Fadead 16.02.2005 17:12:49 | |
---|
Mites tuo intro olisi järkevintä soittaa? Itse en saa oikein venytetyksi niitä pinch harmonicseja, että kuuloistaisi hyvältä. Zakk Wylde taisi käyttää tuota Bend behind the nut- tekniikkaa jollakin livevideollta. Itsekin yritin mutta en saanut bendattua kuin jonku puolisävelaskelta. Mites te tuon soitatte? Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja. |
LTD 16.02.2005 18:04:13 | |
---|
Mä en ole ikinä soittanut tota biisiä, mutta ne kuullostaa natural harmonic jotka kammetaan floikalla ylöspäin. ps. mikä on natural harmonic suomeksi? hä? |
Jucciz 16.02.2005 18:07:08 | |
---|
ps. mikä on natural harmonic suomeksi? Huiluääni. |
LTD 16.02.2005 18:34:09 | |
---|
Huiluääni. Niinpä tietysti! Oikosulku iski hä? |
Fadead 16.02.2005 20:38:23 | |
---|
mutta ne kuullostaa natural harmonic jotka kammetaan floikalla ylöspäin. Juu, näin Jake E. lee no varmaan tuon soittanut .Mutta eipäs ole minun les paulissa floikkaa. Jokin muu keino täytyy olla. No eikai se auta ku yrittää tuota satulan takaista venytystä. Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja. |
h.e.k.a 16.02.2005 22:25:54 | |
---|
Zakk Wylde taisi käyttää tuota Bend behind the nut- tekniikkaa jollakin livevideollta. Jossain vanhassa GuitarWorldissa Wylde sanoi, että se introjuttu tulee ihan vain säplättynä synalta tms. (siis keikalla)... "I don't want you to play me a riff that's going to impress Joe Satriani; give me a riff that makes a kid want to go out and buy a guitar and learn to play" -Ozzy Osborne |
Kassu 16.02.2005 22:30:05 | |
---|
Jossain vanhassa GuitarWorldissa Wylde sanoi, että se introjuttu tulee ihan vain säplättynä synalta tms. (siis keikalla)... Niin se syntikkaosuus :D Kyllä Wylde soittaa sen alun, ja bendaa nimenomaan sieltä satulan takaa. |
Gypsy 16.02.2005 23:15:07 | |
---|
Niin se syntikkaosuus :D Ei kun just siitä kitarajutusta on puhunu mistä täälläkin nyt on puhe, muistan joskus lukeneeni saman jutun. |
Kassu 16.02.2005 23:29:24 | |
---|
Ei kun just siitä kitarajutusta on puhunu mistä täälläkin nyt on puhe, muistan joskus lukeneeni saman jutun. Ok, no pakko se on kai sitten uskoa. |
Peoplez 17.02.2005 00:36:07 (muokattu 17.02.2005 00:39:41) | |
---|
Joskus löysin netistä semmosen sivun missä Jake E. Lee esitteli juuri tuon Ultimate Sin -levyn kitaratekniikoita biisi biisiltä. Koitanpa kaivaa sen sivun, hetki vaan. EDIT: http://www.jakeelee.com/html/index.php?name=Technique tossa ois. En tiedä kyllä onko apua. Huiluääniä se tossa näkys tekevän. EDIT 2: On muuten törkeen aliarvostettu kitaristi! Mulla on joku kämänen videokasetti Ozzyn livekeikalta joskus -83 tai jotain ja Jake E. Lee vetää kovaa. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Gypsy 17.02.2005 00:58:42 (muokattu 17.02.2005 01:03:49) | |
---|
Ok, no pakko se on kai sitten uskoa. Muistelisin, että syy oli se, että Wylden kitara meni epävireeseen satulan takaa venytyksistä joten sen soitosta tehtiin sitten sample jonka syntikkamies laitto aina tuleen syntikastaan. Tosin eihän tää tarkota, että aina olis näin tehty. |
Fadead 17.02.2005 14:35:17 | |
---|
On muuten törkeen aliarvostettu kitaristi! Mulla on joku kämänen videokasetti Ozzyn livekeikalta joskus -83 tai jotain ja Jake E. Lee vetää kovaa. Imutin DC++:lta tuommosen Bark at the moon- kiertueelta soitetun livekeikan. On kyllä kovaa settiä. Jake E lee ei häviä mielestäni soittotaidoiltaan yhtään Randylle ja Wyldelle. Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja. |
Kassu 17.02.2005 15:30:07 | |
---|
Muistelisin, että syy oli se, että Wylden kitara meni epävireeseen satulan takaa venytyksistä joten sen soitosta tehtiin sitten sample jonka syntikkamies laitto aina tuleen syntikastaan. Tosin eihän tää tarkota, että aina olis näin tehty. Niin, se on varmasti ainakin osasyy, että menee epävireeseen. Ei satulat aina luista niin kauheasti. On muuten törkeen aliarvostettu kitaristi! Mulla on joku kämänen videokasetti Ozzyn livekeikalta joskus -83 tai jotain ja Jake E. Lee vetää kovaa Jake on kova jätkä. |
Paskaskitta 19.02.2005 19:52:03 | |
---|
Jake on kova jätkä. Bark at the Moon, Shot in the Dark ja Rock 'n Roll Rebel! Ne riffit, ne soolot, se kaikki! Ozzyllä on parhaat kitaristit. " Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain |
hanipai 20.02.2005 00:40:23 | |
---|
On joo kovat kitaristit kautta aikain. Laihonkin toive oli päästä Ozzyn kitaristiksi joskus nuorempana:) Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
Krice 20.02.2005 20:38:57 | |
---|
On muuten törkeen aliarvostettu kitaristi! Kotisivulta katsoin, että ei ole mokoma tehnyt yhtään soololevyä. Toimisi ehkä paremmin sooloartistina tyyliin Ynkkä. Taitoa kyllä löytyy. |
Mrezzye 20.02.2005 20:39:33 | |
---|
Laihonkin toive oli päästä Ozzyn kitaristiksi joskus nuorempana:) Kenenpä ei ??? ;) Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
skebajaba 21.02.2005 18:40:28 | |
---|
Kenenpä ei ??? ;) niinpä=) OSTAN WHAMMY PEDAALIN TARJOA JOS ON TYHJÄN PANTTINA!!! |
Traktor X 22.02.2005 18:31:00 | |
---|
Kyllä Jake taitaa olla mun lempikitaristi noista Ozzyn hepuista. Ja sehän on aina soittanu kammettomalla skeballa. taitaa tuo Shotin alku olla just tuolta satulan takaa bendattu. |
Krice 22.02.2005 20:41:38 | |
---|
Kyllä Jake taitaa olla mun lempikitaristi noista Ozzyn hepuista. Ja sehän on aina soittanu kammettomalla skeballa. taitaa tuo Shotin alku olla just tuolta satulan takaa bendattu. Ultimate Sin -levyllä on kyllä kappaleita, missä ikäänkuin käyttäisi kampea reilustikin. Jos ei niin on se melkoinen fakiiri että saa kammettomalla sellaista ääntä. |