Aihe: Lisä harjoittelu.. Mitäs ny?
1
WM
24.07.2005 15:21:57 (muokattu 24.07.2005 15:23:02)
Tyhmä kysymys mutta kuiteski:
Oon soitellu nelisen vuotta. Enimmäkseen vaan kotona jtn riffejä ja sointuja/vitossointua (oon bändimme komppaaja) kaveri sooloilee (se on soittanu n.2 vuotta ja menee kepittämisessä ohi jo xD)

Mitä nyt pitäs alottaa reenata.. Sooloja? nuotteja? (nuotit ei oikein kiinnosta, jossain kitara treeneissä tuli harjoteltuu eikä tullu mitään. Enkä nää nitä tärkeiks)
Soitan Rockia/heviä.. Nyt skeba on nurkassa ku ei oo mieltä soitella just jotain paranoidii ku ei muu mee..
Kiitos jo etukäteen..
inot88
24.07.2005 15:24:32 (muokattu 24.07.2005 15:30:11)
Opettele sellane soolo et huh ja soita se toine kitaristi nurkkaa,,,
Lihavuus on vain horisontaalista suhteettomuutta.
inot88
24.07.2005 16:18:05
se vaihettiin...
SuperJeesus
24.07.2005 16:20:00 (muokattu 24.07.2005 16:35:45)
Ellei ole jotain pakottavaa estettä, niin mieti mitä haluat harjoitella, tai missä on parantamisen varaa, ja harjoittele sitä.

En ole oikein ikinä tajunnut näitä thredejä.
Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa.
Muuki
24.07.2005 16:43:38
Jaa-a, ei kai siinä muutakun lähdet saalistamaan www.mysongbook.com jos tykkäät tabulatuureista soitella, edellyttäen että omistat Guitar Pro:n. Tai soitat korvalla jotain kivoja piisejä. En minäkään kyllä näitä tämmösiä kysymyksiä ymmärrä..
Hei, ja tervetuloa kanssamme valmistamaan herkullista ruokaa hauduttamalla. Mikko, mitäs tämä hauduttaminen nyt oikein on?
WM
25.07.2005 11:25:16
Niinno oon kyllä soitellukkin pelkkii tappei ja se ei oikein kiinnosta. Eikä satu olee tulostinta nii ei voi reenata mitään pidempää biisii ku vaan jonku intron...
Leper Messiah
25.07.2005 11:32:16
Niinno oon kyllä soitellukkin pelkkii tappei ja se ei oikein kiinnosta. Eikä satu olee tulostinta nii ei voi reenata mitään pidempää biisii ku vaan jonku intron...

ja mites tuo tuohon vaikuttaa?

ne voi treenata vaikka korvakuulolta, tai sitten mennä sieltä mistä aita on matalin ja käyttää guitarprota.

vaan miksei normaaleilla tekstitabeilla voisi koko kappaletta opetella??
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 J-boy #8
inot88
25.07.2005 12:29:56

Vaikuttaa että olet hieman laiska treenaamaa loppuu asti:P
guitar_player
25.07.2005 20:19:36
Ja kirjastosta saa nuotti kirjoja joissa on kanssa suurimmas osassa tabit
Volcom
25.07.2005 20:26:16
Vaikuttaa että olet hieman laiska treenaamaa loppuu asti:P

Näimpä! Vähän malttia siihen soittoon niin kyllä se siitä lähtee menemään...
MYYN SQUIER FENDER STANDARD STRATOCASTERIN HALVALLA! KYSELKÄÄ YV:LLÄ!
Jag
26.07.2005 03:54:57

Ostat jonku uuen makeen efectin siihe kitaras persiisee. Niii sit innostut siit ja siin innostukses rupeet opettelee mitä vaa uutta. Ja sit uuen oppiminen antaa voemii jatkaa treenausta eteenpäi.

(ja toi ei sit oo mikää haudan vakava juttu)
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
WM
26.07.2005 22:23:42
siis sehän onkin ku ei voi reenata koko biisii ku ei saa tulostettuu kokonaan niin pitää kattella vaan lyhyitä pätkiä ku tietokoneen ruudulta on ikävä reenata. Intoo ois, mut... pitää kai koulussa sit printata pari biisiä. Ja aionkin ostaa jonkun efekstin mutten tiiä niistä viel paljoo et mimmosia niit ois jne..
Roker
26.07.2005 22:30:28

reenaa jotai tärkeimpiä asteikkoja :P vaik duuri, luonnollinen molli ja sit blues pentatoninen :F sitte opiskelet niiden käyttöä ja alat tiluttamaan! harjottelet tapping, sweep, legato, kaikkea mahollista. vaikka bendien saaminen nuotilleen. hanki itelles joku motivaatio alkaa treenaamaan :D ja mieti mitä haluut osata soittaa sitte harjottelet sitä :E
no mitä vittua?
Leper Messiah
26.07.2005 22:31:27
siis sehän onkin ku ei voi reenata koko biisii ku ei saa tulostettuu kokonaan niin pitää kattella vaan lyhyitä pätkiä ku tietokoneen ruudulta on ikävä reenata. Intoo ois, mut... pitää kai koulussa sit printata pari biisiä. Ja aionkin ostaa jonkun efekstin mutten tiiä niistä viel paljoo et mimmosia niit ois jne..

no voi jumalantio, ei tuo kyllä siltä vaikuta että -kuten edellä väitit- intoa löytyy!

opettelet pätkän kerrallaan ja kun osaat ne kaikki, voilá! soitat vaan ne peräkanaa, siinä se on se piisi!
Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 J-boy #8
spede from hell
26.07.2005 22:38:51

Ala hyvä mies tekemään omia biisejä, sooloineen kaikkineen. Sillä se inspis löytyy uudestaan. Ite olen ollut joskus melkein samassa tilanteessa...
ThickFinger
inot88
26.07.2005 22:48:11
no voi jumalantio, ei tuo kyllä siltä vaikuta että -kuten edellä väitit- intoa löytyy!

opettelet pätkän kerrallaan ja kun osaat ne kaikki, voilá! soitat vaan ne peräkanaa, siinä se on se piisi!

Juuri näin ja netistä tosiaan voi rullata vielä alemmas sitä biisiä sen intron jälkeen:P
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)