Aihe: Kitaratunnit Porissa?
1
Madman
23.07.2007 01:07:08
Ekaks kysymys kannattaako enää 16-v:nä mennä kitaratunneille?

No kuitenkin olis tarkotus kitaratunneille mennä, mutta missä? Ajattelin että jostain musaliikkeestä vois kysellä, mutta täältä varmaan vois selvitä, jos Porista kotosin olevia kitaristeja täälläkin on.

Entäs mitäs siellä opiskeltais, teoriaa (nuotit ja niitten "lukeminen") vai tekniikoita?
Ja lopuks vielä paljonko se sitten maksais?
Daissi
23.07.2007 03:23:00
Minkä ikäisenä ei kannattaisi mennä soittotunneille?

Ihminen oppii läpi elämänsä uusia asioita.
Lesko
23.07.2007 09:15:19
Sound Cityssä ainakin on hyvää opetusta ja tietenkin Palmgren-opistossa. Minkälaista opetusta sä kaipaat, tai siis onko jotain tyyliä erikseen mainita ja ootko soittanut vielä ollenkaan vai ootko ihan alussa vasta vai missä vaiheessa mennään? =)
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Madman
23.07.2007 09:43:55
Sound Cityssä ainakin on hyvää opetusta ja tietenkin Palmgren-opistossa. Minkälaista opetusta sä kaipaat, tai siis onko jotain tyyliä erikseen mainita ja ootko soittanut vielä ollenkaan vai ootko ihan alussa vasta vai missä vaiheessa mennään? =)

Tuota oon soitellut jo yli vuoden, mutta vain tabeista jotain biisejä. Nyt olis kiva osata soittamaan paremmin, kun alettiin kaverin kanssa bändiä perustamaan.
pulliha
23.07.2007 14:19:23
Sillo ku alottelin kitaran soittoa ja olin joku 12v. Asun porissa ja soitin palmgren opistolle ja kyselin että onko mahdollista saada kitaraopetusta ihan alottelijalle ? Ne vastas sieltä tylysti ettei mitään asiaa oo enää tänne olis pitäny tulla joskus 6 v. Et sää enää minneekkää pääse etkä voi enää alottaa jne... Ihan sontapuhetta ! Just niinku todettiin ni ihminen oppii uusia asioita koko elämänsä! Kannattaa kysesllä yksityisopetusta. Nyt ne palmgrenin opettajat on kyselly mua sinne, et tuutko tänne soittelee ni en menny ku vastasin etten enää mitään opi :D
Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö
tapsali
30.07.2007 13:40:30
Käypä kysymässä Osa Sävelestä. Aloitin siellä kitara opettajana viime keväänä ja syyskuussa on tarkoitus jatkaa. Se on siellä Pohjoispuistossa.
Tähänkö mun pitäis keksiä jotain fiksua sanottavaa?
M!Xu
30.07.2007 14:15:19

Wanted-palstan soitonopettajat kannattaa vilkaista.

http://muusikoiden.net/wanted/index … ?id=7&location=all&type=all

Itse löysin kitaransoitonopen tuolta. Ja hyvän vielä! Kannattaa ennakkoluulottomasti lähettää sähköpostia.
pöö
wrshredder
30.07.2007 15:13:01
Öh juu täällä on nyt jo melkeen kaikki jo mainittukin. Mä suosittelisin Palmgrenilaisena tietenkin kyseistä opistoa :) ,en tiedä mitä siellä pop/jazz puolella puuhataan mutta tietääkseni ihan samat musiikin teoriat ja muut sielläkin on joten monipuolista ja laadukasta opetusta saa. Ja pitäs tulla kaikkea bändi soittoa ja keikkahommeleitakin tms toimintaa vielä kun on jonkun aikaa opiskellut niin ehkä pieksee monipuolisuudessa yksityistunnit.

Opiston hinnasta en tiedä onko halvempi kuin yksityiset kun itse en maksa mitään ,mutta tämäkin kannattaa ottaa huomioon.

Niin ja mä alotin 19 vuotiaana tuolla klassisessa kitarassa. Koskaan ei ole liian myöhäistä.
"Opera is when a guy gets stabbed in the back and, instead of bleeding, he sings." -- anonymous
PöLax
31.07.2007 18:09:15
Sillo ku alottelin kitaran soittoa ja olin joku 12v. Asun porissa ja soitin palmgren opistolle ja kyselin että onko mahdollista saada kitaraopetusta ihan alottelijalle ? Ne vastas sieltä tylysti ettei mitään asiaa oo enää tänne olis pitäny tulla joskus 6 v. Et sää enää minneekkää pääse etkä voi enää alottaa jne... Ihan sontapuhetta ! Just niinku todettiin ni ihminen oppii uusia asioita koko elämänsä! Kannattaa kysesllä yksityisopetusta. Nyt ne palmgrenin opettajat on kyselly mua sinne, et tuutko tänne soittelee ni en menny ku vastasin etten enää mitään opi :D

No OHO, ei palmgrenis kyl tollast meininkii ooo... itse oon 14v kitaristin poika ja soittanu 4-5 vuotta omissa oloissa.. meijän isä sano mennees palmgrenil jossai 20-30 vuoden iässä, että kyllä sinne pääsee mut pitää vaan mennä keväällä pzrintöihin ja ne valitsee sit et ketä ne haluaa opettaa :D ittse oonn menos ens kevään..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)