winny 16.04.2006 22:21:53 | |
---|
Mä en ymmärrä,miks "Jokaisella" vähän soittaneella kitaristilla on toi tilutus tie taivaaseen?Tää kirjotus ei oo morkata ketään,mut on "luonnon lahjakkuuksii" ja niitä jotka treenaa joka pvä,tunnista toiseen!Mun mielestä "oikee" tapa on edetä on:Soinnut,sointukuviot,sormitus..ja se että jaksat päivästä päivään,tunnista toiseen harjoitella ja jos tökkii,niin apuva,kannustavaa tietoa/taitoa löytyy esim.näiltä sivuilta!Jos tää oli paska kirjoitus,otan kommentteja mieluusti vastaan!:P out of doors,in the open air... |
Magic Bullet 16.04.2006 22:30:57 (muokattu 16.04.2006 22:41:04) | |
---|
Joo... Monet nää aloittelevat hevikitaristit tuppaa usein unohtamaan, että nopeus on vain yksi osa alue. Vähintään yhtä tärkeää on osata bendit, vibraatot yms. Mielestäni jos soitan vaikka vaikka jonkun yksinkertaisen sointukulun ja saan ihmiset miettimään, että Wau! Mitä helvettiä toi tekee??!!, on tavallaan vaikeampaa, kun soittaa 40 ääntä sekunnissa ja saada ihmisten päät kääntymään. Mutta kukin tavallaan. E: Kylläpäs oli kirjoitusvirheitä |
gösplstorm 16.04.2006 22:34:37 | |
---|
Joo... Monet nää aloittelevat hevikitaristit tuppaa usein unohtamaan, että nopeus on vain yksi osa alue. Vähintään yhtä tärkeää on ostat bendit, vibraatot yms. Mielestäni jos soitan vaikka vaikka jonkun yksinkertaisen sointukulun ja saan ihmiset miettimään, että Wau! Mitä hevettiä toi tekee??!!, on tavallaan vaikeampaa, kun soittaa 40 ääntä sekunnissa ja saada ihmisten päät kääntymään. Mutta kukin tavallaan. hyvin sanottu "-Well Frank, you have a long hair, does that make you a woman?
-Well, you have a wooden leg, does that make you a table?!" www.TheZippyWackos.com |
pahala 16.04.2006 22:36:20 | |
---|
Miksi soittaa hitaasti kun voi soittaa nopeasti. 8) |
jarkk0- 16.04.2006 22:52:50 | |
---|
Miksi soittaa hitaasti kun voi soittaa nopeasti. Vai miksi soittaa nopeasti kun voi soittaa hitaastikkin. Rock'n Roll |
BigPapa 16.04.2006 22:55:51 (muokattu 16.04.2006 22:56:41) | |
---|
Vai miksi soittaa nopeasti kun voi soittaa hitaastikkin. Voihan sitä soittaa nopeesti hitaasti ja hitaasti nopeesti. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Miikathebest 16.04.2006 22:58:12 | |
---|
Vai miksi soittaa nopeasti kun voi soittaa hitaastikkin. Nopeasti on hauskempi soittaa, ja kerkeää samassa ajassa enemmän. Hei sinä! |
Rinneto 16.04.2006 22:59:41 | |
---|
Voihan sitä soittaa nopeesti hitaasti ja hitaasti nopeesti. Tai sit voi jättää soittamatta. Marshall Silver Jubilee 2553 Half-Stack. |
hanipai 16.04.2006 23:01:28 | |
---|
No tiluja tarttee, jos haluaa soittaa bändien sooloja, koska monet soolot on nopeita. Nopeus ei mielestäni muuten ole tavoiteltavaa yksinomaan. Shreddaajia ei voi musiikillisesti sanoa muusikoiksi eli pelkkä tekniikka ja nopeus ovat vain välineitä eivät yksistään tavoiteltavia osa-alueita. I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
GAS on Saatanasta :) |
BigPapa 16.04.2006 23:08:08 | |
---|
Tai sit voi jättää soittamatta. Jos haluu soittaa niin sit ei voi. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
P-Nut 16.04.2006 23:38:00 | |
