Aihe: Klamydia - Vanha ystävä biisin tabit
1
juhadisti
20.12.2018 13:39:41 (muokattu 20.12.2018 13:41:29)
Morjens. Olen ensimmäistä kertaa kirjoittamassa palstalle, säännöt olen lukenut ynnä muut, mutta en ole kerjäämistä huomannut kiellettävän. Olen siis tämmöinen kotisoittelija, tykkään soittaa yksinkertaisia biisejä ja ennenkaikkea biisejä, joissa on soolo, mutta jonka jopa minä opin soittamaan! Ihastuin tuohon Klamydian Vanha ystävä -biisiin aivan täysin ja tahtoisin valtavasti opetella soittamaan tämän. Korvakuulolla soinnut saatan löytää itsekin, mutta soolopätkät joita kappaleessa on, en saa korvalla harjoiteltua. Onko tämä siis ensinnäkään paikka, josta pyytää tabeja tai jotain osaavaa mahdollisesti tekemään? Olisin vilpittömän kiitollinen, jos joku saisi tähän kappaleeseen tabit tehtyä. Minä olisin valmis vaikka maksamaan siitä! :D
Sorry, jos tuli väärään aihealueeseen, tai jos aihe muutenkin on väärä tälle palstalle.
Mutta mukavia soittohetkiä ja kiitoksia vastauksista kaikille! Ja oikein kivoja pyhiä :)

-Juha

E: olen etsinyt ja tiedän suurinpiirtein mistä etsiä tabeja, mutta ei ole tullut vastaan, joten luulenpa että kukaan ei tähän näitä ole vielä tehnyt, tai ainakaan julkaissut. Ja jos jollain on joku salainen sivusto tiedossa, mistä löytää paremmin suomalaisten biisien tabeja, kerro ihmeessä minullekin! Ultimate-Guitar ja Tabinetti ovat tuttuja.
kersanttipippuri
25.12.2018 18:03:44
https://www.songsterr.com/a/wsa/klamydia-kuvat-tab-g-s312774

Aloita vaikka tästä, pelkkää vitos-sointua eikä soolokaan paljon häikäise. Tyypillistä juntti-punkkia... mieluista musiikkia persuille. Ai sori, täällä ei saa puhua politiikkaa.

Ettei tule väärinkäsitystä, arvostan kyllä Veskua kovasti. Tinkimätön oman tiensä kulkija.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)