Aihe: Lusikkaslide (video)
1
kanka
15.06.2006 11:31:36

Tällainen mielenkiintoinen linkki löytyi Frippin sivuilta: http://blogfiles.wfmu.org/KF/2006/05/teaspoon2.mpg

Tietty wanha, mutta..
Squirrel2
15.06.2006 11:51:00
Piippukin varmaan kävisi, jos tupakkaa ei kehtaa polttaa keikalla, niin tossa olisi oiva tekosyy polttaa piippua. :P
Magic Bullet
15.06.2006 12:34:19
Käsittämtöntä! Menenpäs hakemaan lusikan....
Jake.e
15.06.2006 12:39:10
Aivan mahtavaa meininkiä!
I keep the bible in a pool of blood So that none of its lies can affect me
Joees
15.06.2006 13:05:00
Aivan hervottoman makee. :) Herättää varmasti mielenkiintoa jos johonkin kadun varteen menee noin soittelemaan :)
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Lord of the strings
15.06.2006 15:45:29
Kova pappa. Biisikin oli mukavan letkeä.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith"
Rinneto
16.06.2006 14:36:02 (muokattu 16.06.2006 14:36:27)
Tää jätkä oli ihan uskomaton! Itse asiassa intouduin itekkin plokkaamaan ja nauhottamaan. Tosin nauhotin kaks kitararaitaa. Tämmösiä lisää!

EDIT: kitaraitaa....
"Itse en tosin vielä kertaakaan ole kuullu Paranoidia, tiedä edes onko se bändi vai jonkun bändin biisi." -Squirrel2- OSTA MARSHALL MG 15DFX
Jake.e
16.06.2006 20:36:48
Rinneto tai joku muu. Saako joku selvää mikä tuolla on bassona? Siinä on suurimman osan (jollei kaiken) aikaa bassona A, joku jota en tiiä ja H. Mikähän tuo keskimmäinen on. Ei saa korvat selvää että onko se F vai G :/. Ilmeisesti tuo biisi menee kokonaan A-mollissa?
diabami
16.06.2006 20:56:32
Eikö tosta videosta ole pitempää versiota? Ainakin ite olen nähnyt jossakin.
Rinneto
16.06.2006 21:15:48
Eikö tosta videosta ole pitempää versiota? Ainakin ite olen nähnyt jossakin.

Mulla se näkyi aluks jonain about 30:n sekunnin versiona. Sitten sain sen näkymään jotenkin kokonaan. Enkä mä sitä Jake.e todellakaan väitä "oikein" plokanneeni. Senkun basso on jotenkin sinne päin ja melodia vähän improvisoituna kuitenkin alkuperäistä mukaillen :).
"Itse en tosin vielä kertaakaan ole kuullu Paranoidia, tiedä edes onko se bändi vai jonkun bändin biisi." -Squirrel2- OSTA MARSHALL MG 15DFX
Jake.e
18.06.2006 07:05:43
Enkä mä sitä Jake.e todellakaan väitä "oikein" plokanneeni. Senkun basso on jotenkin sinne päin ja melodia vähän improvisoituna kuitenkin alkuperäistä mukaillen :).

Ei mutta itteä jäi vähän kalvamaan mokoma :). Hommais tuon ylä-e:n tuohon nailoniin niin voi kokeilla tota slideäkin.

Ps: Tulin tulokseen että se basso menee voimasoinnuilla A, G ja H. Vaikka papparainen ei noita ilmeisesti voimasointuina soita niin tämä on yksi tapa soittaa tuo.
Necromuru
19.06.2006 00:36:55

Ei hitto!

Pappahan on aikamoinen pelimanni.

Mut joo. Tietyssä mielessä ärsyttää nää videot kun pistää kaikki pienet luulot ittestään reilusti pakkasen puolelle. :P
weelie
19.06.2006 10:16:16
Jos jollain on latausonkelmia, niin tällainen linkki oli aiemmin Roots-osastolla:
http://home.telkomsa.net/peterden/al%20saut/forum/teaspoon2.mpg
http://steelguitarforum.com/Forum2/HTML/009049.html
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
T.N.T
19.06.2006 15:51:47
Aika kova jätkä ... Kaikkien rakastama ja monikäyttövälineen mainetta niittänyt lusikka on siis käytännöllinen myös kitaran soitossa . Yamahan pitäisi lisätä kitara välineihinsä myös lusikan .
I'm rock'n'roll devil !
Bald Anus
19.06.2006 16:28:52

Yamahan pitäisi lisätä kitara välineihinsä myös lusikan .

Lusikka taitaakin olla ainoa asia, mitä Yamaha ei ole tehnyt. Vesiskoottereita, kitaroita, moottoripyöriä, tuulimyllyjä, pakastepusseja...
Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
Marshallga
19.06.2006 21:41:10
Todella hienoa akustista näppäilyä ja slidettelua!
Hevi on paskimmillaankin parasta.
Chunga
20.06.2006 09:32:43

testailin eilen tuota tekniikkaa, ja lusikka pysyi parhaiten suussa pienen kangaskappaleen avulla. Lusikan on myös oltava riittävän pitkä jotta näkee hyvin otelaudan.
Vireellä EADGBD soittelin Amazing Gracea... Ei se nyt helppoa ollut mutta... niin no..
Uh, try and be nice to people, avoid eating fat, read a good book every now and then, get some walking in, and try and live together in peace and harmony with people of all creeds and nations, and, finally, for something completely different:
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)