metalsika 22.06.2006 09:45:59 | |
---|
ihme juttu että kitaraa jaksaisi nysvätä vaikka aamusta iltaan, lukuunottamatta jotain lyhyitä turhautumishetkiä jolloin tekee mieli heittää koko kapistus parvekkeelta alas. kaikenlaista on tullut elämän aikana harrastettua golffista lähtien, mutta enpä usko että mitään muuta jaksaisin tehdä joka päivä monta tuntia kyllästymättä kuin soittaa kitaraa. rikkaruohokin kasvaa nopeammin kuin mitä kehitystä tapahtuu mutta sekään ei haittaa. jos kitaraan oli integroitu p*mppi ja se osaisi tehdä ruokaa niin en tarttis edes vaimoa, heh heh. |
McNulty 22.06.2006 09:47:24 | |
---|
Vetäseppä 30 vuotta kitaraa ja soita samoja biisejä livenä illasta toiseen. Kyllä siihenkin voi vähän kyllästyä. |
Wk 22.06.2006 10:13:03 | |
---|
Kyllä minä ainakin olen jo useampaan otteeseen kyllästynyt, varsinkin treeneissä jos menee todella heikosti niin tulee semmonen fiilis että onpas paska harrastus, ei sovi minulle :) Niin, 6 vuotta enemmän tai vähemmän aktiivista soittoa takana... http://www.mikseri.net/users/108413.php |
metalsika 22.06.2006 10:21:05 | |
---|
jos olet luunmurskaaja jo 30v. soittanut niin silloinhan olet ollut jo 30v ollut kyllästymättä. mikä on jo aika saavutus. ja wk:kin on tainnut taas mennä seuraavanapäivänä treenaamaan vai oletko jo heittänyt skitan nurkkaan. itse ainakin lulen etten enää tule kitaransoitosta ikinä eroon pääsemään kun on jo niin syvälle paskaan tullut astuttua. |
bluesteel 22.06.2006 10:34:03 | |
---|
Samasta syystä kuin nussimiseen: aina voi kehittyä paremmaksi |
arvid70 22.06.2006 10:48:29 | |
---|
Samasta syystä kuin nussimiseen: aina voi kehittyä paremmaksi =) aivan ja myös siitä että ei saa niin ei oo muuta tekemistä. MITEN KALAT OVAT NIIN TUOREITA KUOLLESSAAN, KUN ELÄMÄN ENSIHETKILLÄ OVAT MÄTIÄ? |
bluesteel 22.06.2006 10:53:18 | |
---|
=) aivan ja myös siitä että ei saa niin ei oo muuta tekemistä. Ite oon vaan liian laiska. Nyt kesälläkin ois hyvää aikaa treenata vaikka koko päivä(soittamista), mutta ei vaan jaksa treenata. Pitäis päästä tästä laiskuudesta eroon. Toisaalta, parempi treenata vähän joka päivä kuin pitkään kerran viikossa. |
Twistyh 22.06.2006 11:37:18 | |
---|
Siksi koska kitarassa ojn 6 kieltä, tekeminen ei lopu. |
tommijk 22.06.2006 12:27:59 | |
---|
Juuri tällä hetkellä olen itse asiassa hieman kyllästynyt. Kohta en oo viikkoon koskenu kitaraan. pöö.. |
gorgonoidi 22.06.2006 12:31:30 | |
---|
Eipä meikäläinenkään kovin helposti kyllästy. |
-Aleksi- 22.06.2006 12:37:06 | |
---|
Samasta syystä kuin nussimiseen: aina voi kehittyä paremmaksi Paitsi minä |
Magic Bullet 22.06.2006 12:37:40 | |
---|
Siksi koska kitarassa ojn 6 kieltä, tekeminen ei lopu. Se on niin, että kymmenessä vuodessa masteroidaan yksi kieli. 60 vuoden jälkeen homma rupee onnistumaan. Niin ja kitaraan ei voi kyllästyä mitenkään. Ei pelkästään soittamiseen, mutta itse kitaraan kehittyy henkilökohtainen suhde. Kitara ja omistaja kasvavat yhteen :) Kitara on kuin nainen. |
Leper Messiah 22.06.2006 12:45:30 | |
