MrFunk 24.06.2005 16:37:50 | |
---|
Eli.. yleensä kun näkee kitaristeja sahaamassa vaikkapa Slayeria niin huomaa, että heidän plekukätensä on kokonaan ilmassa, vain kämmensyrjä tallassa kiinni jos halutaan dempata. Kysyn, että onko täällä monta jotka soittavat/sahaavat siten, että pikkurilli ja/tai nimetön ottavat tukea lankusta? Kun yritän harjoitella pitämällä kaikkia sormia ilmassa, niin sahaus tökkii ja koko käsivarsi alkaa jännittyä.. olenko ainoa orpo sahausvammainen piru M.netissä? ? Esko Ahon Datsuni Gee Hoo Eee |
Jannipaali 24.06.2005 16:43:37 | |
---|
Mä pidän pikkusormee ja nimetöntä lankussa kiinni eli tukea antamassa. Sehän on vain tottumuskysymys, että miten se käsi on. Pitää sitä silleen miten tuntuu parhaalta. Hanneman on kyllä ihme heppu, käsi heiluu aivan pirusti ja se sahaa vielä niin pirun nopiaa. Mitenköhän sellanenki onnistuu... "Jos Randy Rhoads eläisi vielä, ihmiset kysyisivät, Jimi kuka?" - Marty Friedman |
lapio 24.06.2005 17:33:50 | |
---|
Kysyn, että onko täällä monta jotka soittavat/sahaavat siten, että pikkurilli ja/tai nimetön ottavat tukea lankusta?
Minäkin soitin joskus noin, mutta jossain vaiheessa se vaan jäi ihan huomaamatta pois. En edes tiedä milloin, reilu vuosi sitten vaan katsoin, että kappas: en teekkään tuota enää. Soitto kulkee mielestäni nykyisin paremmin kuin koskaan, tosin enpä muista oliko tuosta tukemisesta juurikaan haittaa. Live fast, die 72 year old. |
saha 24.06.2005 18:04:23 | |
---|
Minusta siitä tukemisesta on vain haittaa. Itse ainakin totesin tämän kun se karsiutui pois. >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
bombbis 24.06.2005 19:45:02 | |
---|
Kyllä mä aina jostain otan tukea.. Välillä piden silleen kättä tallan päällä etten demppaa kuitenkaan ja välillä taas tolleen pikkurillillä ja nimettömällä. Pastilli? |
ohreally? 25.06.2005 23:21:26 (muokattu 25.06.2005 23:24:18) | |
---|
Mulla ottaa tukea pikkurilli ja nimetön oikeestaan aina. Mitä jos "sahailette" tosta etumikin kohdalta, entäs sillon? Otatteko tukea mistään? Vai otatteko muutenkaan? |
Guitarist in the Night 26.06.2005 12:26:09 (muokattu 26.06.2005 12:26:17) | |
---|
Mä otan tukea pikkurillillä nopeemmissa jutuissa ja näyttää varmaan niin helvetin tyhmälle. Pitänee opetella tuo pois minusta. Hevi on ihan hyvää. |
toxic 26.06.2005 12:38:59 | |
---|
Mulla ottaa tukea pikkurilli ja nimetön oikeestaan aina. Mitä jos "sahailette" tosta etumikin kohdalta, entäs sillon? Otatteko tukea mistään? Vai otatteko muutenkaan? Etumikki? Itse en nykyään ota enää niin paljon tukea kuin ennen, mutta hitaissa jutuissa sillä saa kivemmän "tatsin". |