Aihe: john petrucci
1
JamesHetfield
18.05.2005 18:46:42

sellasta kysyisin et onko netissä nähtävissä missään esim. john petruccin opetuskirjojen sisältöä?
J_Mikkonen
18.05.2005 19:11:46
sellasta kysyisin et onko netissä nähtävissä missään esim. john petruccin opetuskirjojen sisältöä?

Kannattaa ehtiä. Google. Wild Strindom ainakin on yks.
Käynks mä täällä usein?
Strutsi
18.05.2005 19:14:08
Kazaalla imutin Rock Disciplinen
"I've gone where the hand of man has never set foot."
Jööhannes
18.05.2005 20:29:22
Kazaalla imutin Rock Disciplinen

Jassoo, otanpa yhteyttä paikalliseen poliisiin... ;)
Kuka sanoi että hevissä pitää olla mustat vaatteet ja paha ilme?
Jucciz
18.05.2005 21:47:26
Jo toinen JamesHetfieldin Petrucci-threadi ihan lähiaikoina... Google, levykaupat, kirjakaupat, kirjastot ja muut palvelisivat varmaan paljon tehokkaammin.
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
Strutsi
19.05.2005 08:54:59

Sitten puoli M.nettiä saa sakot piratismista.
Niskamies
19.05.2005 10:34:13
Sitten puoli M.nettiä saa sakot piratismista.

Mutta puolella m.nettiä saattaa olla sen verran älyä että he eivät ilmota mitä tekevät väärin.
Virallisesti semi-pro!
Xizor
19.05.2005 11:23:37

Eipä taida paljon kuule poliisia tuollaiset kiinnostaa. =)

Ei ole nimittäin Suomessa Kazaalla warettaminen tällä hetkellä laitonta...
Jackson Dinky
19.05.2005 17:05:56
Eipä taida paljon kuule poliisia tuollaiset kiinnostaa. =)

Ei ole nimittäin Suomessa Kazaalla warettaminen tällä hetkellä laitonta...

Ei warettaminen ole mutta sharettaminen on :)
-"Ei tual takana ketää oo..?" -"Kaksin ollaan liikentees"
Spinal
19.05.2005 17:23:53
Offtopic: Ellen iha väärässä oo nii omaan käyttöön lataaminen on ihan laillista?
aa aa tuutilullaa...
Brian May jr.
19.05.2005 17:46:21 (muokattu 19.05.2005 17:46:32)
Offtopic: Ellen iha väärässä oo nii omaan käyttöön lataaminen on ihan laillista?

Tää on kyllä se tyhmin tekosyy jonka keksii kun pitää pollareille ruveta selittelemään. Keiltä te yleensä latailette niitä biisejä/ mistä? Aivan, muilta käyttäjiltä. Muut käyttäjät voivat siis imuttaa niitä myös teiltä jne. eli jos itse olet ladannut "omaan käyttöösi" niin joku muu ei ole kun sharee sitä. Tai jotain siihen suuntaan :)
moottorisaha
19.05.2005 18:32:20

Tää on kyllä se tyhmin tekosyy jonka keksii kun pitää pollareille ruveta selittelemään. Keiltä te yleensä latailette niitä biisejä/ mistä? Aivan, muilta käyttäjiltä. Muut käyttäjät voivat siis imuttaa niitä myös teiltä jne. eli jos itse olet ladannut "omaan käyttöösi" niin joku muu ei ole kun sharee sitä. Tai jotain siihen suuntaan :)

Pistää netlimitterin päälle, niin eivät muut saa imutettua sinulta. ;)
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Strutsi
19.05.2005 18:50:53
Kylläpäs tämä aihe meni hieman sivuraiteille.
Ed_Guy
19.05.2005 19:09:03
Petrucci on kovis
"I can play everything." -Yngwie Malmsteen
secondarymind
20.05.2005 00:54:02 (muokattu 20.05.2005 00:58:01)

Kyllä tää nyt on ihan väärää tietoa. Mitään copyright-matskua ei todellakaan saa ladata omaan käyttöön ilman oikeuksien haltijan (tai haltijoiden) lupaa. Eri asia on sitten se, että kuka sitä saa ikinä tietää, mitä oot lataillut jos mitään ei levitä eteenpäin. Kopioita kyllä saa tehdä itselleen omaan käyttöön (ei siis julkiseen käyttöön/esitykseen/levitykseen tms.) niin paljon kuin huvittaa kunhan vaan omistaa myös sen alkuperäiskappaleen.
En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
secondarymind
20.05.2005 00:57:33 (muokattu 20.05.2005 00:58:13)
Eipä mitään enää.
moottorisaha
20.05.2005 01:33:27 (muokattu 20.05.2005 01:38:26)

Kyllä tää nyt on ihan väärää tietoa. Mitään copyright-matskua ei todellakaan saa ladata omaan käyttöön ilman oikeuksien haltijan (tai haltijoiden) lupaa. Eri asia on sitten se, että kuka sitä saa ikinä tietää, mitä oot lataillut jos mitään ei levitä eteenpäin. Kopioita kyllä saa tehdä itselleen omaan käyttöön (ei siis julkiseen käyttöön/esitykseen/levitykseen tms.) niin paljon kuin huvittaa kunhan vaan omistaa myös sen alkuperäiskappaleen.

Meneppä tarkistamaan tietosi. Lataaminen on Suomen lain mukaan laillista, mutta jakaminen ei. Ja tämä on fakta, josta on oikeasti täysin turha ruveta väittelemään.

Noh, vaivauduin jopa etsimään faktaa:

"Yksityinen kopiointi omaan käyttöön sallitaan Suomen tekijänoikeuslaissa (Tekijänoikeuslaki 12 §). Se on sallittua vaikka kopiointi tapahtuisi kaukana olevasta lähteestä, kuten nettikopioinnin tapauksessa. Asiaan ei tällä hetkellä vaikuta sekään, onko aineisto laillisesti vai laittomasti verkossa saatavilla. Yksityisen kopioinnin edellytyksenä ei ole, että henkilö omistaisi kopioitavan teoskappaleen."

http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2005/03/ware/faktat.html
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
secondarymind
20.05.2005 02:02:34 (muokattu 20.05.2005 02:09:26)
Meneppä tarkistamaan tietosi. Lataaminen on Suomen lain mukaan laillista, mutta jakaminen ei. Ja tämä on fakta, josta on oikeasti täysin turha ruveta väittelemään.

Hyvä, että korjasit, koska muistin näköjään väärin. Ei pitäis mennä huutelemaan vieraisiin pöytiin.

Tosin olin kyllä osittain oikeassa:
"Kaupallisten tietokone- ja konsolipelien sekä ohjelmistojen kopiointi on aina laitonta ilman erillistä lisenssiä. Tekijänoikeuslain säännös kopioinnista yksityiseen käyttöön ei koske tietokoneohjelmistoja lainkaan ja tällaisesta kopioinnista joutuu aina korvausvastuuseen."
Lähde: Mikrobitti 03/2005

Mutta tää taas ei liity enää alkuperäiseen aiheeseen.

E: Ja kävin nyt vielä tarkistamassa asian varmuuden vuoksi osoitteesta www.finlex.fi.:)
moottorisaha
20.05.2005 02:08:42

Hyvä, että korjasit, koska muistin näköjään väärin. Ei pitäis mennä huutelemaan vieraisiin pöytiin.

Njoo, no ei siinä mitään. Erheitä sattuu. ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)