friteerattu peruna 17.03.2006 15:14:37 | |
---|
Kun musiikinopettajamme kysyi, ketkä oppilaat olisivat halukkaita esiintymään koulun konsertissa, niin nostin tietysti innokkaasti käden ylös. Mikä olisi hyvä, helppo blues tai rock tällaiselle, joka on soittanut1v? Olen harkinnut Claptonin Laylaa, tai Johnny B Goodea. Ja tarkoitus on vetää ne trubaduurina, ellen jotain taustanauhaa saa kyhättyä. V.U.K
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
*alkaa sahaamaan kitaraa rautasahalla*
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
*Alkaa hakkaamaan kitaraa valtavalla puuvasaralla*
Nyt menee hermot... |
Strutsi 17.03.2006 15:19:23 | |
---|
Guns N' rosesia Banana banana banana terracotta banana terracotta terracotta pie! |
M1kko 17.03.2006 15:23:15 | |
---|
Jotain minkä saat oikeasti soitettua puhtaasti/muuten hyvin. Omat taitosi kun parhaiten tunnet, niin eiku kattelemaan hyviä ehdokkaita. Johnny b good vois olla ihan ok, ei liian vaikea ja mukava mieninki. |
Magic Bullet 17.03.2006 16:14:14 | |
---|
|
apenaattori 17.03.2006 16:35:49 (muokattu 17.03.2006 16:36:31) | |
---|
Layla on kompastuskivi. Se on vinkuriffi on loppujen lopuksi aika vaikea vetää puhtaasti (koulun konsertissa meillä yksi jätkä veti ne bendit reisille->kuulosti hirveältä). Johnny B.Goode on ässävalinta, muista vaan reenata se alkuriffi hyvin. Niin, ja tsemppiä! :-) "The harder you try the dumber you look." |
Turder 17.03.2006 16:42:08 | |
---|
Sellanen minkä hallitsee hyvin. Helppo ja hyvinsoitettu uppoaa yleisölle paremmin kuin vaikea ja tuntematon biisi, joka menee ihan käsille. There is no sound like the one of a good acoustic guitar. |
Wahi 17.03.2006 17:36:57 | |
---|
Layla on kompastuskivi. Se on vinkuriffi on loppujen lopuksi aika vaikea vetää puhtaasti (koulun konsertissa meillä yksi jätkä veti ne bendit reisille->kuulosti hirveältä). Johnny B.Goode on ässävalinta, muista vaan reenata se alkuriffi hyvin. Niin, ja tsemppiä! :-) Luulen, että aloittaja tarkoitti Unplugged versiota. Sanoin nimittäin vetävänsä trubaduurina. Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
apenaattori 17.03.2006 17:46:16 | |
---|
Luulen, että aloittaja tarkoitti Unplugged versiota. Sanoin nimittäin vetävänsä trubaduurina. Kattos perkelttä, luinpa taas aloitusviesin kunnolla. Sori. "The harder you try the dumber you look." |
Ville81 17.03.2006 18:07:14 | |
---|
Mä en ehkä soittais mitään biisiä. Menisin vaan lavalle ja sviippaisin sikanopeesti!!1 "Ei mun tartte virittää, soitan säröllä".
