Aihe: Dave Celentano
1
TheWalkingDudeII
19.11.2008 19:38:35

Tietääkö kukaan mistä saisi kyseisen herran opetusvideon "Guitar Tricks With Dave Celentano" vuodelta 198?, tässä linkki: http://www.youtube.com/watch?v=aP4aINHevoE

Toihan on Star Licks-sarjaa, joka lopetettu aikoja sitten. Jenkeistä muistaakseni joskus etsiessäni löysin, mutta onkos halvempi/helpompia vaihtoehtoja? Netissäkään ei oikein tunnu juuri tuota pyörivän.

Tietysti kiinnostaa, jos joltain löytyy vanha VHS hyllystä.
B-tone-flat
20.11.2008 00:26:46
Mulla toi on VHS:llä mut soitinta ei ole ollut varmaan 10 vuoteen. Mulla on muutenkin noita starlicksin ja REH:n videoita kopsattuna varmaan kymmenkunta kipaletta. Pitää huomenissa tsekata josko mä olisin merkannut ne niin et näkee mitä on missäkin.
Booligan
20.11.2008 10:18:31

(OFF:)

Dave on ihan tekijämies! kitaramaikalta joskus kopsasin Celentanon Rock Christmas tj vastaavan opuksen. mahtavankuuloisia versioita klassikoista, hauskoja soittaa myös.
lyriikat=ajanhukkaa kitarasoolojen välissä
TheWalkingDudeII
20.11.2008 11:54:49

Mulla toi on VHS:llä mut soitinta ei ole ollut varmaan 10 vuoteen. Mulla on muutenkin noita starlicksin ja REH:n videoita kopsattuna varmaan kymmenkunta kipaletta. Pitää huomenissa tsekata josko mä olisin merkannut ne niin et näkee mitä on missäkin.

No perkeles! Hieno juttu, ja tietysti hienompi jos olisit valmis niistä luopumaan? Joo on tosiaan hyvä tatsi kaverilla. Ainakin noissa tapping-jutuissa. Pitäs hommata albumit, kun muistaisi.
B-tone-flat
20.11.2008 14:47:22
Sait dude yv:tä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)