Aihe: Elias Viljanen
1 2 3 4
Lauri666
01.03.2003 18:49:47
Mitäs mieltä ootte kyseisestä kepittäjästä? Juuri tänään itse kuulin radiosta yhden biisin ja kuulosti todella ammattimaiselta. Juuri latasin kys.henk. sivulta muutaman näytteen ja taitaapi olla kauppa reissu edessä maanantaina!
Mahtavaa!!
... enter the tilu ...
Bentley
31.03.2003 11:15:24

Ihan ok kepittäjä tuntuu olevan. Ei kuitenkaan iskeny kunnolla mutta voipi olla että hommaan kyseisen levyn.

Ja yllättäen kun kuuntelee biisejä nii ei tarvi kaua miettiä että millä kitaralla soittelee ja minkälaisia vaikuttajia on ollu.

Ehkä enemmän omaperäisyyttä biiseihin ja vot.
For those who can't be without the music!
Leper Messiah
07.04.2004 23:05:24 (muokattu 07.04.2004 23:05:39)
kyyyyllähän se soittaa osaa...

n. vuosi sitten kävin viimeksi kuuntelemassa ja sen perusteella tein tuon lausunnon
Degas
07.04.2004 23:35:43
mistä sen biisejä voi ladata?
Joees
08.04.2004 00:46:39
mistä sen biisejä voi ladata?

Koetapa etsiä Googlesta kyseisen herran kotisivut. Sieltä tietääkseni saa ainakin näytteet biiseistä.
Groooove is in heart!
Topah
08.04.2004 01:01:11

Kuuntelin klipit ja hienoa, että tällaista vielä tehdään ja todella hienosti soittaa. Voipi olla että ihan kannatuksenkin vuoksi käyn ostamassa levyn. ;) !
...sellasta
S@mi
08.04.2004 10:47:37
Tavastialla näin viime syksynä. Oli Sonatan lämppärinä.
Keikka oli soitannallisesti kyllä mahtava, mutta lava esiintyminen oli aivan jotain muuta. Miehet seiso lavalla ku tikut p#skassa. Lavameininki oli siis huonompi kuin Dream Theaterilla.
Viljasen levyä monet kerrat puhki kuunnellessa, sieltä löytyy kyllä muutamia hienoja biisejä, mutta yleiskuva koko levylle on aika tasapaksu. Johtuu ehkä siitä että pelkkä tilu ei suoraan itselleni uppoa, vaan mielummin kuuntelen jotain hillitympää ja melodisempaa kamaa.
Kotisivut löytyy tuolta: http://www.eliasviljanen.com/
Musaa ja kitaratricksejä: www.samianttila.tk
hevimusamies
09.04.2004 13:47:50
Elias Viljanen on sukua minulle! kattokaa kotisivujani!
Degas
09.04.2004 14:46:58
MOI
Ei, Elias Viljanen on todella huono. En pidä! Heviä-häviä!
Eemil
10.04.2004 15:06:16
Näin kanssa tuon syksyisen Tavastian keikan Sonatan lämppärinä.

Olin kuullut levyn kertaalleen läpi siitä parit kuukaudet takaperin enkä pitänyt biiseistä ja siitä johtuen en noteerannut niinkään koko miestä, tai nimeä.

En tiennyt kuka soittaa lämppärinä ja kuunneltuani ehkä 4 biisiä ihmettelin että soittaako mies jonkin bändin covereita kun kuulostaa tutulta vaikka en tiennyt mitä biisejä oli kyseessä. Eli biisit olivat kuitenkin jäänyt osittain yhden kuuntelun jälkeen päähän.

Keikka oli ihan jees, itse en vaadi muusikoilta mitään ympäri lavaa juoksentelua ja pommeja. Biisit eivät kolahtaneet tilutus-painotteisuutensa vuoksi keikallakaan. Miehellä on ihan mukava tekniikka, mutta soitossa ei ole oikein mitään pehmeyttä, jota pitää mun mielestä olla aina. Ihan blackmetallista lähtien. Tosin kun vertasi saundeja Liimataisen saundeihin niin Evilillä oli kyllä puolet kirkkaamman kuuloista.
kimurantti1
12.04.2004 19:51:11 (muokattu 12.04.2004 19:52:10)
Taas yksi kitarasankari lisää...
Onhan se hyvä soittamaan, mutta äijällä ei ollut oikein mitään omaa niissä kappaleissa. Ja on sitä paljon ihmeellisempääkin kitarointia nähty..

Kovasti kuulosti Satrianilta..
overtake
23.07.2005 11:28:42
Elias vieraana juuri YleX:n Pietarinkadun Oilers go gossa! Soittivat pari biisiä uudelta levyltä ja nyt kitaraklinikka käynnissä. Yrittää opettaa juontajaa tiluttamaan.

tulee uusintana 22:00
Crossroad
23.07.2005 11:34:00
Onhan se hyvä soittamaan, mutta äijällä ei ollut oikein mitään omaa niissä kappaleissa. Ja on sitä paljon ihmeellisempääkin kitarointia nähty..

Kovasti kuulosti Satrianilta..

joo kuulin äsken ylex:ltä pari biisiä..kitarasoundi oli kovasti satrianin kaltainen..no joo kitara soi,mutta ei noissa ollut mitään uutta tai erikoista..
kanka
23.07.2005 11:40:25

Mitäs mieltä ootte kyseisestä kepittäjästä?

Tylsä
Poista henkilökohtaisia tietojasi.
R2
23.07.2005 12:24:58

Ei kitarasankareita ole koskaan liikaa, mikali "true" sankareita ovat.
Minakin olen kitarasankari ja vitun kovakin viela, perkele, vaikkei sita kovin moni tieda, viela
Silloin kun progea soittaa zombi, niin silloin ei kannibaalit pompi
Wasbesp
23.07.2005 12:38:47

Piti mennä lataamaan joku biisi kuunneltavaksi, mutta tuo Evil-juttu rupesi vituttamaan, kun sitä oli pitänyt tunkea joka paikkaan. Jäi lataamatta.
Onks kaikki Alexit laihoja?
marx
23.07.2005 13:32:27
AIVAN VITUN KOVA! Taking the lead on paras levy johon oon törmännyt. Ja kolahti niin perkeleesti. Joku mainitsi ettei ole omaperäisyyttä tai pehmeyttä. Voi jumalauta että osaan olla eri mieltä. Instru-miehiä ei liikaa ole ja Elias on omaa luokkaansa.
spede from hell
23.07.2005 14:30:44

Sehän on pirun kova kepittäjä! Muuten en oikein pidä äijästä. Johtuu siitä että se haukku Rhoadsin soittoa pietarinkadunoilersin haistattelussa. Rhoads oli kuitenki vielä parempi!!!
ThickFinger
Mrezzye
23.07.2005 14:33:36

Satriani-kopioitsija, keksisi jotain omaperäistä. Radiosta tulleet biisitkin oli sävellyksinä todella tylsiä, kuten suurin osa myös em. kansainvälisen kitarasankarin.
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.
Teme007
23.07.2005 17:59:22
Tylsä
"Lämmittäisi varmaan minunkin mieltäni saada platinalevy musiikkilevyllä, jota en ole itse tehnyt, eikä kukaan ole ostanut..." joku joskus INDX:n menestyksestä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)