-Kuultu musiikkiliikkeessä 2005 |
-Prokitaristi- 17.03.2006 18:19:51 (muokattu 17.03.2006 19:33:53) | |
---|
Mä en ehkä soittais mitään biisiä. Menisin vaan lavalle ja sviippaisin sikanopeesti!!1 E: . |
MasK oF SaNiTY 17.03.2006 18:27:37 (muokattu 17.03.2006 18:28:03) | |
---|
NiinQ tod!!11 Mut mi7ä w177uu sÄ me1naat et ninQ sviippi ei oo musaa!!!??11 Väitäx ettei laiho muka osaa soittaa??!!11 V1ttu mä nostan penkist 20kg joten turha vittuil mulle!!11 NinQ on laiholki sviippipiisei ninQ!!11 laiho on tr00 kunkku!!111 jea!!! ,,/ E: anteex... Nonni. Nämä ovat taas näitä rakentavia kommentteja... Death be not proud, though some have called thee mighty and dreadful, heart not so!! |
Tuomas. 17.03.2006 18:56:14 (muokattu 17.03.2006 19:26:15) | |
---|
NiinQ tod!!11 Mut mi7ä w177uu sÄ me1naat et ninQ sviippi ei oo musaa!!!??11 Väitäx ettei laiho muka osaa soittaa??!!11 V1ttu mä nostan penkist 20kg joten turha vittuil mulle!!11 NinQ on laiholki sviippipiisei ninQ!!11 laiho on tr00 kunkku!!111 jea!!! ,,/ E: anteex... Tälläset viestit on kyllä ihan Hanukasta. Jospa olisit ihan hissukseen jos ei ole muuta sanottavaa? Mukavampi lueskella näitä topikkeja. Edit V.U.K #34? |
DJKaaos 17.03.2006 19:21:33 | |
---|
vedä Apache Aita on vihreämpää ruohon toisella puolella |
Schnowotski 17.03.2006 20:36:43 | |
---|
Itse olen viimeaikoina soitellut Viikatteen "Kaisloja" -kappaletta, joka on melko helppo 6/8-juttu, säkeistökin on lähinnä H-mollia ja F#-duuria. Riippuen tietty mistä sävellajista soittaa. Mutta jos tunnet kyseisen bändin niin heiltähän olisi paljon sointurenkutuksiksi taipuvia kappaleita... "Pieni vesimylly", "Kylymä" jne. Suomirock-osastollahan on enemmänkin tällaista melko helposti trubaduurimuottiin menevää. Esimerkiksi Trio niskalaukaus, kun muuttaa ne vitossoinnut kolmisoinnuiksi. Heiltä voisi kuvitella vaikka että esimerkiksi "Elegia" tai "Lumessakahlaajat" menisivät hyvin. Aika kova veto voisi olla myös "On aivan sama". Löytynee nuotinnettuna jostain koulun laulukirjasta. Ja myös muut perinnekappaleet lienee huomioitava, esim. "Laulu on iloni ja työni". Marja Mattlarin biisit toiminee myös loistavasti. Luulen, ettet ole ehkä kuullut, niin hänen sivuiltaan ( http://www.vuorenk.pp.fi/marja/) voi kappaleita ladata: http://koti.phnet.fi/~mattlar/olisit_minulle.mp3http://koti.phnet.fi/~mattlar/kehtolaulu.mp3 Pahoitteluni, jos rock-käsitteen väljähkö tulkintani nosti jollakulla pinnalle vihaa tai turhautumista. Se ei ollut tarkoitukseni. Mutta kun jokatapauksessa on kitara + mies -meininkiä luvassa niin mistä sitä tietää, että onko alkuperäinen biisi deathmetallia vai iskelmää... :) -Kirjoittaja on skribentti "Tässä kappaleessa ei ole yhtään turhaa säveltä" "Ei tietenkään - se on sarjallinen struktuuri." |
zille 17.03.2006 20:44:00 | |
---|
Hurriganes - Bourbon Street ! Rakkautta & Psykedeliaa - Hän Kumarsi Kukille |
Cujo 17.03.2006 21:02:37 | |
---|
Meinasikko laulaa? No llores mi querida Dios nos vigila AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
friteerattu peruna 18.03.2006 13:29:03 | |
---|
Laulaa en taida, ellen sitte vedä jotain, esim Jimi Hendrix tribuuttia(nyt menee hermot). Kappaleeksi on tulossa melko varmasti Sweet home Alabama. V.U.K
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot... |
Ostinaatio 18.03.2006 13:38:24 | |
---|
Laulaa en taida, ellen sitte vedä jotain, esim Jimi Hendrix tribuuttia(nyt menee hermot). Kappaleeksi on tulossa melko varmasti Sweet home Alabama. Hommaa joku nätti tyttö laulamaan, niin voit keskittyä soittamiseen. "Tuhotkaa kansa, murskatkaa ja vaientakaa se. Sillä eurooppalainen valistus on suuriarvoisempi kuin kansa." -Dostojevski |
friteerattu peruna 18.03.2006 13:39:25 | |
---|
Ikävä kyllä, kaikki laulutaitoiset tytöt vettä jo jotain soolona, tai kuorossa. V.U.K
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot...
Nyt menee hermot... |
sus 18.03.2006 15:05:41 | |
---|
Hyi saatana minkä biisin valitsit. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |