Aihe: Kävipä hassusti sormelle!
1 2 3
janik
11.06.2005 15:31:15 (muokattu 11.06.2005 15:35:48)
Eilen kun kielsin poikaani tekemästä pahojaan ja napsautin sormia samalla, niin oikeankäden keskisormen rystysen päällä oleva jänne putosi pois siitä katkesi jotkut helvetin sidokset. Onko jollain muulla käynyt näin? Ensiavussa ei ollut ketään kuullutkaan tämmöisestä ennen:) 3viikkoa käsi paketissa, ei tartte paljon kitaraa soitella, saatana! Pitäis varmaan kehitellä kitaraan joku lakaisuautomaati:D
-------------------------Fahrenheit
Henkka Hevimies
11.06.2005 15:34:48
WTF?! :D
DÖDIÄ PERKELE!
Super-Jari
11.06.2005 15:45:38
Voi jessus :D

Voimia
Basisti on HIENO soitin
-Eemil
posliini
11.06.2005 15:47:32
Noin kun käy niin sormi ei ikuna parane. Sun pitää nyt ruveta soittaa jotain muuta soitinta, vaikka rumpuja.
janik
11.06.2005 15:53:12
Noin kun käy niin sormi ei ikuna parane. Sun pitää nyt ruveta soittaa jotain muuta soitinta, vaikka rumpuja.

Älä saatana pelottele!
Montte
11.06.2005 15:54:17 (muokattu 11.06.2005 15:56:11)
Offtopic-osastoa taas, ei liity millään tavalla soittamiseen mutta laitanhan kumminkin.

Mun isällä (on automekaanikko Jaguarilla) meni töissä vasemman käden jänne (jänne, joka on kyynärtaipeessa ja lähtee hartioita kohti) kahteen osaan. Siis meni poikki, kun se työnsi autoa. Sen ois ymmärtänyt kun ois menny jostai missä se on kiinni, mutta tämä meni ihan katki. :S
4-6kk meni että sai kädellä tehtyä entisiä asioita, mutta voimathan siitä kädestä oli menny tyystin.
_KesäMies_
janik
11.06.2005 16:01:42 (muokattu 11.06.2005 16:02:46)
Offtopic-osastoa taas, ei liity millään tavalla soittamiseen mutta laitanhan kumminkin.

Mun isällä (on automekaanikko Jaguarilla) meni töissä vasemman käden jänne (jänne, joka on kyynärtaipeessa ja lähtee hartioita kohti) kahteen osaan. Siis meni poikki, kun se työnsi autoa. Sen ois ymmärtänyt kun ois menny jostai missä se on kiinni, mutta tämä meni ihan katki. :S
4-6kk meni että sai kädellä tehtyä entisiä asioita, mutta voimathan siitä kädestä oli menny tyystin.

Tommoset on jo pahempia ku menee poikki jänne, itse katsoin ensimmäiseksi että meniko poikki mut ei onneks menny, ta siis sen jälkeen ku tajusin et mitä tapahtui! Nostin jänteen takasin ja pistin teippiä päälle:)
Kärpäsruoska
11.06.2005 17:01:41
Tuo on kyllä varmasti inhottavaa. Toivottavasti kenenkään ei tarvitse tuollaista kokea... Pitääkin alkaa varoa käsiään.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
JE
11.06.2005 19:40:23 (muokattu 11.06.2005 19:53:15)
Joo, kiitti vaan kun ollaan nyt kuukaus ilman kitaristia. Stna.

:D
J_Mikkonen
11.06.2005 20:08:09
Eilen kun kielsin poikaani tekemästä pahojaan ja napsautin sormia samalla, niin oikeankäden keskisormen rystysen päällä oleva jänne putosi pois siitä katkesi jotkut helvetin sidokset. Onko jollain muulla käynyt näin? Ensiavussa ei ollut ketään kuullutkaan tämmöisestä ennen:) 3viikkoa käsi paketissa, ei tartte paljon kitaraa soitella, saatana! Pitäis varmaan kehitellä kitaraan joku lakaisuautomaati:D

Siis tarkemmin että miten napsautit sormia? Kun itekkin napsauttelen sormia.. Pitää vissiin alkaa rajoittamaan hiukan.
Osta ESP! Halvalla.
John Titor
11.06.2005 20:26:51

Mitä tästä opimme? Älä hanki lapsia.

Sympatiaa.
janik
11.06.2005 20:46:22
Siis tarkemmin että miten napsautit sormia? Kun itekkin napsauttelen sormia.. Pitää vissiin alkaa rajoittamaan hiukan.

En muista tarkalleen että nippasinko vai napsautinko, en meinaa nyt mitään nivelten napsuttelua.
janik
11.06.2005 20:47:52
Mitä tästä opimme? Älä hanki lapsia.

Lapset on kivoja!
punk
11.06.2005 21:55:50
off topikkia

hemmetti tuli huono olo kun luin että jänne putosi.
tekee pahaa. jaksamisia sinne.
we fight to live we live to fight
Henkka Hevimies
11.06.2005 22:36:47
off topikkia

hemmetti tuli huono olo kun luin että jänne putosi.
tekee pahaa. jaksamisia sinne.

Haluatko että linkitän kuvia jänneleikkauksista yms. kivasta? ;)
DÖDIÄ PERKELE!
stratocaster
12.06.2005 00:01:55 (muokattu 12.06.2005 00:02:16)
Nostin jänteen takasin ja pistin teippiä päälle:)

Huhhuhhuhh. Voimia. \,,/
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
janik
12.06.2005 00:07:04
Haluatko että linkitän kuvia jänneleikkauksista yms. kivasta? ;)

Mulle ehdotettiin kans leikkausta, mut ei olis kuulemma parantunut hyvin, sanoin että soitan kitaraa ja ehdodettiin kipsiä!
Kasperi Tervonen
12.06.2005 01:04:58
Ajattelin, että pistän asian tänne, kun en jaksa uuttakaan keskustelua aloittaa. Osaatteko kertoa, otta onko sormien naksuttelusta (siis nivelien naksuttelusta) oikeasti jotain haittaa soittamisen kannalta. Siis ainahan kuulee niitä, "sun sormet turpoaa 584 metriä paksuiksi ja käpertyy kokoon"-juttuja. Mutta kertokaa jos ihan oikeasti tiedätte asiasta jotain.

Tulipa taas kirjoitettua harvinaisen tyhmä kirjoitus....
Märkyys on kosteuden sielu.
janik
12.06.2005 01:21:40
Ajattelin, että pistän asian tänne, kun en jaksa uuttakaan keskustelua aloittaa. Osaatteko kertoa, otta onko sormien naksuttelusta (siis nivelien naksuttelusta) oikeasti jotain haittaa soittamisen kannalta. Siis ainahan kuulee niitä, "sun sormet turpoaa 584 metriä paksuiksi ja käpertyy kokoon"-juttuja. Mutta kertokaa jos ihan oikeasti tiedätte asiasta jotain.

Nivelet löystyy, olen kuullut noin.
kimurantti1
12.06.2005 01:26:02

Ei ole ollenkaan tyhmä kirjoitus! Minuakin kiinnostaisi onko tuo sormien naksuttelu ihan oikeasti jossain todettu haitalliseksi? Itse sitä paljon tein, ja vasta vähän aikaa sitten aloin pääsemään tavasta eroon. Mietityttää vaan, että entäpä jos?
Metronomi on muusikon paras ystävä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)