No siinä on C, Bb ja A, duurikolmisointuja kaikki siis. En löytänyt kuin Youtubesta jonkun huonolaatuisen videoversion kappaleesta (Peppersien soittamana), joten hajotuksista en voi mennä ihan takuuseen, mutta joko kolme tai neljä ylintä kieltä on käytössä. Itse soittaisin neljällä kielellä, pohjalla D-kielen 10. nauhan C, siihen päälle sitten E, G ja ylä-e:lle oktaavituplaus C ja samalla otteella kaikki soinnut. |
No siinä on C, Bb ja A, duurikolmisointuja kaikki siis. En löytänyt kuin Youtubesta jonkun huonolaatuisen videoversion kappaleesta (Peppersien soittamana), joten hajotuksista en voi mennä ihan takuuseen, mutta joko kolme tai neljä ylintä kieltä on käytössä. Itse soittaisin neljällä kielellä, pohjalla D-kielen 10. nauhan C, siihen päälle sitten E, G ja ylä-e:lle oktaavituplaus C ja samalla otteella kaikki soinnut. hmm..kun mun mielestä taas ne kaikki ei ole samanlaisia keskenään.. my wallet's fat and so is my head |
Tietysti näissä asioissa auttaa, kun kirjoittaa Googleen, että "Love Rollercoaster tabs" tai "Love Rollercoaster chords". Löytyy monenlaista näkemystä, ja myös mm. tuo John Titorin ehdotus. Kertosäkeessä on sitten vissiin eri soinnut? No llores mi querida Dios nos vigila Agarrame, mi vida AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |