friteerattu peruna 23.11.2006 15:52:40 | |
---|
Ois semmonen idea että voisi tänne kitarat:soittaminen palstalle kasata jonkinlaista "soittajakortistoa", jossa kerrottaisiin tunnettujen soittajien soittotyylistä(esim. tämän käyttämistä asteikoista) ja kamoista, sekä jotain riffejä ja likkejä. Olisin itse valmis tekemään tällaisen artikkelin Slashista. Miltäs kuulostaa? |
tilujätkä 23.11.2006 16:04:43 | |
---|
kuulostaa hyvältä. Varsinkin tuo asteikko juttu. Pistähän Slashin artikkelia tulemaan! + hyvästä ideasta. |
Juzpe 23.11.2006 16:13:12 | |
---|
Ei paskempi idea... Itse en ehkä pysty tekemään ko. artikkelia kenestäkään, mutta tuon Slash-artikkelin voisin lukaista kyllä läpi. Laitetaan pojalle + Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään. |
saha 23.11.2006 16:20:27 | |
---|
Pikkasen kova työ, mutta senku teet jos haluat. Voin mulkoilla valmistumista skeptisenä ja haukkua sitten valmistumisen jälkeen. |
BigPapa 23.11.2006 16:25:10 (muokattu 23.11.2006 16:33:38) | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
thomas_S 23.11.2006 16:32:18 | |
---|
Vaihtoehto voisi olla täydentää suomenkielistä Wikipediaa jos tietoa ja intoa riittää. Monesta muusikosta siellä löytyy jo aika hyvin tietoa. Slashista löytyy juttua: http://fi.wikipedia.org/wiki/Slash_%28kitaristi%29mutta soittotyylistä ei sanota mitään. Englanninkielisessä versiossa on enemmän juttua ja etenkin Slashin kitaroihin ja laitteisiin on paneuduttu. Soittotyylistä ei kuitenkaan mitään englanniksikaan. http://en.wikipedia.org/wiki/Slash_%28musician%29 Tietenkin erillinen rekisteri, jossa paneudutaan ainoastaan soittamiseen ja unohdetaan muu trivia voisi olla hyvä. Mielenkiintoisia soittajia vaan on julmetun paljon ja tuo Wiki toimii erittäin hyvin. |
Jebe- 23.11.2006 16:36:36 | |
---|
Minussa tuo idea ei kauheasti herätä innostusta. Suurimman osan tiedoista löytää kitaristien/bändien kotisivuilta. Täällä vielä useimmiten tulee suht subjektiivista tekstiä, jota en ainakaan itse jaksa lukea pätkääkään. Suurin osa tänne lueteltavista kitaristeista on luultavasti alansa huippuja, mutta tartteeko sitä vielä hehkuttaa lisää kirjoituksissa (sori BigPapa). Luultavasti tätä threadia ei kauheasti jaksa lukea, koska sisältönä ei ole pelkkä soittajakortisto, vaan threadi täyttyy vielä turhista kommenteista ja väittelyistä. Jos jonkin tyylinen soitanta kiinnostaa, niin useimmiten samaa sarjaa löytyy jonkun kitaristin kotisivun linkeistä tai vain yksinkertaisesti seuraamalla genrejä. Ei se omena puusta kauas putoa. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
BigPapa 23.11.2006 16:41:41 (muokattu 23.11.2006 16:41:56) | |
---|
Minussa tuo idea ei kauheasti herätä innostusta. Suurimman osan tiedoista löytää kitaristien/bändien kotisivuilta. Täällä vielä useimmiten tulee suht subjektiivista tekstiä, jota en ainakaan itse jaksa lukea pätkääkään. Suurin osa tänne lueteltavista kitaristeista on luultavasti alansa huippuja, mutta tartteeko sitä vielä hehkuttaa lisää kirjoituksissa (sori BigPapa). Luultavasti tätä threadia ei kauheasti jaksa lukea, koska sisältönä ei ole pelkkä soittajakortisto, vaan threadi täyttyy vielä turhista kommenteista ja väittelyistä. Jos jonkin tyylinen soitanta kiinnostaa, niin useimmiten samaa sarjaa löytyy jonkun kitaristin kotisivun linkeistä tai vain yksinkertaisesti seuraamalla genrejä. Ei se omena puusta kauas putoa. Ei se mithän ....toi ei alunperinkään oo tänne tarkoitettu, kunhan laitoin linkin, kai tääkin ketju kohta lukitaan. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Jebe- 23.11.2006 16:42:37 | |
---|
Ei se mithän ....toi ei alunperinkään oo tänne tarkoitettu, kunhan laitoin linkin, kai tääkin ketju kohta lukitaan. Kaikkihan täällä lukitaan :( Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Marshallga 23.11.2006 18:11:21 (muokattu 23.11.2006 18:12:03) | |
---|
Kuulostaa aivan hemmetin hyvälle idealle. Zakk Wylden ja Dimebag Darrellin kamat kiinnostaisi tietää. Kyllä se Paranoid joskus vielä menee... |
Wahi 23.11.2006 18:42:19 | |
---|
Pete Wallista olisi kiva lukea/tehdä. |
Fortune 23.11.2006 19:30:26 | |
---|
Artikkelit-osio voisi olla parempi paikka moiselle. Look behind you, a three-necked guitar!
|
Little Savage 23.11.2006 19:41:59 | |
---|
Artikkelit-osio voisi olla parempi paikka moiselle. Wikipedia olis vielä parempi. Sieltä löytyy jo ennestään tietoa laaja-alaisesti kyseisestä aiheesta. |
Twistyh 23.11.2006 19:46:50 | |
---|
Onko tuolla harmonycentralis mitään osiota jossa ois juttua kitaristeista? Sanokaa tähän väliin kaikkia kitarafoorumeja. |
friteerattu peruna 23.11.2006 21:56:20 (muokattu 23.11.2006 21:57:21) | |
---|
Oon hankkinu aika paljon tietoa Slashin kamoista ja tämän käyttämistä skaaloista, mistä viskistä tykkää(kaikkihan sen tietää) ja sen semmosesta. Voisin laittaa osion: "Näin kuulostat Slashilta". Ajattelin alotella kirjoittamisen tuossa viikonloppuna. Teenkö jutun tähän threadiin, omaan threadiinsä, vai tuonne artikkelit-osioon? Ja kirjotanko sen silleen "ylistävästi" vai neutraalimmin? |
pes 23.11.2006 23:00:08 | |
---|
|
friteerattu peruna 25.11.2006 21:52:59 | |
---|
Oon kirjoittanu jo soolosoittoa käsittelevän osion. Onko teillä jotain ehdotuksia tulevaan. Aion kirjoittaa ainakin komppijuttuja ja riffejä vielä. |
friteerattu peruna 02.12.2006 18:50:29 | |
---|
Nosto ja ilmoitus! Juttu on nyt valmis, olen nauhoittanut ääninäytteet ja ne ovat hostia vailla. En tiedä, viitsinkö ladata niitä mikseri.nettiin, eli jos mahdollista, tarjoa kotisivutilaa. Lisään jutun artikkeleihin, soittaminen-osioon. |