Aihe: Miten tiukalle on järkevää vääntää lukkovirittimet?
1
mättäjä!!!
25.01.2019 08:31:40
Mulla on graph techin eri laadukkaat 6 in line lukkovirittimet ja tollasta tuli mieleen kysyä mikä tossa ylhäällä :)
Löytyskö kokemuksia, netistä luin että joillakin lukkovireillä kyseistä ongelmaa ilmenee, mutta ne on olleet tietyn kitaravalmistajan omia virejä..?

Kiitos!! :D

T: Jasu Jokelainen
aslak
25.01.2019 23:53:44
mättäjä!!!: Mulla on graph techin eri laadukkaat 6 in line lukkovirittimet ja tollasta tuli mieleen kysyä mikä tossa ylhäällä :)
Löytyskö kokemuksia, netistä luin että joillakin lukkovireillä kyseistä ongelmaa ilmenee, mutta ne on olleet tietyn kitaravalmistajan omia virejä..?

Kiitos!! :D

T: Jasu Jokelainen

Sen verran ettei kyseistä ongelma ilmene. Olisi toki kiva tietää myös ongelma (jonka kyllä arvaan).
mättäjä!!!
27.01.2019 11:08:36
:D Joo, niin tosiaan. Ongelmana siis, että kieliä katkeaapi.. :)

T: J
LaMotta
27.01.2019 12:22:52 (muokattu 27.01.2019 12:23:22)

Lukkosysteemiin voi laittaa tapin ympärille yhden kierroksen kieltä ja sitten kevyehköllä sormivoimalla kiristys.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
VesQ1986
27.01.2019 15:40:53
Itsellä on noin puoli kierrosta kieltä tapissa ja silleen sopivasti kiristys. Alkuun katkeili ohuet kielet ennenkuin oppi sopivan hellästi kiristämään. Punotut vähän tiukemmalle, ei ainakaan luisto ongelmaa ole ollut

Olen laittanut uudet kielet niin että tapin reikä sivulle päin ja pujottanut kielen paikalleen ja vetänyt löysät pois ja siihen kiristys

Kerran tai kaksi kärsii vielä käyttää kieli irti tarvittaessa ja vielä saa kiinni tuoreesta kohdasta

Tapin reijän ympärykset kannattaa katsoa että ei ole teräviä nurkkia, siitä on melkeen katkennut muuten
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)