ukko idänmies 18.11.2008 22:47:31 | |
---|
Pannaanpas tämä tänne. Yritin aloitella Juanes-ketjua tuolla latin/proge-osastolla, mutta ei oikein ottanut tuulta. Itse tykkään miehen soitosta ja biiseistä, mutta mitä mieltä muut ovat? Linkistä näytettä: http://www.youtube.com/watch?v=q6tOxecflUM |
John Titor 19.11.2008 17:13:50 | |
---|
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
antnis 19.11.2008 17:33:41 | |
---|
Tuo jälkimmäinen esitys ainakin oli aika karsea perus latinöhölkkä, ei mitään jonka takia tekisi mieli katsella se uudelleen. |
John Titor 20.11.2008 01:35:20 | |
---|
Tuo jälkimmäinen esitys ainakin oli aika karsea perus latinöhölkkä, ei mitään jonka takia tekisi mieli katsella se uudelleen. :D Jos et tosiaan ollut kuullut biisiä ennen niin vittu terveisiä tynnyriin sitten vaan. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
cflempka 20.11.2008 10:39:45 | |
---|
:D Jos et tosiaan ollut kuullut biisiä ennen niin vittu terveisiä tynnyriin sitten vaan. Vienpä vittu terveiset omaan tynnyriinkin... |
xEVH5150x 20.11.2008 10:58:03 | |
---|
Ja sehän soittaa kaiken lisäksi Lite ash stratolla Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists. |
antnis 20.11.2008 11:47:55 (muokattu 20.11.2008 11:49:31) | |
---|
:D Jos et tosiaan ollut kuullut biisiä ennen niin vittu terveisiä tynnyriin sitten vaan. En ollut (olisiko edes pitänyt?) eikä tuo ukko siitä kyllä mitään freesiä ollut aikaiseksi saanutkaan jos se joku stanu oli. Ja "törkeen cool rumpali" sallinet mun nauraa. |
ukko idänmies 20.11.2008 12:01:26 | |
---|
En ollut (olisiko edes pitänyt?) eikä tuo ukko siitä kyllä mitään freesiä ollut aikaiseksi saanutkaan jos se joku stanu oli. Ja "törkeen cool rumpali" sallinet mun nauraa. Eihän täällä riidellä tartte. Juanes kirjottaa omat biisinsä, laulaa hyvin ja soittaa mielestäni myös hyvin kitaraa. Yli 10 milj. myytyä levyä ei ole paha suoritus keneltäkään. Kaiken lisäksi vaikuttaa fiksulta ja sympaatiselta hepulta ja toimii aktiivisesti oman maansa elinolojen parantamiseksi. Saa tykätä tai sitten ei. |
Sulo-Wilen 20.11.2008 12:15:07 (muokattu 20.11.2008 12:16:35) | |
---|
Joo, saa tykätä tai sitten ei! Tuo perhanan heppu astuu Vit***s hermolleni ihan h****tin lujaa! Biisit järkyttäväviä rallatuksia(ok, myönnetään, en ole kuullut kuin ns. "hittibiisit" ja nekin pakolla) Äijän ääni on järkyttävä honotus, läpeensa tuommoista lattarirenkutusta, soopaa, jonka kuuntelusta pitäisi maksaa, ja paljon. Siis tuollaisella musiikilla on meidän katon alla ikuinen banni, ja jos tuo parahtaa soimaan jossain tavaratalossa niin juoksen ulos, menettivät juuri asiakkaan.(tämä ei ole aina mahdollista, ikävä kyllä) Perhana, jotakin rajaa musiikinteossakin! Jos minua jostain syystä kidutettaisiin, kertoisin varmaan mummonikin sosiaaliturvatunnuksen jo ensimmäisen tahdin aikana! Täältä Tähän! |
JamesHetfield 20.11.2008 12:24:21 (muokattu 20.11.2008 12:25:10) | |
---|
Tuo jälkimmäinen esitys ainakin oli aika karsea perus latinöhölkkä, ei mitään jonka takia tekisi mieli katsella se uudelleen. Onnittelut, et oo joiutunu viimesen n. 2 vuoden aikana kuuntelemaan Radio Novaa, Voice-TV:tä, Radio Voicea! :o ... voi kun mäkään en olis joutunu. E: Niin, ei mulla siis itse henkilöä vastaan mitään ole, varmaan ihan mukava heppu, mutta musiikista en kyllä pidä. Imperiumin kuukauden demo:
http://www.myspace.com/damagingfallout
Lemmy: "Rock out with your cock out". Papitsu: "Punk out with your cunt out". |
xEVH5150x 20.11.2008 12:46:47 | |
---|
Ohan huanesilla ollu hevipändikin "Ekhymosis" se laulaa ja soittaa kitaraa siinä muistaakseni. Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists. |
Umas 20.11.2008 12:53:39 | |
---|
Luuletko osaavasi soittee kitaraa? http://www.youtube.com/watch?v=uNw9YaXemlM&feature=related |
antnis 20.11.2008 13:19:21 | |
---|
Onnittelut, et oo joiutunu viimesen n. 2 vuoden aikana kuuntelemaan Radio Novaa, Voice-TV:tä, Radio Voicea! :o ... voi kun mäkään en olis joutunu. E: Niin, ei mulla siis itse henkilöä vastaan mitään ole, varmaan ihan mukava heppu, mutta musiikista en kyllä pidä. Jaa se on joku hitti :D Groove ja Radio Rock, joskus Classic täällä. |
John Titor 20.11.2008 13:32:52 | |
---|
Jaa se on joku hitti :D Groove ja Radio Rock, joskus Classic täällä. Niin, tää asia tais selvitäkin jo. Pari kesää sitten toi biisi soi niiiiiiin paljon radiossa, musaohjelmissa yms. että kuulemiselta välttyminen on kyllä melkoinen suoritus. Olihan toi rumpali nyt ihan sikacool, näyttää just siltä ettei sitä vähempää vois kiinnostaa ton musan soittaminen mutta biitti on silti tiukka ku fan. Se haluis niitä polvilumpioita kurmottaa varmaan mieluummin. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
r0b1n 21.11.2008 11:00:13 | |
---|
Juanes on kova ku putkimiehen fallos. Koska raskaan musiikin soittajista löytyy kiistatta tämän hetken taitavimmat kitaristit. Poikkeuksia toki on, mutta pääsääntöisesti asia on kuitenkin näin. -kruise |