---|
Siksi koska kitarassa ojn 6 kieltä, tekeminen ei lopu. Joo, odotahan kun löydät kaulan ja opit käyttämään sitä. Siitä saa ihan älyttömän monta eri ääntä kun painelee. Punttisika #3 Runkku monsteri #4
|
wrshredder 22.06.2006 13:21:41 | |
---|
Niin ja kitaraan ei voi kyllästyä mitenkään. Ei pelkästään soittamiseen, mutta itse kitaraan kehittyy henkilökohtainen suhde. Kitara ja omistaja kasvavat yhteen :) Kitara on kuin nainen. Tuli muuten tossa ykspäivä sellanen yhäkinäinen fiilis kun sivelin mun Liikasta : " Ei hemmetti ,mä oikeesti rakastan mun kitaraa , mä haluun soittaa sulla kauniita kappaleita , mä haluun näyttää ihmisille kuinka hyväksi mä voin vielä tulla , sä oot mun paras kaveri , armeijan jälkeen lähtee sellanen treeni käyntiin ,että koko konsis vapisee mun jalkojeni juurella! " Sit mä haistelin sen omaperäistä tuoksua , ihailin sen brasilianruusupuista reunustaa ja laitoin sen takas laukkuun. Im in lovee mään! THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
mikko1 22.06.2006 13:24:27 | |
---|
On se kyllästyminenkin mahdollista. Nimim. Viimeiset puolivuotta kyllästynyt. |
Twistyh 22.06.2006 13:41:10 | |
---|
Joo, odotahan kun löydät kaulan ja opit käyttämään sitä. Siitä saa ihan älyttömän monta eri ääntä kun painelee. Puhumattakaan otelaudasta ;) |
diabami 22.06.2006 13:50:19 | |
---|
Nyt on tullut sellanen riippuvuus, että pitää soittaa kitaraa ainakin 4h päivässä, että ei ala ärsyttämään. Kyllä se mullakin jossain vaiheessa alko kyllästymään, mutta kun pääsin sisään koko touhuun, niin pystyy soittamaan kitaraa koko päivän ja on erittäin tyytyväinen suoritukseensa. |
Fortune 22.06.2006 13:50:55 | |
---|
On se kyllästyminenkin mahdollista. Nimim. Viimeiset puolivuotta kyllästynyt. Siihen auttaa tauko. Olin kerran puoli vuotta soittamatta, vaihe oli se, kun olin soittanut 10 vuotta eikä ollut bändiä sillä hetkellä eikä siten mitään syytä treenata. Sitten pistin kitaran intin ajaksi komeroon enkä koskenutkaan. Auttoi. Myös pari vuotta sitten tuli kyllästyminen, en minä jaksa soittaa jollei ole keikkasettiä tai uusia biisejä treenattavaksi, tarvitsen bändin kannustimeksi. Yksin nypläämistä ei enää jaksa yhtään. Look behind you, a three-necked guitar! |
Squirrel2 22.06.2006 14:07:15 (muokattu 22.06.2006 14:07:48) | |
---|
jos kitaraan oli integroitu p*mppi ja se osaisi tehdä ruokaa niin en tarttis edes vaimoa, heh heh. Luinpahan kerran eräästä henkilöstä, muusikosta, joka otti eron vaimostaan ja meni kitaran kanssa naimisiin, pappi oli jopa vihkimässä. Ja joka ilta peitteili kitaransa parisänkyssänsä. tiedä sitten miten hoiti rakastelun sen kitaran kanssa, tuskin sillä niin pieni vehe oli, että plugireiästä mahtuisi. bEdit:/b Unohtu quote |
Mikaelo 22.06.2006 14:10:16 | |
---|
Samasta syystä kuin nussimiseen: aina voi kehittyä paremmaksi Ja kummassakin vanhemmiten tunne, aistillisuus ja maltti korvaavat yksipuolisen ja nopean pikkauksen. Lokki paskasi tänään päälleni. Lämmintä se on se niittenki kakka.-Veikko ,Romantikkoitkijät #41 |