Master of reality 30.05.2005 22:36:35 | |
---|
Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Da Make 30.05.2005 22:47:06 | |
---|
Sopii aika hyvin musatyyliinne, vähentäisin trillien/tappingin käyttöä. Ihan hyvä meininki. Välillä tosin tosi Randyä. |
Kärpäsruoska 30.05.2005 22:49:53 | |
---|
Tuo jälkimmäinen biisi: Perustilu, ei herätä tunteita. Kyllähän noita hevibändissä soittelee, mutta älä odota että sinua palvotaan minään uudistajana. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
Härski 30.05.2005 22:52:09 | |
---|
Jäbähän osaa. Tosin toi soolot pelkkänä täppäyksenä ei sinällään oikein aiheuta... mitään. Mutta tasti on kunnossa, eikä mikään paska soundikaan. Ne tekevät jo paljon. |
Master of reality 30.05.2005 23:02:31 | |
---|
Sopii aika hyvin musatyyliinne, vähentäisin trillien/tappingin käyttöä. Ihan hyvä meininki. Välillä tosin tosi Randyä. Joo siinä toisessa biisissä soolot on vielä tuplattu, joka saa ne kuulostamaan vielä enemmän randylta :) Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
biibob 30.05.2005 23:04:01 | |
---|
Sanotaanko, että kyllä soolosi toimivat tuossa musiikkityylissä, ja niinhän sen pitää olla. Ihan hyvä meininki. Itse en pahemmin välitä tilutus hevistä, mutta ihan hyvä oli. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Carpenter 30.05.2005 23:08:01 (muokattu 30.05.2005 23:08:37) | |
---|
Äijä vetäs ihan kovan soolon/soolot! Biisikin oli kova. Kivoja floikkakikkoja myös viljelit. Saundeista en oikee tykänny. Komppikitarassa olisi mielestäni pitänyt olla vähemmän trebleä ja reilusti enemmän middleä. Nyt kitara ei oikeen kuulostanut erityisen heviltä ja palm mute kuulosti kököltö pierulta. Myös soolosaundi oli lähelle Farerin saundia eli ei hyvä. Mutta saundithan on helpompi korjata kuin soitto. Kyllä tälläistä kuuntelee mielellään, paremmilla saundeilla vain. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
J.Hollström 30.05.2005 23:13:14 | |
---|
Juu, mukavan perinteistä kasarimenohan siinä oli, ja jo edellä mainittu Randy ja Iron Maiden vaikutteet paistoi läpi. Samoin laulajan Hetfield maneerit. Mut sooloja halusit kommentoitavan. Introssa saattaisi toimia joku hieman hillitympi ja melodinen juttu, ettei heti tuuppaa ihan kaikkea latinkia esileikissä pihalle. Sitten se kaksiäänisillä maustettu pääsoolo. Toimi tosi hyvin. Loppupuolen soolostakaan en keksi mitään sen rakentavampaa kuin että ihan genreen sopivaa kammen käyttöä jne. siinä oli viljelty. Kokonaisuudessaan kehityskelpoista soitantoa, ottaen huomioon että bändi on ilmeisen tuore (ja soittajat nuoria?). Tällä hetkellä vielä ehkä näyttämisen halua on liikaa joka soittajalla tyylitajun kustannuksella. Mutta hyvä siitä tulee kun jaksaa treenata ja sovittaa biisejä. |
Master of reality 30.05.2005 23:16:50 | |
---|
Juu, mukavan perinteistä kasarimenohan siinä oli, ja jo edellä mainittu Randy ja Iron Maiden vaikutteet paistoi läpi. Samoin laulajan Hetfield maneerit. Mut sooloja halusit kommentoitavan. Introssa saattaisi toimia joku hieman hillitympi ja melodinen juttu, ettei heti tuuppaa ihan kaikkea latinkia esileikissä pihalle. Sitten se kaksiäänisillä maustettu pääsoolo. Toimi tosi hyvin. Loppupuolen soolostakaan en keksi mitään sen rakentavampaa kuin että ihan genreen sopivaa kammen käyttöä jne. siinä oli viljelty. Kokonaisuudessaan kehityskelpoista soitantoa, ottaen huomioon että bändi on ilmeisen tuore (ja soittajat nuoria?). Tällä hetkellä vielä ehkä näyttämisen halua on liikaa joka soittajalla tyylitajun kustannuksella. Mutta hyvä siitä tulee kun jaksaa treenata ja sovittaa biisejä. Joo kiitoksia! pitänee ensi demolle miettiä myös vähän melodisempia ja hitaampia juttuja. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
