-HAMMETT- 30.06.2006 16:45:44 | |
---|
Jotenkin tuntuu että kaikki sanoo että metallican soittaminen on jotenkin "teiniä". Olenko ainoa joka pitää metallican soittamisesta vai onko joku muukin joka soittaa metallicaa. Ja jos on niin mitkä biisit on "parhaita" |
Guitaristi 30.06.2006 17:17:45 | |
---|
Jotenkin tuntuu että kaikki sanoo että metallican soittaminen on jotenkin "teiniä". Olenko ainoa joka pitää metallican soittamisesta vai onko joku muukin joka soittaa metallicaa. Ja jos on niin mitkä biisit on "parhaita" Ihan ensiksi sanon että saat aivan varmasti kuulla tuosta nimimerkistäsi vielä... Nojoo, asiaan. Kai sillä hieman sellainen maine nykyään on, mutta ennemmin sanoisin ehkä että Bodomin soittaminen olisi jotenkin "teiniä" (tyhmä sana btw), eikä niinkään metallican. Itse tykkään kyllä kovasti soitella metallicaa, tai ainakin ennen tykkäsin. Nykyään jäänyt hieman vähemmälle. Mukavimpia biisejä soittaa on varmaan the call of ktulu, master of puppets ja orion. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Thet 30.06.2006 17:24:11 | |
---|
Kai se sillon on jos joku teini sitä soittaa. Miten määrittelee "teini" soittamisen. Kyllä varmaan moni kitareista harjoittelee metallican biisejä ja miksei se olisi hyvää harjoitusta. Itekkin soittelen paljon metallicaa. Mä en edes oikein ymmärrä tota "teini" juttua, ehkä vähän kliseistä metallican soittaminen voi olla, mutta en tiädä teineydestä. Paska homma, mutta tulipahan tehtyä. |
Stratocaster_90 30.06.2006 17:41:00 (muokattu 30.06.2006 17:41:13) | |
---|
Eikö tälläset topicit vois poistaa samantien :/ Itse kun olen teini, niin alkaa ottamaan päähän nämä ainaset teini jutut. |
-HAMMETT- 30.06.2006 17:45:30 | |
---|
Siis ei mullakaan oo mitään metallicaa vastaan ja samoin, toi teinijuttu on musta ihan perseestä |
-HAMMETT- 30.06.2006 17:46:52 | |
---|
Ihan ensiksi sanon että saat aivan varmasti kuulla tuosta nimimerkistäsi vielä... Mitä vikaa hammetissa on onhan se sentään mailman parhaimpia kitaristeja |
diabami 30.06.2006 17:56:28 | |
---|
Mitä vikaa hammetissa on onhan se sentään mailman parhaimpia kitaristeja Nyt olet sekoittanut kuuluisimpia- ja parhaimpia-sanat keskenään. |
Super-Jari 30.06.2006 18:00:10 | |
---|
Jotenkin tuntuu että kaikki sanoo että metallican soittaminen on jotenkin "teiniä". Olenko ainoa joka pitää metallican soittamisesta vai onko joku muukin joka soittaa metallicaa. Ja jos on niin mitkä biisit on "parhaita" Metallihan noin ylipäänsä on tunnetusti lapsellista musiikkia jota soittavat ja kuuntelevat vain henkisesti jälkeenjääneet mongoloidilapset jotka eivät tajua Oikeasta Musiikista yhtään mitään. |
Strutsi 30.06.2006 18:00:11 (muokattu 30.06.2006 18:01:26) | |
---|
Nyt olet sekoittanut kuuluisimpia- ja parhaimpia-sanat keskenään. Indeed. Metallicat ovat erinomaista harjoitusta aloittavalle kitaristille. En minäkään niitä kaikkia tosin osaa, mutta onhan niitä tosi hauska soittaa, esim. Batteryn riffiä. Niitä on hauska soittaa, mutta loppujen lopuksi ei ihan niin hauska kuunnella. "Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin |
Schnowotski 30.06.2006 18:11:33 | |
---|
Eikö tälläset topicit vois poistaa samantien :/ Itse kun olen teini, niin alkaa ottamaan päähän nämä ainaset teini jutut. Ei kai siitä kannata välittää, jos joku sanoo jonkin olevan teiniä, tekee niin kuin itselle parhaaksi tuntuu. Jos haluaa soittaa Metallicaa tai Bodomia niin soittaa niitä. Jokainen tässä johonkin ryhmään kuulutaan, enkä menisi sanomaan että on näiltä niin sanotuilta nuorilta aikuisilta, tai vanhemmiltakaan kovin kypsää yrittää tehdä niin kiivaasti eroa johonkin ryhmään, että pahoittaa jonkun mielen - ja luulee vielä olevansa oikeutettu tai olevansa parempi ihminen. Turha ryppyotsaisuus pois. Oivaa lääkettä on esimerkiksi Ahkerien simpanssien kuunteleminen: http://punkfi.ath.cx/jankhner/Diu_D … ad/d260-b06-as-ornitologiystava.mp3 |
L4t3 30.06.2006 19:19:00 | |
---|
Yksi metallicaisti ilmoittautuu. Kyllähän noita helpoimpia biisejä on suhteellisen paljon tullut veivattua bändin kanssa. Metallica on varsinkin soittoharrastuksen alkuaikoina vaikuttanut todella paljon minuun. Nyttemin on hieman vähemmälle jäänyt 'tallican kuuntelu, vaikka kyllähän noita levyjä silloin tällöin tulee kuunneltua ja live shittiä katottua. Parhaat levvt ovat mielestäni Kill 'em all ja AJFA. Niin, tuosta Kirkistä. Paljon on mies paskaa kitarastaan suoltanut, mutta paljon on myös hyviä ja mieleenpainuvia sooloja luritellut. Mielestäni Kirk on ihan kelpo rock-kitaristi, ihan turhaan sitä täällä haukutaan. Missään nimessä kuitenkaan maailman parhaaksi häntä en nimeäisi. Taidanpa pistää Kill 'em allin soittimeen. "Elämä on vain M-netin korvike."
