohon hommaan. Minä alussa aika paljo opettelin niillä tuota tapailua.
Kuka sanoi että hevissä pitää olla mustat vaatteet ja paha ilme?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)