Friedman 03.08.2006 21:25:28 | |
---|
Mites te tota oikeen soitatte sen soolon ?? Tuli vaa mieleen et hauaisin kuulla teidän versionne soolosta.:D Jos kykenette nii jos pystyisitte laittaan musanäytteen soolostanne. |
Härski 03.08.2006 21:26:55 | |
---|
Mä haluun kuulla kaikkien m.net käyttäjien version Paranoidin soolosta haitarila soitettuna. Musanäytettä kehiin! Oikeasti, miksi? |
Metallikitaristi 03.08.2006 21:38:16 | |
---|
Mä haluun kuulla kaikkien m.net käyttäjien version Paranoidin soolosta haitarila soitettuna. Musanäytettä kehiin! Oikeasti, miksi? Kyllä mun mielestä ainakin on mukava kuunnella noita itsesoitettuja pätkiä |
Härski 03.08.2006 21:44:09 | |
---|
Kyllä mun mielestä ainakin on mukava kuunnella noita itsesoitettuja pätkiä Varsinkin, kun aika harva kitaristi soittaa haitaria. Abstraktia taidetta. |
Twistyh 03.08.2006 21:51:30 | |
---|
Ai tää oli se Janne Tulkin uus biisi..
Joo en osaa. |
Volcom 03.08.2006 21:53:51 | |
---|
Mites te tota oikeen soitatte sen soolon ?? Ei me soiteta sitä. "Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |
Super-Jari 03.08.2006 22:25:14 | |
---|
Miksi perseilette ketjun täyteen vaikka aloitus oli täysin ymmärrettävä eikä varmasti keneltäkään millään tapaa pois? |
Bonesaw 03.08.2006 22:30:33 (muokattu 03.08.2006 22:33:19) | |
---|
Musta tuntuu,että tää kitarapalstalla olevien huonojen topicien määrä johtuu lähinnä siitä,että porukka olettaa jotain maailmaa mullistavia keskustelunaiheita. Ja sitten kun sellaista ei tule,niin kaikki "huonot topicit" on pakko perseillä vielä varmasti surkeammaksi. Tästäkin aiheesta olisi voitu keskustella aivan järkevästi niiden kesken,joita se kiinnostaa... |
Volcom 03.08.2006 22:36:44 | |
---|
Miksi perseilette ketjun täyteen vaikka aloitus oli täysin ymmärrettävä eikä varmasti keneltäkään millään tapaa pois? Niin. Miltäköhän m.net näyttäisi jos jokaisesta olemassa olevasta soolosta tehtäisiin samanlainen topic? "Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |
Bonesaw 03.08.2006 22:39:03 | |
---|
Niin. Miltäköhän m.net näyttäisi jos jokaisesta olemassa olevasta soolosta tehtäisiin samanlainen topic? No onko tälläinen vaara sinusta olemassa? |
Volcom 03.08.2006 22:41:35 | |
---|
No onko tälläinen vaara sinusta olemassa? Mahtaisi itseäsikin vituttaa jos tuolla olisi sivu täynnä topicceja " Sweet child o minen soolo!! " " Paranoidin soolo!! " " Mr.Crowleyn soolo!! " " Troopperin soolo!! " Ehkä tajuat pointtini...? "Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |
Bonesaw 03.08.2006 22:46:42 (muokattu 03.08.2006 22:47:24) | |
---|
Mahtaisi itseäsikin vituttaa jos tuolla olisi sivu täynnä topicceja " Sweet child o minen soolo!! " " Paranoidin soolo!! " " Mr.Crowleyn soolo!! " " Troopperin soolo!! " Ehkä tajuat pointtini...? Jeazh. Mutta: 1.) Voin ohittaa topicit,jotka minua eivät kiinosta ja jatkaa sellaisiin,jotka kiinnostavat. 2.) Se,että joku haluaa ottaa jonkin tietyn soolon puheenaiheeksi,ei tarkoita sitä,että koko palsta tukitaan soolokyselyillä. Paitsi,jos välttämättä nyt haluat vittuillaksesi niin tehdä. |
Muuki 03.08.2006 22:46:44 | |
---|
Mahtaisi itseäsikin vituttaa jos tuolla olisi sivu täynnä topicceja " Sweet child o minen soolo!! " " Paranoidin soolo!! " " Mr.Crowleyn soolo!! " " Troopperin soolo!! " Ehkä tajuat pointtini...? Herkkä poika pittää olla että nuo pistää vituttamaan. Mittään en oo kirjottanu alle |
Twistyh 03.08.2006 22:47:48 | |
---|
Tää kaikkia vituttaa, menkää pihalle siitä rämpyttään sitä paskaa kitaraaaaaaaa!!!!! |
Apricot 03.08.2006 23:01:39 | |
---|
Koska täällä ei kuitenkaan kukaan sitä sooloa tule soittamaan, paitsi minä, niin tehdäänpä niin että aloitan sen treenaamisen nyt, ja alan pitää mikseri.netissä jonkinlaista soivaa treenipäiväkirjaa. Katsotaan että kauanko menee oppimiseen, ja mihin tempoon asti päästään. Ilmoittelen sitä mukaa kun matskua syntyy. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
Jucciz 03.08.2006 23:05:50 | |
---|
Kyllä nää on oikeasti aika turhia topiceja. Ei ketään kiinnosta, miten henkilö X soittaa bändin Y biisin Z soolon. Tabit saa netistä ja suurin osa ihmisistä soittaa juuri niinkuin tabeissa lukee... vaikka niissä sitten lukisikin ihan mitä sattuu. Ja yleensä lukeekin. |
Bonesaw 03.08.2006 23:07:00 (muokattu 03.08.2006 23:07:19) | |
---|
Tabit saa netistä ja suurin osa ihmisistä soittaa juuri niinkuin tabeissa lukee... vaikka niissä sitten lukisikin ihan mitä sattuu. Ja yleensä lukeekin. Sait hyvin vedettyä nyt tänkin taas mukaan:) |
cadabra 03.08.2006 23:11:29 | |
---|
Sait hyvin vedettyä nyt tänkin taas mukaan:) Joo se on niin väärin ku ihmiset opettelee niistä tabeista :/ Meehän kämpille. |
Guitaristi 03.08.2006 23:36:30 | |
---|
Ihan oikeesti, haista kusipää vittu. Kunhan saat sairautesi hoidettua, niin voit opetella lukemaan: Ihan oikeesti, painan varotusta. Ei tommosta kielenkäyttöä tänne. Niin ja aiheeseen. Itse pidän myös kyseisestä soolosta, mutta en sitä todellakaan osaa, vaikka olen sitä yrittänyt jo kauan opetella. Hieno soolo. Jos joskus sen kunnolla opin, niin laitan tänne kyllä ääninäytettä sitten ;). Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Bonesaw 03.08.2006 23:39:35 | |
---|
Ihan oikeesti, haista kusipää vittu. Kunhan saat sairautesi hoidettua, niin voit opetella lukemaan: Noni. Nyt menee taas vituiksi. Varoitusta. |