(Vanha viidakon sanonta) - Hohhoijaa
/ S.M.A.K - Jäsen. |
J.Hollström 30.06.2006 19:59:11 | |
---|
Mitä vikaa hammetissa on onhan se sentään Metallican parhaimpia kitaristeja Kyllä. Toiseksi paras kitaristi siinä bändissä. |
metalmass 30.06.2006 20:15:36 | |
---|
metallican soittaminen teiniä? sanoo ne jotka ei osaa... metallicalla on hienoja melodisia biiseja (call, orion, fade to black...) ja jos sen soittaminen on hauskaa niin mitä vitun väliä. |
gorgonoidi 30.06.2006 20:28:41 | |
---|
Kyllä mä ainakin Enter sand manilla alotin. Ei mitenkään teiniä vaa ihan hyvää harjoitusta. Kait se on teiniä jos joku teini ei soita muuta kuin sitä ja sitten vielä palvoo sitä, niinkuin bodomille on käynyt. |
Jööhannes 30.06.2006 20:33:26 | |
---|
metallican soittaminen teiniä? sanoo ne jotka ei osaa... metallicalla on hienoja melodisia biiseja (call, orion, fade to black...) ja jos sen soittaminen on hauskaa niin mitä vitun väliä. No siis, tuohan on täysin totta. Jostakin syystä silti kuullessaan jossain musaliikkeessä jonkun astetta pätkemmän tyypin (niinkuin minä) soittelevan Metallican riffejä, tulee suoraan ajatus että tuo ei ole varmaan mitään muuta kuin Metallicaa kuulutkaan. Ja itse asiassa koko Metallican soiton teinimäisyys johtuu ajatuksesta, että soittaja ei tiedä muita metallibändejä kuin Metallican ja palvoo sitä silmittömästi. Näitäkin tapauksia on. Ja saa ollakin. Itsekin kuuntelin koko ala-asteen (melkein) ainoastaan Metallicaa. Mikäs siinä, mahtava bändi, mutta menestys tuo aina tullessaan halveksuntaa. |
Hammermul 30.06.2006 21:19:32 | |
---|
No melkein kaikki on kuitenkin jossain vaiheessa (yleensä soittoharrastuksen alkupuolella) soitellut Metallicaa. Niillä vaan on paljon sellaisia yksinkertaisia (toki myös vaikeampia) riffejä, joita on mukava soitella. Mä oon viime päivinä kuunnellut pitkästä aikaa Metallicaa työmatkoilla ja pitää kyllä sanoa, että en muistanut kuinka laimeat saundit niillä on. Ja se Kirkin soittotatsi alkaa nykyään jo ärsyttää. Tyhmää kun on tullut näin kriittiseksi musiikin suhteen. Tästä aiheesta on kyllä vatkattukin jo ihan tarpeeksi. |
Jii 30.06.2006 21:24:39 | |
---|
No siis, tuohan on täysin totta. Jostakin syystä silti kuullessaan jossain musaliikkeessä jonkun astetta pätkemmän tyypin (niinkuin minä) soittelevan Metallican riffejä, tulee suoraan ajatus että tuo ei ole varmaan mitään muuta kuin Metallicaa kuulutkaan. Noin se oli 80-luvullakin. Joten miksi välittää? Birth, copulation and death.
Is this your life? |
DaKiller 30.06.2006 21:41:58 | |
---|
Jaha, kateelliset taas vauhdissa dissaamassa kirkiä ;) Ei se poijjaat ego siitä paljoa kärsi jos miehelle antaa ansaitsemansa tunnustuksen helkkarin kovana kitaristina. Todella upeita ja mieleenpainuvia sooloja mies on väsännyt. |
gorgonoidi 30.06.2006 22:07:37 (muokattu 30.06.2006 22:08:09) | |
---|
Jaha, kateelliset taas vauhdissa dissaamassa kirkiä ;) Ei se poijjaat ego siitä paljoa kärsi jos miehelle antaa ansaitsemansa tunnustuksen helkkarin kovana kitaristina. Todella upeita ja mieleenpainuvia sooloja mies on väsännyt. On ne soolot aina niin upeita. Mulla ei oo mitään miestä vastaan, mutta ei ole kyllä mikään maailman parhaimmat kitaristit -listaan kuuluva jeppe. Kuuluisa tietenkin ja ihan hyvä kitaristi. E: Ok, ok. Oma mielipide kunniaan. |
doom crew 30.06.2006 22:32:48 | |
---|
kyllä mun mielestä Metallican musan soittaminen on ihan mukavaa ite opettelin sen avulla muutama vuos sitte soittamaan ja soitan vieläkipäivittäin . mukavia biisejä esim fight fire with fire ja monia monia muita. Mahtava bändi |