Aihe: Fastfinger - The Magic Carpet Tour
1 2
TYKY
06.04.2007 00:58:33 (muokattu 06.04.2007 01:06:42)
Moi,
Oletteko käyneet testaamassa uusia seikkailuja? Olis hauska kuulla palautetta.
Entä vieläkö Fästärin englanti ärsyttää:-)

http://www.guitarshredshow.com

Mika
Hammermul
06.04.2007 01:01:47 (muokattu 06.04.2007 01:04:30)

Oho, eipäs ookkaan pitkään aikaan tää tullut tänne.

Juu, siis toi on ollut aika monta kertaa täällä ja siitä on paljon keskusteltu. Hienohan se on ja palkintojakin voittanut.

E: Eiku onko tää joku päivitetty versio?

E2: Hahahahha, kattelinpa sun kuvausta ja tajusin kuka oot :D Ehkä mun pitäis juoda tää lonkero loppuun ja mennä nukkumaan.
Bombing for peace is like fucking for virginity.
TYKY
06.04.2007 01:05:06 (muokattu 06.04.2007 01:06:00)
E: Eiku onko tää joku päivitetty versio?

Jep, Fastfinger on nyt koko kevään kattavalla kiertueella.
lakeoftears
06.04.2007 01:23:42
Minä pidän kyllä. Opettavainen ja hauska :) jonkin verran kevätkiertuettakin seurannut. YEAH!
aargh
lakeoftears
06.04.2007 01:33:22
herra nopeasormen lisäksi voisi esiintyä pahis nimeltä herra tenniskyynärpää...ohjastamassa miten ei toimia. Läpän tasosta päätellen voisi mennä myös koisimaan.
aargh
Aresius
06.04.2007 08:37:40
Juu, onhan tuota yritetty vetää mutta jostain syystä mulla ei kuulu tuossa muu kuin taustamusiikki ja merkonomin tikitys.
"Playing a guitar is pretty much like making love to a beautiful woman. First you bring it home and start to warm up her and your fingers. Then you plug him up and pick her gently to make her scream just the way you like" THV-klubi #41
kimurantti1
06.04.2007 12:19:08
On TC Electronic keksinyt hyvän tavan mainostaa. :-)
Hyvää musiikkia? Käy vaikka tuolla: http://www.piecemakerband.com :-)
ekikoo
06.04.2007 12:20:24
Oon alkanut pikkuhiljaa jopa sisäistämään noita moodeja, mutta sitä en vielä käsitä että miten käyttää niitä sointukierroissa? Esim. kun noissa pikkupeleissä taustat pysyy melko tiiviisti siinä bassonuotissa (kuten fryygisessä E), entä jos soinnut olisi vaikka Am - G -F eli sävellaji luonnollinen A-molli?

Mutta todella mukava sivusto ja varsinkin tuo uudehko moodi-osio. Toteutus on hienoa (tosin viimeisin fryyginen vähän takkuaa), tuosta on varmasti iso apu monille.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Apricot
06.04.2007 12:26:46
Minun mielestäni tuo on loistava juttu. Näytteet ovat hyviä ja inspiroivia, ja peli on hauska.
"I got the Pieksämäki railway station blues."
käsi
07.04.2007 01:21:29

Minun mielestäni tuo on loistava juttu. Näytteet ovat hyviä ja inspiroivia, ja peli on hauska.

olen kai oikeatsi hieman tyhmä, mutta en kovinkaan paljoa ole tajunnut tuosta "pelistä" kiva sitä on räplätä mutta niin kuinka se homma niinkuin toimii?
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
saukkinen
07.04.2007 12:49:41
Todella mahtava, huhhuh, kyllä sitä jollain on skillejä, sekä kitaransoitossa, että ohjelmoinnissa. Ei voi muuta kuin antaa rispektit :) Dream Theater-animaatiosi Scorella oli myös aivan mahtava.
APINA
TYKY
10.04.2007 08:07:13
Kiitos vaan kaikista kommenteista. Mukavaa että diggaillaan!

olen kai oikeatsi hieman tyhmä, mutta en kovinkaan paljoa ole tajunnut tuosta "pelistä" kiva sitä on räplätä mutta niin kuinka se homma niinkuin toimii?

