Hannu H. 14.09.2005 14:15:01 | |
---|
Tuli tommonen tossa hommattua ja vaikuttaa iha hauskalta puuhalta. Sopivia biisejä vaan tarttis ny keksiä! Ranskalaisia korkoja korvakuulolta olen ny soitellu mut jotain muuta tarttis kaveriksi ku alkaa tuo biisi jo tympimään.. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
oiva tumpeloinen 14.09.2005 14:17:48 | |
---|
Soita noita biisejä, mitä Topah on täällä esitellyt ;) |
Hannu H. 14.09.2005 14:24:03 | |
---|
Soita noita biisejä, mitä Topah on täällä esitellyt ;) Ne mä osaan jo ;) Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Topah 14.09.2005 15:29:23 | |
---|
Nuotinlukutaidosta on hyötyä, jos semmosta löytyy. Eli esimerkiksi CCR:n ja Beatlesin koko tuotanto läpi Boom-Chickinä. ;) ! Sit noi kaikenlaiset Fake ja Real-bookit. Joka päivä oppii soveltamaan uudella tavalla tekniikkaa. Periaatteessa ihan mikä tahansa perus nelijakoinen biisi soveltuu treenattavaksi, eli kaikki pop ja rock musa jne. Jos traditiota haluat kunnioittaa niin Freight Train on ok ja Trambone. Windy and Warm myös. Merle Travis, Chet Atkins ja Jerry Reed. Siinä pyhä kolminaisuus. Itse tykkään eniten Reedin tuotannosta ja biisit kuten esim. Struttin', Jiffy Jam, Down Home, Reedology ja Jerry's Breakdown ovat haastavia, mutta hauskoja soittaa. Mutta mutta... Jos on aivan aloitteleva niin aiheesta kannattaa ottaa osaavalta opettajalta muutama yksityistunti. t.Tomi P. I play more best than you! |
rattledad 14.09.2005 21:39:02 (muokattu 14.09.2005 21:40:26) | |
---|
|
jpiir 14.09.2005 22:39:57 | |
---|
|
Hannu H. 15.09.2005 14:59:14 (muokattu 15.09.2005 14:59:37) | |
---|
Nuotinlukutaidosta on hyötyä, jos semmosta löytyy. Eli esimerkiksi CCR:n ja Beatlesin koko tuotanto läpi Boom-Chickinä. ;) ! Sit noi kaikenlaiset Fake ja Real-bookit. Joka päivä oppii soveltamaan uudella tavalla tekniikkaa. Periaatteessa ihan mikä tahansa perus nelijakoinen biisi soveltuu treenattavaksi, eli kaikki pop ja rock musa jne. Jos traditiota haluat kunnioittaa niin Freight Train on ok ja Trambone. Windy and Warm myös. Merle Travis, Chet Atkins ja Jerry Reed. Siinä pyhä kolminaisuus. Itse tykkään eniten Reedin tuotannosta ja biisit kuten esim. Struttin', Jiffy Jam, Down Home, Reedology ja Jerry's Breakdown ovat haastavia, mutta hauskoja soittaa. Mutta mutta... Jos on aivan aloitteleva niin aiheesta kannattaa ottaa osaavalta opettajalta muutama yksityistunti. t.Tomi P. Nuotinlukutaitoa löytyy 14v pianonsoiton verran. Kitarallaki jotenkuten osaan nuoteista soittaa mutten mitenkään hyvin. Kiitokset noista artisteista. Pitänee tutustua tässä joskus lähiaikoina! Kiitokset myös rattledadille jpiirille linkeistä. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
weelie 15.09.2005 15:20:09 | |
---|
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |