viltsu77 25.04.2004 14:32:57 | |
---|
Oisko jotain vinkkejä mikä helpottais tota henkan biisien opettelua? Onx sil jotain suht vakio skaaloja millä useimmat biisit menee tai muuta vastaavaa? |
Jammy 25.04.2004 14:38:51 | |
---|
Ei niitä Henkan kappaleita ole pakko vetää aivan 1:1. |
sarkjan 25.04.2004 15:18:42 | |
---|
Se vaatii myös oikeanlaista 'kemiaa', heh (tai kemikaalia) Tuskin on olemassa mitään ihmeempiä poppakonsteja. Soita silleen suurpiirteisesti. c|-ò-ó| |
Brian May jr. 25.04.2004 15:42:16 | |
---|
Ei henkka itekkään niitä koskaan soittanut kahta kertaa samalla lailla. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
LiiMaNHeNKi 25.04.2004 17:05:08 | |
---|
Itse olen vielä aloittelija, mutta Henkka-tyyliseen kamaan tuntuu sopivan sellainen lähtökohta, että jätät ronskisti osan "vähemmän tärkeistä" nuoteista soittamatta ja opettelet sen perus "rungon" (soinnut vaikka), jonka jälkeen lisäilet niitä tiluliluja kun homma alkaa pelaamaan. Ei välttämättä sovi kaikille, mutta kokeilla voit. |
Jake24-25 25.04.2004 17:12:48 | |
---|