Peli on suht. erikoinen yhdistelmä yksinkertaista lentopeliä ja soolojamittelua. Vasemmalla kädellä kun räplää aakkosia niin peli kulkee eteenpäin. Oikea käsi nuolinäppäimillä voit ohjailla mattoa samanaikaisesti. Peli ei itsessään ole monimutkainen, vaan pääpaino soittamisessa.

yritän vastailla muihin pariin kysymykseen vielä myöhemmin.
käsi
10.04.2007 09:15:22

Kiitos vaan kaikista kommenteista. Mukavaa että diggaillaan!

Peli on suht. erikoinen yhdistelmä yksinkertaista lentopeliä ja soolojamittelua. Vasemmalla kädellä kun räplää aakkosia niin peli kulkee eteenpäin. Oikea käsi nuolinäppäimillä voit ohjailla mattoa samanaikaisesti. Peli ei itsessään ole monimutkainen, vaan pääpaino soittamisessa.

yritän vastailla muihin pariin kysymykseen vielä myöhemmin.

Joo tuon hoksasin, ihan hauskaa ajanvietettä ja teoria osuudet mukavia ja opettavia.
Mutta kaippa tuosta jotain jää päähän kun sitä kauan pelaa.
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
k...
11.04.2007 07:10:44
Fryygisen osalta löyty bugi..
Z-napin kautta tuleva soitto ei täsmää tabien kanssa.

H.E.R.O:n ukkeli ois saanu tiputella dynyjä ;)
Ylilordi
11.04.2007 10:59:52
Parhautta!

Toi tapping dwarves oli parasta. Accordion demon :D
"For never was a story of more woe Than this of Victoria and her Julian"
Herra Rapu
11.04.2007 11:29:59

Joo hieno peli ja mukavasti viety ideaa eteenpäin.

Pitää varmaan tehdä iteki samanlainen sydeemi jos tuntuu ettei keikalla lähe kaikista pahimmat likit ni painaa vaan nappia. :)
Ykösellä purkkiin!
FAT = MOTION
TYKY
05.06.2007 13:02:28
Mr. Fastfingerin "The Magic Carpet Tour" -virtuaalikiertue saapui vihdoin suomeen. Nyt tilutellaan järvimaisemassa.

www.guitarshredshow.com
StoRBa
05.06.2007 13:57:26

Hyviä oli nuo uudetkin jutut :) pitää varmaan printtailla noita likkejä taas :P
Kitarmän
05.06.2007 22:07:25
Aivan loistokamaa :D Oot sää kova jätkä tekemään animaatiota ja vielä soittamaan!!

Mutta mua jäi kaivelemaan että mikä tämä Dream Theater homma oli ja löytyykö tätä jostain muualta kuin Score-dvd:ltä?
TYKY
06.06.2007 11:41:52
Aivan loistokamaa :D Oot sää kova jätkä tekemään animaatiota ja vielä soittamaan!!

Mutta mua jäi kaivelemaan että mikä tämä Dream Theater homma oli ja löytyykö tätä jostain muualta kuin Score-dvd:ltä?

Kiitos. Tämä ionian leveli on yksi omista suosikeistani.
Ensi kuussa Fastfinger päätyy erittäin kinkkiseen lokriseen helvettiin. Lokrinen moodi oli ehdottomasti vaikein moodi itelle tajuta. Jouduin pistämään suurimman osan likeistä uusiksi projektin viime metreillä. En ollut alunperin sisäistänyt koko moodia. Mutta vaikeuksien kautta voittoon. Nyt siellä on huippukamaa luvassa. Lokrinen on todellinen ässä, kun sen vaan ensin tajuaa. Helvetillistä lokrista on hyvä harjoitella sitten heinäkuun helteillä.

Jordan Rudess sai idean että tekisin Dream Theaterille animaation heidän live showta varten. Idea tuli vasta bändin suomen vierailun yhteydessä ja meni useampi kuukausi ennenkuin minulla oli mahdollisuus aloittaa työ. Tästä syystä animaatio oli bändin käytössä vasta amerikan kiertueella, jolloin live DVD kuvattiin.
Mukava ja inspiroiva duunikeikka. Sain tehdä asiat täysin vapaasti.
Rakensin animaatiosta kokonaisen lyhytelokuvamaisen pätkän, ja se päätettiin laittaa DVD:lle myös itenäisenä teoksena extra levylle.

Animaatio löytyy You Tubesta:
http://www.youtube.com/results?sear … avarium+animation&search=Search

Shred on,
Mika
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)