Aihe: Teemu Viinikainen: Tales of Robert Dickson
1
tviinika
21.07.2005 18:07:55
Tales of Robert Dickson- levy saatavilla netistä www.ksjazz.comista ja ensi viikolla myös levykaupoista!! Näytteitä musiikista löytyy www.cdbaby.com. Terv. Teemu
Kärpäsruoska
21.07.2005 19:31:19
Olin jo kehua mutta sitten huomasin kuka aloitusviestin oli kirjoittanut. Voi voi.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
zapster
22.07.2005 14:20:07
Kylläpä kuulostaa hienolta ja mielenkiintoiselta!
Vois vaikka hankkia CD:n ja kysyä jopa soittotunteja Teemulta.
Kun ihokarvasi nousevat pystyyn ja väreet lipuvat käsivarsillasi tiedät löytäneesi tutustumisen arvoista musiikkia.
Jimi Henri
22.07.2005 14:48:42
Olin jo kehua mutta sitten huomasin kuka aloitusviestin oli kirjoittanut. Voi voi.

Nii ja kehua kun ei saa kun selän takana, vai?
Talk Less Play More
Kärpäsruoska
22.07.2005 15:51:31
Nii ja kehua kun ei saa kun selän takana, vai?

Niin, ettei ylpisty. Mutta suomalaisista kitaristeista yksi suosikkini on Teemu.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
Jimi Henri
22.07.2005 16:41:24
Niin, ettei ylpisty. Mutta suomalaisista kitaristeista yksi suosikkini on Teemu.

Kolme kertaa vuoden jazz-kitaristi tittelin vielä kestää, mutta Mnetissä kehuminen nousee suoraan hattuu? ;)
Talk Less Play More
Kärpäsruoska
22.07.2005 19:24:07
Kolme kertaa vuoden jazz-kitaristi tittelin vielä kestää, mutta Mnetissä kehuminen nousee suoraan hattuu? ;)

Niin, eipä täällä juuri ketään koskaan kehuta. Paitsi Slashia, ja hyvä niin. (toivottavasti se ei tuu lukemaan tätä)

Mutta kyllähän Teemu on tuon arvostuksen ihan ansainnut. U-Street All Stars on muutenkin mielestäni yksi parhaista jazz-yhtyeistä, joita tästä maasta juuri nyt löytyy. Jokin siinä vetoaa minuun kovasti.

Ohhoh, mikä prosentti minulla jo on tämän ketjun postauksista. Taidan olla hetken hiljaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)