Aihe: Neverland
1
Krice
12.03.2005 20:55:16 (muokattu 12.03.2005 20:55:59)

Enpä ollut pariin vuoteen soitellut Annihilatorin Never, Neverlandin biisejä. Huh, aika tiukkaa menoa. Oman tekniikan kehittymisen silti huomasi, ei ole kiirettä oikeastaan soitossa ja soolot melkein vedin hatusta päälle. Kivoja kappaleita tuolla levyllä, niissä on monia sellaisia teknisesti kinkkisiä kohtia niinkuin Sixes and Sevensin huilusweeppi tai joku semmoinen. Eihän sitä saa erkkikään yhtä tarkasti soitettua kuin Waters.

En jaksa uskoa, että netistä löytyisi kovin tarkkoja tabeja, kun jotkut kohdat tuottaa vähän vaikeuksia opetella korvakuulolta. Voisi ottaa projektiksi opetella ainakin 6 ekaa eli parasta kappaletta.
samic
12.03.2005 21:10:44

ok! että sikäli....
ei ole
Krice
12.03.2005 22:14:19

ok! että sikäli....

Akustiset osatkin on kivoja. Niissä on kaikkia hauskoja sormituksia, esm nimibiisissä tämä

-0-
-0-
-6-
-0-
-2-
---

Lyhyet sormeni yltää just ja just tuohon.
Fadead
12.03.2005 23:47:55
Akustiset osatkin on kivoja. Niissä on kaikkia hauskoja sormituksia, esm nimibiisissä tämä

-0-
-0-
-6-
-0-
-2-
---

Höh, ei tuottanut edes hankaluuksia, vaikka melkoinen makkarasormi olen.

Niin juu, kyllä tuolta levyltä löytyy ihan mukavasti komppaus ja sooloilu- haastetta.
Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja.
Krice
13.03.2005 11:44:27

Höh, ei tuottanut edes hankaluuksia, vaikka melkoinen makkarasormi olen.

Ynkkäkin on, mutta sillä on vaan helvetin iso käsi.
Lennu
14.03.2005 13:21:32

Mä aattelin että täs olis jotain Michael Jackson juttua, mutta tää olikin ihan asiaa. Hyvä levy on juu.
Energian kvantit ovat diskreettejä, ja koska maailman kaikki ilmiöt voidaan käsitellä energiamuutoksin, koko maailma on diskkreetti ja koostuu energia-alkioista.
TheWickerMan
14.03.2005 14:39:57

-0-
-0-
-6-
-0-
-2-
---

No tossahan nyt ei ees kunnolla tarvi venyttää.
- Kyllä.
Krice
22.03.2005 00:25:57 (muokattu 22.03.2005 00:26:50)

Niin juu, kyllä tuolta levyltä löytyy ihan mukavasti komppaus ja sooloilu- haastetta.

Löytyy, ja vaikka levy on jo 15v vanha niin kyllä se on edelleen tiukkaa vääntöä. Muuten sujuu hyvin, mutta parissa kohdassa on vähän hankaluuksia. Esimerkiksi Sixes and Sevensin intron jälkeen tulee kiero kohta, jota en ole oppinut soittamaan. Road To Ruin taitaa olla ainoa, jonka osaan kokonaan.
Imperiled Eyesissä on pakko ihmetellä sitä loppupuolella tulevaa osaa.. itse asiassa osaan varmaan soittaa sen oikein, mutta nopeus loppuu kesken minulta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)