jwalk 13.01.2005 00:00:50 (muokattu 13.01.2005 00:03:50) | |
---|
Kaipa tämäkin aihe joskus käyty,mutta en ainakaan heti löytänyt.Kertokaatte.Minua ei ole kovin usein sanottu virtuoosiksi tai teknisesti taitavaksi mutta soitossani on kuulemma munaa ja monipuolisuutta,eli humpasta heviin ja kitara on varapippeli. Joku on joskus sanonut että kuulostan Neil Yongin ja John Frucianten kombinaatiolta,mitenköhän tuohon suhtautuisi....? |
Karipiirto 13.01.2005 08:07:04 | |
---|
Mulla ainaki nousee kusiraja uhkaavasti kun kehutaan. Toivottavasti sinulle ei käy samoin. Hitto ku muistais mitä tuli sanottua... ainiin, Pastilli? |
Milkop 13.01.2005 08:52:55 (muokattu 13.01.2005 08:53:21) | |
---|
On kehuttu, kaveri kehui joskus jamien päätteeksi mua yhtä toista kaveria paremmaksi. Vähän hävetti. Äiti haukkui viimeksi, kun kuuli vuoden soittelun jälkeen nauhoittamaani rämpyttelyä ja sanoikin, että "paremminhan sä ennen soitit". Tuollainen tunnustus aina rohkaisee harjoittelemaan ;-) Tai eipä sillä väliä, en mä sen takia soita, että haluaisin jotakin miellyttää. Toistaiseksi se on onnistunutkin. En muista olisiko koskaan verrattu kenenkään, ehkäpä joku Santanan ja Hetfieldin epäonnisempi yhdistelmä olisi oikea kuvaus. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Mrezzye 13.01.2005 09:20:05 (muokattu 23.02.2005 11:50:33) | |
---|
Äiti haukkui viimeksi, kun kuuli vuoden soittelun jälkeen nauhoittamaani rämpyttelyä ja sanoikin, että "paremminhan sä ennen soitit". Tuollainen tunnustus aina rohkaisee harjoittelemaan ;-) No jos äitiä olisi uskominen, niin olisin varmaan lopettanut soittamisen jo yli kymmenen vuotta sitten. Hänen vakiokommettinsa oli: "Etkö sinä voisi soittaa jotain nättiä", kun yritin epätoivon vimmalla treenata Panteraa tms. Joskus vattuiltiin, että pitääkö sitä tiluttaa jopa biisien välitkin keikalla, mutta onneksi olen siitä päässyt eroon jo kauan sitten. Nykyisellään olen saanut pääasiassa ihan positiivista palautetta yleisöltä ja kanssasoittajilta, en kyllä aina itse ymmärrä täysin miksi. Joskus ennen vertailivat Ynkkään, nykyisin olen kuullut viittauksia Wyldeen ja Slashiin silloin tällöin. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Jani The Rock 13.01.2005 09:44:03 | |
---|
On kehuttu melodiatajusta, omaperäisestä tyylistä sekä soundista. Kommentti "maailman tiukin komppaaja" on ehkä lämmittänyt eniten. Soittajana ei varsinaisesti ole verrattu keneenkään, mutta lavapreesensiäni on verrattu Quasimodoon. The road never ends for me, kid. |
Eemil 13.01.2005 13:23:55 | |
---|
Sitä on kehuttu että soitto lähtee fiiliksellä. Bendeissä nousen kuulemma varpailleni jos sooloilusta puhutaan. Sitä on haukuttu että teen biisejä liian hitaasti vaikka lopputulos on saanut kiitosta. Sitä on haukuttu että livenä en riehu tarpeeksi. Sitä on haukuttu että tykkään käyttää liikaa kaikua. Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä? -Jaristoteles
K100 #2 |
Kitarajeesus 13.01.2005 14:07:43 | |
---|
Useampikin soittamisesta mitään tietämätön yläaste-teini vertas mua Aleksi Laihoon ihan tosissaan joskus muutama vuosi sitten kun pyörin enemmän noissa hevikuvioissa :) Ei sitä kovin isoa keikkaa tosiaan tarvi heittää että voisi saada kusen nousemaan päähän aika vahvasti. Parhaani mukaan yritän välttää, mutta minkäs loputtomalle pätemisen tarpeelleen tekee. Monipuolisuudesta(tyylit ja useat soittimet), pedagogitaidoista ja säveltämisestä on tullut kehuja. Musiikki on elämä. |
Kirjoitus virhe 13.01.2005 14:37:12 | |
---|
Kitaristina nopeaksi oppimaan ja omaksumaan. Ja yleisesti hyväksi muusikoksi. Eli ei mitään mitä en olisi jo ennestään tiennyt:) Kautta Super Marion tulikukan |
Necromuru 13.01.2005 15:04:36 | |
---|
Nopeasti oppivaksi on sanottu. Soittoa hieman mitääsanomattomaksi joskus haukuttu. Älä unohda alennettua kvinttiä ja sen korostamista sointukierron päälle soitetussa soolossa.
