-Fender- 02.06.2005 14:22:14 | |
---|
Mitä efektejä oli hänellä käytössä? En tiedä kuuluuko tänne mutta en keksinyt muutakaan aluetta Eero |
McNulty 02.06.2005 14:36:43 (muokattu 02.06.2005 14:38:04) | |
---|
Mitä efektejä oli hänellä käytössä? En tiedä kuuluuko tänne mutta en keksinyt muutakaan aluetta www.guitargeek.com ja sinne hakusanaksi vaikkapa cobain EDIT: olin kiva ja hain sinulle valmiiksi suoran linkin: http://guitargeek.com/search?qt=a&q=cobain&x=0&y=0 EDIT2: ja tämänhän olisi voinut laittaa KITARAKAMAT-osastolle, kun niistä kerran kyse :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
-Fender- 02.06.2005 15:23:25 | |
---|
Kiitoksia. Eero |
McNulty 02.06.2005 15:37:56 | |
---|
Kiitoksia. eip mittään... toivottavasti oli jotain hyötyä linkistä. PS. On siitä... jää koukkuun kun alkaa koostamaan omaa "RIGiä" noista :) Ainakin minä jäin... tallentelen räkkejä talteen tai otan screenshotteja, sitten leikkaan ja liimaan photarilla tahi psp:llä :)) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
-Fender- 02.06.2005 15:56:22 | |
---|
heh :D Eero |
ninos 02.06.2005 16:25:58 (muokattu 02.06.2005 16:27:01) | |
---|
PS. On siitä... jää koukkuun kun alkaa koostamaan omaa "RIGiä" noista :) Ainakin minä jäin... tallentelen räkkejä talteen tai otan screenshotteja, sitten leikkaan ja liimaan photarilla tahi psp:llä :)) Hahaa! :) eipä oo tullu mieleen :P Oon aina miettiny et missä noita vois tehä ja ei oo noin yksinkertasita tullu mieleen! eli nyt ja heti psp auki! edit: sori, offtopic ;) rokke roll |
Fortune 02.06.2005 20:13:10 (muokattu 02.06.2005 20:14:10) | |
---|
eip mittään... toivottavasti oli jotain hyötyä linkistä. PS. On siitä... jää koukkuun kun alkaa koostamaan omaa "RIGiä" noista :) Ainakin minä jäin... tallentelen räkkejä talteen tai otan screenshotteja, sitten leikkaan ja liimaan photarilla tahi psp:llä :)) W! Tein tuota jo vuonna 2002, mutta sitten huomasin, että nuo Guitargeekin ylläpitäjät nimenomaan kieltävät tuon kopioinnin. Että ei kannata ainakaan julkaista niitä, jos haluaa olla kiltti ihminen ja kunnioittaa toisten työtä :) Ai niin, minulla on myynnissä Cobain-chorus, jos joku haluaa koostaa :) The man with the Shar-Pei tummy
"Look behind you, a three-necked guitar!"
|
McNulty 03.06.2005 13:20:31 | |
---|
W! Tein tuota jo vuonna 2002, mutta sitten huomasin, että nuo Guitargeekin ylläpitäjät nimenomaan kieltävät tuon kopioinnin. Että ei kannata ainakaan julkaista niitä, jos haluaa olla kiltti ihminen ja kunnioittaa toisten työtä :) Juu, mutta tuon avulla on ihan hyvä miettiä esim. omia johdotuksia ja muuta vastaavaa. Mietin vain että saisikohan sitä käyttää jos lupaisi linkittää guitargeekin sivuille ja mainita että kyseessä on guitargeekin omaisuus, eli ns. lainata :) Pitää vissiin lähettää mailia ja kysästä. Ei siitä niille varmaan kauheasti ole haittaa jos jotkut aloittelijat pistävät guitargeek-kaaviona omat kamansa... ilmaista mainosta vain heille oikeastaan :) PS. saisivat siis maksaa meikäläiselle jos ja kun laitan rig-kaavion nettiin, toimin ilmaisena mainostajana :)) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Fortune 03.06.2005 18:47:16 | |
---|
PS. saisivat siis maksaa meikäläiselle jos ja kun laitan rig-kaavion nettiin, toimin ilmaisena mainostajana :)) Öö, miksi maksaisivat ei-kaupallisen sivuston mainostamisesta :)
The man with the Shar-Pei tummy
"Look behind you, a three-necked guitar!"
|