---|
Itse olen samaa mieltä kun topicin aloittaja, mutta saapa nähdä mihin tämä viestiketju taas etenee :) Monta erimerkkiä tällaisista tapauksista on taidettu jo täällä nähdä :) Damn, that's a fine pile of duckshit :] |
*Kitaristi* 16.04.2006 23:40:52 (muokattu 16.04.2006 23:41:23) | |
---|
Onko se teiltä jotaki pois jos jokku teinit haluaa tilutella? Kai sitä saa soitella mistä itse tykkää ja mitä haluaa |
-Cale 16.04.2006 23:42:34 | |
---|
Varmasti kaikki meistä haluaisivat soittaa yhtä hyvin kuin Becker (soitti), Malmsteen, Ziras ja muut tilumiehet. Harva siihen vain kykenee ja se vaatiikin kovaa reenailua jo alusta saakka. Itteä vituttaa ku olen keskittynyt aluks kaikkeen turhaan kuten sointuihin ja muutenkin tuohon komppipuoleen, tai ei tuokaan nyt turhaa ole mutta olisi jo alusta lähtien pitänyt soitella jotain ybertilua vaikka se päin helvettiä olisikin mennyt ja menee kyllä vieläkin. Kyllä se ilmeisesti vaatii jonkinlaista "luonnonlahjakkuutta" tai sitten helvetinmoista reenailua päivästä toiseen. Tämänkin olisi voinut jättää kirjoittamatta... |
blastoff 16.04.2006 23:46:51 | |
---|
kannustavaa tietoa/taitoa löytyy esim.näiltä sivuilta! En olisi tuosta niinkään varma :D Mulle tämä tilutus-kysymys on nykyään jo aika yhdentekevä. Jokainen soittakoon sitä kitaraansa ihan niinkuin parhaalta tuntuu. Myöskään mitään absoluuttisen oikeaa tapaa edetä soittamisen opettelussa ei ole olemassa. |
sus 16.04.2006 23:48:14 | |
---|
winny on oikeessa Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
-Cale 16.04.2006 23:52:09 | |
---|
Jokainen soittakoon sitä kitaraansa ihan niinkuin parhaalta tuntuu. Myöskään mitään absoluuttisen oikeaa tapaa edetä soittamisen opettelussa ei ole olemassa. Olet oikeassa. |
winny 16.04.2006 23:55:20 | |
---|
winny on oikeessa Nooh löyty ainakin yx "kannustaja"!Arvostan kaikkien kirjoittajien mielipiteitä,koska jokainen on tavallaan oikeessa,tossa mitä kuvailin!Ja eikus eteenpäin...:D out of doors,in the open air... |
Krice 17.04.2006 00:04:47 | |
---|
Varmasti kaikki meistä haluaisivat soittaa yhtä hyvin kuin Becker (soitti), Malmsteen, Ziras ja muut tilumiehet. Harva siihen vain kykenee ja se vaatiikin kovaa reenailua No, sieltähän tuli asiaakin. Siksi toisekseen ei ole mitään "oikeaa" tapaa soittaa kitaraa. Soittakaa miten itse koette parhaaksi ja jättäkää välillä se muiden soittotyylien/soittajien arvioiminen vähemmälle. |
Jormaz 17.04.2006 00:08:43 | |
---|
Liian suuri asia tehdään yksinkertaisesta asiasta. Kyse on kuitenkin vaan soittamisesta. Asioita jotka ovat mielestäni tärkeämpiä/mielenkiintoisempia kuin puheenaiheen pohtiminen: Kaljan juonti, piereskely, pierujen äänittäminen ja hajun analysointi, nenän kaivuu ja räkäpallojen pyörittely, 'omodojen tsiigailu netissä jne. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
winny 17.04.2006 00:09:57 | |
---|
No, sieltähän tuli asiaakin. Siksi toisekseen ei ole mitään "oikeaa" tapaa soittaa kitaraa. Soittakaa miten itse koette parhaaksi ja jättäkää välillä se muiden soittotyylien/soittajien arvioiminen vähemmälle. No siinä taas yx jumala yli muiden! out of doors,in the open air... |