MasK oF SaNiTY 18.06.2005 01:25:57 | |
---|
Tuli tuosta mieleen että minkälaisi neoclassisia riffejä ois suhtkot hyviä ½ vuotta soittaneille.. saa olla aika vaikeita muttei ei kuitenkaan children of bodomia =) kiitos StaY HeavY |
biibob 18.06.2005 01:29:50 | |
---|
Harmoonista mollia. Yngwiehän se kaikkien idoli on:D Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
wrshredder 18.06.2005 01:34:37 | |
---|
Harmoonista mollia. Yngwiehän se kaikkien idoli on:D Yeah!1 Rising force!,. DIU dekekeke DIU DAA DIU dekekeke DIIDUDADIDADAA!! väsyttää.., "I SUREENDÖ I SUREENDÖ , IM GIVIN AP THE ROUL OF PRETEENDÖ , I SUREENDÖ I SUREENDÖ , KÄNT JU FIIL TÖ LAAV I ????... I SUREEENDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! dauuudiuudaudidiidau.. |
MasK oF SaNiTY 18.06.2005 01:50:11 | |
---|
Pakko kattoa.. mitäs muuta sieltä löytyy??? satriani? Ei oo tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä! |
biibob 18.06.2005 01:52:45 | |
---|
Pakko kattoa.. mitäs muuta sieltä löytyy??? satriani? en lukisi satriania niinkään neoklassisen soittajaksi. Alat vaan soittamaan esim. bachia sähkiksellä, tai bachin tyylistä. Neoklassinenhan pohjautuu klassiseen musiikkiin. Kuuntele esim. bach, paganini. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
wrshredder 18.06.2005 02:01:52 (muokattu 18.06.2005 02:03:05) | |
---|
en lukisi satriania niinkään neoklassisen soittajaksi. Alat vaan soittamaan esim. bachia sähkiksellä, tai bachin tyylistä. Neoklassinenhan pohjautuu klassiseen musiikkiin. Kuuntele esim. bach, paganini. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=9&t=71733&o=0&co=30(ostinaation kommentti..) Paganinia ,Lisztiä ,Horowitzia ,Rachmaninovia tms.. kovia tiluttelijoita kannattaa kuunnella ,mä ainakin saan insiraatiota harjotteluun noista,, "I SUREENDÖ I SUREENDÖ , IM GIVIN AP THE ROUL OF PRETEENDÖ , I SUREENDÖ I SUREENDÖ , KÄNT JU FIIL TÖ LAAV I ????... I SUREEENDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! dauuudiuudaudidiidau.. |
secondarymind 18.06.2005 11:07:29 | |
---|
en lukisi satriania niinkään neoklassisen soittajaksi. Alat vaan soittamaan esim. bachia sähkiksellä, tai bachin tyylistä. Neoklassinenhan pohjautuu klassiseen musiikkiin. Kuuntele esim. bach, paganini. Tai kuuntele An Evening With John Petrucci & Jordan Rudess levyltä Bite of the Mosquito. Ei tosin oo mikään riffittely ja on myös sairaan vaikee.:) En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
Rapido 18.06.2005 11:49:13 | |
---|
Pakko kattoa.. mitäs muuta sieltä löytyy??? satriani? Ei Satriani neo-klassisen soittaja ole, enemmänkin semmosta bluesrockmojotilufuusio -mieheksi sanoisin. Neo-klassista heavy/metalli kitaratyyliä edustavat mm: Yngwie Vinnie Moore Jason Becker Theodore Ziras Borislav Mitic George Bellas Greg Howe(enemmän uransa alkuvaiheessa) Tony MacAalpine(Greg Howen tavoin kallellaan voimakkaasti myös JazzFuusioon) Näillä päässee alkuun. E-Doorisen tiluttaminen ei ole vastoin monien parempaa käsitystä sen sivistyneempää kuin A-Harmonisen mollin tiluttaminen. -Minä itse |
Rabb-it 18.06.2005 14:40:06 (muokattu 18.06.2005 14:41:49) | |
---|
Jos iskee tilubattlet kitaran ja synan välillä ilman turhia vokalisointeja :) kannattaa hankkia jostain levyjä herralta Vitalij Kuprij. Niin ja musiiki on neoklassista. Laatu on taattu, kun herran levyillä vierailee tiluttajia mm: George Bellas Michael Romeo Michael Harris Borislav Mitic Fransesco Fareri Roger Staffelbach ( Artensionin kitaristi ) Tony MacAalpine Greg Howe |
wrshredder 18.06.2005 15:03:51 | |
---|
Fransesco Fareri AAAAARRGHH!! äijän musaa käytetään kuulemma irakissa kidutusvälineenä, jokaikinen uhri on murtunut jo alkumetreillä :) "I SUREENDÖ I SUREENDÖ , IM GIVIN AP THE ROUL OF PRETEENDÖ , I SUREENDÖ I SUREENDÖ , KÄNT JU FIIL TÖ LAAV I ????... I SUREEENDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! dauuudiuudaudidiidau.. |
biibob 18.06.2005 15:10:53 | |
---|
AAAAARRGHH!! äijän musaa käytetään kuulemma irakissa kidutusvälineenä, jokaikinen uhri on murtunut jo alkumetreillä :) minäkin murtuisin jo alkumetreille:D Siinä on oikeasti kitaristi, joka saa kitaran kuulostamaan kauheammalta, kuin huonosti soitettu viulu. Pahinta on, että tämä kaveri vetää kitarallaan niin hgelvetin tosissaan vielä. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
wrshredder 18.06.2005 15:14:29 | |
---|