J.Hollström 30.05.2005 23:30:38 | |
---|
Jumaleissön, tsekkasin jälkeenpäin tota sun kuvausta, että vasta 2 vuotta olisit soitellut kitaraa. Onneksi olkoon, siihen nähden toi soitto on tosi hyvin pulkassa. Mä oon soittanut jonkun verran pidempään ja vieläkään ei irtoo tilu....;o) |
Master of reality 30.05.2005 23:39:31 | |
---|
no jooh, kyllä mä oon nyt lähemmäs kolmea vuotta soittanut :) pitää päivittää toi kuvaus Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Ben_D 30.05.2005 23:44:52 | |
---|
no jooh, kyllä mä oon nyt lähemmäs kolmea vuotta soittanut :) pitää päivittää toi kuvaus Siltikin todella hyvin vedät menemään. Meikäläisellä ei kanssa oikein noi soolot irtoo ja siihen lähdetäänkin ensi viikolla hakemaan opetusta kokeneemmalta. |
Master of reality 30.05.2005 23:49:10 | |
---|
Siltikin todella hyvin vedät menemään. Meikäläisellä ei kanssa oikein noi soolot irtoo ja siihen lähdetäänkin ensi viikolla hakemaan opetusta kokeneemmalta. joo, kokeneemmilta soittajilta kannattaa hakea palautetta. Mielestäni myös yksi tärkeimmistä asioista kehityksen kannalta on nauhoittaa omaa soittoa ja kuunnella sieltä ne heikoimmat osa-alueet, joita kannattaa sitten kehittää. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
bloodsucker 31.05.2005 00:17:55 | |
---|
Olen myös sillä kannalla että kannattaisi enemmän lisätä sellaisia melodisia/rauhallisia juttuja. Tilua oli nyt vähäsen liikaa. Ja soundit oli jotenkin liian treblepainotteiset. Mutta tuohon soittokokemukseesi nähden äärimmäisen hyvin vedetty=) |
Strutsi 31.05.2005 09:40:17 (muokattu 31.05.2005 09:42:39) | |
---|
Kuulosti jotenkin vähän metallicalta (ehkä laulajan ansiosta), mutta soitit silti paremmin kuin Hammet! Samaa kuin muutkin, eli parannat saundia vaan siitä. E: Toi eka oli ehkä vähän parempi "I've gone where the hand of man has never set foot." |
Master of reality 31.05.2005 15:13:21 | |
---|
Kuulosti jotenkin vähän metallicalta (ehkä laulajan ansiosta), mutta soitit silti paremmin kuin Hammet! Samaa kuin muutkin, eli parannat saundia vaan siitä. E: Toi eka oli ehkä vähän parempi joo siinä biisissä on haettu vähän metallica tulkintaa :) Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
l@ho 31.05.2005 15:54:07 | |
---|
Juu.. melkoisen hyvin vedät 3v soittaneeks.. ei nimittäin meikältä irtoais.. mitään sinänsä ihmeellistähän noissa ei ole mutta sopii tyyliin kun nyrkki perseeseen joo siinä biisissä on haettu vähän metallica tulkintaa :) Nii...älä hae metallica tulkintaa tai mitään muutakaan vaan tulkitse itse niin alkaa ennen pitkää tapahtua Talopalosanotaunopalokuntaunopalontalopalo |
Volcom 31.05.2005 20:04:32 | |
---|
tosin hyvin ootte saanut noin hyvin nuoren pändin toimimaan! ilo kuunnella, varsinkin kitarointia. itse en kuvittelisi pystyväni noin vuoden päästä soittamaan, tosin eri muusikkia soittelenkin... tässä varmaan pitäis lukea jotain? |
Master of reality 31.05.2005 22:51:56 | |
---|
tosin hyvin ootte saanut noin hyvin nuoren pändin toimimaan! ilo kuunnella, varsinkin kitarointia. itse en kuvittelisi pystyväni noin vuoden päästä soittamaan, tosin eri muusikkia soittelenkin... Kiitoksia! joo kyllä sitä sai treenata ennen ton demon tekemistä :) Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
moottorisaha 01.06.2005 00:24:47 (muokattu 01.06.2005 00:25:32) | |
---|
Nii...älä hae metallica tulkintaa tai mitään muutakaan vaan tulkitse itse niin alkaa ennen pitkää tapahtua Tai sitten vain soittelee sen tyyppistä tavaraa mitä tykkää soittaa. Mutta aiheeseen, nuo biisit ja sooloilut kyllä kuulostivat erittäin toimivlta lukuunottamatta soundeja. Ne kun saatte kuntoon, niin kylä lähtee. ;) "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |