Aihe: Kyynärvarren lihakset,downstroke ja niiden kehittäminen?
1
Askorbiinihappo
04.11.2006 15:53:38

Eli tietäiskö kukaan mitään hyviä voimistusliikkeitä kyynärvarren lihaksille(runkkaamista ei tartte ehottaa,sen tiiän)?
Ajattelin vain kertoa,että minulla ei ole mitään järkevää sanottavaa
RekoS
04.11.2006 18:23:02
jos soittasit sitä kitaraa downstrokella paljon?
Iscariah
04.11.2006 20:05:29
dodi ja siälä menee jälleen kerran yksi järkevän keskustelun yritys vituiksi. mutei se mitään.

Mutta asiaan: ala nostamaan punttia. tulokset näkyy alle vuodessa. ainakin itellä. tosin olin soittanut jo kahdeksan vuotta ennen puntin nostelua että en sitten tiedä. mutta ei kai tuostakaan mitään haittaa ole
Juunsku
16.11.2006 12:25:44

downstroken kehittämiseen tietenki soittaa enemmän downstrokella! Alkaa aluks vaikka kaikki kompit soittaan Ds:llä jotka pystyy soittaan.. Itse aloin kiinnittään huomiota tuohon downstrokeen, ja meni n. 1 vuos ja huomasin et oli tullu huomattavasti kehitystä..
Huumori on yksi elämän elin ehdoista.
mullet3000
16.11.2006 12:29:55
Eli tietäiskö kukaan mitään hyviä voimistusliikkeitä kyynärvarren lihaksille

Lueskeles tätä keskustelupalstaa, varmaan löydät jotain:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/

ja täältä löytyy aika hyvin eri liikkeitä:

http://www.exrx.net/Lists/Directory.html
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!", Tommy Emmanuel
Hiku
16.11.2006 21:21:54
Ota kohtuullisen lyhyt (n.metri) tanko ja laita siihen painoja tasosi mukaan. Seuraavaksi mene esimerkiksi selkä seinää vasten ja aloita liike pitämällä molemmilla käsillä tangosta kiinni. Suorista kädet maata kohti ja nosta tankoa käsiä koukistamalla rintaan kiinni. Liike auttaa sekä hauikseen, että kyynärvarsiin. Selkä kannattaa pitää seinää vasten siksi, että sillä ei pääse avittamaan nostoa, jolloin liikkeen teho pienenee huomattavasti.
Minu pea on nûrimeelne ja sin pea on vihmauss.
Kirk_Hammett
16.11.2006 21:36:11
hakkaat sitä downstrokea niin kovaa ja niin nopeasti kuin pysty kädet aivan hapoille. sitten lepäät vähän aikaan ja eikun uudestaan. näin luulisi hieman nopeuden ja kestävyyden kohoavan
You know it's sad but true...
Jaqqi1991
16.11.2006 22:00:36
hakkaat sitä downstrokea niin kovaa ja niin nopeasti kuin pysty kädet aivan hapoille. sitten lepäät vähän aikaan ja eikun uudestaan. näin luulisi hieman nopeuden ja kestävyyden kohoavan

Ei näin! Tuosta ei saa mitään muuta kun jännituppitulehduksen ja sitten ei soitella pitkiin aikoihin
rakula
16.11.2006 22:26:53 (muokattu 16.11.2006 22:30:11)
Rentous
Kovaan janoon menee nyt vaikka kääpiön virtsa, mut tällee ku maistelee ni ihan perse sivumaku nois lightlimuissa
Bookkeeper
17.11.2006 00:13:02

Jos haluaa karkean tekniikan ja käsivaivoja niin voi treenata vaikka hakkaamalla halkoja.
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp
migreeni
17.11.2006 00:16:58

Jep, tää on aivan väärin. Eli avainsana on käden rentous. Nopean downstroken myös "äkkää" eräällä tavalla. Soittele biisien mukana ihan pelkkää downia. *rentona*

Ja niin, joku mentaalinen kikka: soita trioleita. Toimii mulla jotenkin paremmin, saan helpommin nopeasti downeja.
kid ego
17.11.2006 14:22:27
Ota kohtuullisen lyhyt (n.metri) tanko ja laita siihen painoja tasosi mukaan. Seuraavaksi mene esimerkiksi selkä seinää vasten ja aloita liike pitämällä molemmilla käsillä tangosta kiinni. Suorista kädet maata kohti ja nosta tankoa käsiä koukistamalla rintaan kiinni. Liike auttaa sekä hauikseen, että kyynärvarsiin. Selkä kannattaa pitää seinää vasten siksi, että sillä ei pääse avittamaan nostoa, jolloin liikkeen teho pienenee huomattavasti.

?

Tää kuulostaa luettuna aivan pystysoudulta, ja se on pääosin sivuolkapäitä vahvistava liike.
Kampela77
17.11.2006 15:09:45 (muokattu 17.11.2006 15:10:02)
?

Tää kuulostaa luettuna aivan pystysoudulta, ja se on pääosin sivuolkapäitä vahvistava liike.

Musta tuossa kuvattiin vain hauiskääntö myötäotteella. Kyllähän se kyynärvarsiin ottaa.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
kid ego
17.11.2006 15:47:03
Musta tuossa kuvattiin vain hauiskääntö myötäotteella. Kyllähän se kyynärvarsiin ottaa.

Niin joo, sehän se varmaan onkin. Mutta kyllä mä kyynärvarsia treenaisin ensisijaisesti rannekäännöillä jos treenaisin. Tai kehittyyhän ne vaikka missä vetoliikkeissä.
Petzku
18.11.2006 22:02:52
Itse suosittelen käsipihtejä, vahvistaa sekä sormia että kyynärvarren lihaksia. Suurista tavarataloista saa ainakin ja urheilukaupoista.
Hiku
18.11.2006 23:20:00
Itse suosittelen käsipihtejä, vahvistaa sekä sormia että kyynärvarren lihaksia. Suurista tavarataloista saa ainakin ja urheilukaupoista.

Eikös esim. tennispallom puristelu aja saman asian, kuin nämä?
Minu pea on nûrimeelne ja sin pea on vihmauss.
Henko
20.11.2006 15:28:51

Itse suosittelen ruumiillista työtä, jos on jotain käyttökelpoista voimaa tarkoitus kehittää. Joskus kun enemmän pundei nostelin, ni tuntu olevan kädet jäykkänä usein. Saattaa toki olla, että jäi vain soittelutkin vähemmälle silloin.
Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)