minäkin murtuisin jo alkumetreille:D Siinä on oikeasti kitaristi, joka saa kitaran kuulostamaan kauheammalta, kuin huonosti soitettu viulu. Pahinta on, että tämä kaveri vetää kitarallaan niin hgelvetin tosissaan vielä. Jösses. http://www.francescofareri.com/cyborg.mp3 pskaa!! "I SUREENDÖ I SUREENDÖ , IM GIVIN AP THE ROUL OF PRETEENDÖ , I SUREENDÖ I SUREENDÖ , KÄNT JU FIIL TÖ LAAV I ????... I SUREEENDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! dauuudiuudaudidiidau.. |
biibob 18.06.2005 16:28:41 | |
---|
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
wrshredder 18.06.2005 16:31:43 | |
---|
Sitä nimenomaan. Ei tuossa ole mitään järkeä puhumattakaan hienoudesta. Täyttä paskaa. Taustatkin oli todella huonoilla soundeilla nauhotettu. ju. Ritcie saa (lady of the lake) yhdellä nuotilla paremman soolon!! "I SUREENDÖ I SUREENDÖ , IM GIVIN AP THE ROUL OF PRETEENDÖ , I SUREENDÖ I SUREENDÖ , KÄNT JU FIIL TÖ LAAV I ????... I SUREEENDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! dauuudiuudaudidiidau.. |
biibob 18.06.2005 17:23:13 | |
---|
ju. Ritcie saa (lady of the lake) yhdellä nuotilla paremman soolon!! Nimenomaan. Se on muuten helvetin vaikea soolo (lady of the lake). Itse olen tuskaillut tuon kanssa jo kauan, enkä vieläkään ole saanut päätettyä, että soittaisinko sitä vain ja ainostaan venytyksillä vai käyttäisinkö myös kampea. Molemmilla tavoilla ihan hauska, tosin sooloa en voi sanoa vielä osaavani. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
wrshredder 18.06.2005 17:30:10 | |
---|
Nimenomaan. Se on muuten helvetin vaikea soolo (lady of the lake). Itse olen tuskaillut tuon kanssa jo kauan, enkä vieläkään ole saanut päätettyä, että soittaisinko sitä vain ja ainostaan venytyksillä vai käyttäisinkö myös kampea. Molemmilla tavoilla ihan hauska, tosin sooloa en voi sanoa vielä osaavani. jaa,jaa. Mul on niin paskat sähkiskamat että soittelen vallan akustista, ja nyt pitäis opetella joku uus kappale, ajattelin että vois opetella jotain Blackmores nightia. Onko niillä mitään hyvää instrumentaalia.. Kirjastos on yks levy niiltä, lainasin sen joskus aikoja sitten. pitää kai ettiä se uudestaan,. "I SUREENDÖ I SUREENDÖ , IM GIVIN AP THE ROUL OF PRETEENDÖ , I SUREENDÖ I SUREENDÖ , KÄNT JU FIIL TÖ LAAV I ????... I SUREEENDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! dauuudiuudaudidiidau.. |
biibob 18.06.2005 17:38:29 (muokattu 18.06.2005 17:40:14) | |
---|
jaa,jaa. Mul on niin paskat sähkiskamat että soittelen vallan akustista, ja nyt pitäis opetella joku uus kappale, ajattelin että vois opetella jotain Blackmores nightia. Onko niillä mitään hyvää instrumentaalia.. Kirjastos on yks levy niiltä, lainasin sen joskus aikoja sitten. pitää kai ettiä se uudestaan,. Minstrel hall, Memmingen, nur eine minute, Fayre three well, queen for a day part2. Siinä nyt joitain. Oikein hyviä rauhallisella tunnelmalla olevia instrumentaaleja. Edit: tosin nur eine minute ja queen for a day part2 eivät välttämättä ole niin rauhallisia, mutta kuitenkin. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
wrshredder 18.06.2005 17:42:07 | |
---|
Minstrel hall, Memmingen, nur eine minute, Fayre three well, queen for a day part2. Siinä nyt joitain. Oikein hyviä rauhallisella tunnelmalla olevia instrumentaaleja. Tänks. pitää kattella, Ja eks jossain levyllä ollut joku Gypsy of the sea (nimi joku tonnepäin muistaakseni!?) rauhallinen ,melankoolinen kappale. oli tosi hyvä. "I SUREENDÖ I SUREENDÖ , IM GIVIN AP THE ROUL OF PRETEENDÖ , I SUREENDÖ I SUREENDÖ , KÄNT JU FIIL TÖ LAAV I ????... I SUREEENDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! dauuudiuudaudidiidau.. |
Rabb-it 18.06.2005 21:22:58 (muokattu 18.06.2005 21:24:09) | |
---|
Nohin Fransesco Fareri kommenteihin: Kyseinen jätkähän ei ole säveltänyt biisejä Vitalij Kuprijin Forward & Beyond levyllä pätkääkään. Kaikki krediitti menee ymmärtääkseni Vitalij Kuprijin piikkiin. En tiedä, eikä oikeastaan kiinnosta millaista Fransesco Farerin soolomatsku on, mutta tuolla levyllä ei herran soittelu kuullostanut ainakaan miltään kidutukselta ;) .... suht. mukavaa tiluttelua, josta tuli mieleen Rusty Cooley ainakin Message Of Hope biisin perusteella. |
secondarymind 19.06.2005 14:11:59 (muokattu 19.06.2005 14:23:19) | |
---|
http://www.francescofareri.com/cyborg.mp3 Siis onks tää joku vitsi? Siltä se ainakin kuulosti. EDIT: En oo ikinä ennen kuullut kyseisen miehen matskua ja nyt vähän kuuntelin noita näytteitä tuolta sivuilta. Kuulostaa lähinnä siltä, että miehellä on hirvee kiire koko ajan, mutta mies ei vaan tiedä, mihin ja miksi sillä on niin kiire. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |