Eikä vähiten allekirjoittaneella. Sitä kun itse on nyt yrittänyt niitä sointuja selvittää, niin ois kiva tietää, onko ne menneet ees sinne päin. Tai jos oisivatkin menneet, niin alkuperäinen kappale on kuitenkin soitettu eri vireessä. Niin, melkein tiedän jo, mitä seuraavaksi aiotte sanoa. eikä tästä |
Jees. Sehän on vanha totuus että, kun ketjun laittaa pysyväksi tai faqiksi, niin niitä ei enää kukaan lue. Sittenhän voikin miettiä, että mitäs helvettiä sellaisella ketjulla tekee, jos sitä ei kukaan lue. Toisaalta pysyvätpähän ainakin sointukyselyketjut poissa konkareiden silmistä. Lupaan, että auttaisin sinuakin sointuasioissa, mutta totuus on, ettei mun korvilla kannata. Toki plokkaan itselleni biisejä ja jotkut kuulemma ovat menneet ihan oikeinkin, mutta ei ne mitään julkisuuden kestävää kamaa kuitenkaan ole. Ora et labora. |
Jees. Sehän on vanha totuus että, kun ketjun laittaa pysyväksi tai faqiksi, niin niitä ei enää kukaan lue. Sittenhän voikin miettiä, että mitäs helvettiä sellaisella ketjulla tekee, jos sitä ei kukaan lue. Toisaalta pysyvätpähän ainakin sointukyselyketjut poissa konkareiden silmistä. Lupaan, että auttaisin sinuakin sointuasioissa, mutta totuus on, ettei mun korvilla kannata. Toki plokkaan itselleni biisejä ja jotkut kuulemma ovat menneet ihan oikeinkin, mutta ei ne mitään julkisuuden kestävää kamaa kuitenkaan ole. Kiitos kuitenkin sympatiasta, Puhut kyllä asiaa. Käy kuitenkin kurkkaamassa sitä jelppikerhoa, eihän sitä tiedä vaikka päivä paistaisi risukasaankin:) eikä tästä |