-Jucciz |
JS 13.01.2005 15:05:00 (muokattu 13.01.2005 15:06:08) | |
---|
Jotkut yläastelaiset kutsuu mua Yngwieksi. En voi ymmärtää... EDITIDE: Ainiin, toisen kitaristin suusta "Mikset sä vois joskus soittaa jotaan normaalia?" And I've got a tip for you, get the point? |
hardy 13.01.2005 15:29:49 | |
---|
Yleensä oikeesti huonoja kitaristeja, esim vasta pari viikkoa soittaneita alottelijoita ei haukuta. Mutta pienen kehityksen jälkeen alkaa tulvia kritiikkiä... Pari vuotta sitten kun vielä olin mielestäni erittäin kömpelö soittelija, yleensä sain hyvää palautetta. Nyt pienen treenauksen jälkeen soitto on alkanut kulkemaan hieman paremmin, mutta arvostelijoita on alkanut olemaan aikalailla. Joten.. en ole tällähetkellä tyytyväinen soittooni ellei sitä joku yritä hieman solvata. Kateus ja mustasukkaisuushan ovat kitaristien yleisimpiä tuntemuksia. Eipä siinä. |
hanipai 13.01.2005 15:34:44 (muokattu 13.01.2005 17:41:21) | |
---|
Mulle on sanottu, että voisit opetella jonkun biisinkin, etkä aina vaan yritä "tilutella skaaloja". Carpe Diem |
hardy 13.01.2005 15:39:01 | |
---|
Niin ja sit on sanottu, et ei musta mitään kitaristia tuu Jaa, sinustako pelätään tulevan kitaristi.. Eipä siinä. |
JS 13.01.2005 15:41:28 | |
---|
Kateus ja mustasukkaisuushan ovat kitaristien yleisimpiä tuntemuksia. Toisaalta aina joskus joku voi ihan oikeasti yrittää helpottaa sun elämääs. Monet -etenkin hevikitaristit- (no offence) ei tajua esim. tätä puhtaastisoittamisjuttua ellei sitä väännä rautalangasta. Eli en osaa kuvitella miksi kenellekään itseäni "huonomalle" vittuilisin, "paremmista" nyt puhumattakaan... And I've got a tip for you, get the point? |
hardy 13.01.2005 15:44:57 | |
---|
Tottakai rakentavaa kritiikkiä kannatta aina kuunnella, mutta yleensä kritiikki jota toisista esitetään on hieman "vähemmän" rakentavaa. Eipä siinä. |
hanipai 13.01.2005 15:45:08 (muokattu 13.01.2005 17:19:54) | |
---|
Jaa, sinustako pelätään tulevan kitaristi.. joo vaviskaa kaikki ;) Carpe Diem |
l@ho 13.01.2005 22:13:46 | |
---|
Jotkut yläastelaiset kutsuu mua Yngwieksi. Turpaansa sietäisi saada. Joku raja se on nimittäin haukkumisellakin - Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP..
- Sori ruoka jäähtyy.. |
zzy 13.01.2005 23:17:56 | |
---|
Kuuleehan sitä kehua välillä juu, mut toisaalta oon kauheen kova arvostelemaan omaa soittoa ja kuittailen lähinnä takasin että nyt liioittelet tms. :) Tulee vähän outo olo jos joku kehuu ja itse en yleensä oo kovin tyytyväinen..perfektionismistä taidan käsriä. |
kimurantti1 13.01.2005 23:38:26 | |
---|
Kuuleehan sitä kehua välillä juu, mut toisaalta oon kauheen kova arvostelemaan omaa soittoa ja kuittailen lähinnä takasin että nyt liioittelet tms. :) Tulee vähän outo olo jos joku kehuu ja itse en yleensä oo kovin tyytyväinen..perfektionismistä taidan käsriä. Tai sitten jokaisen muusikon tyyppiviasta. On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus.
Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni. |
Angus 14.01.2005 00:01:40 | |
---|
Kommentti "maailman tiukin komppaaja" on ehkä lämmittänyt eniten. Tästä olisin itsekin kyllä ehdottomasti itsekin eniten mielissäni. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Ain't no fun waiting round for the new AC/DC album! |