Shred-Tatti 15.12.2007 21:04:01 | |
---|
Oletko joskus selannut youtubessa ja törmännyt videoon jonka nimi on tyyliin "Master of Puppets hard 100%" alkaa ottaa pattiin kun ne guitar hero tyypit luulee olevansa mailman parhaita kitaristeja kun ne heiluttaa sitä muovi gibsonia neljällä napilla (144 ois oikea määrä) niin että ärsyttääkö teitäkin? |
M!Xu 15.12.2007 21:29:56 | |
---|
Voithan sinä laittaa oman videosi ja näyttää heille närhen munat! Pöö. |
aeik 15.12.2007 21:32:46 | |
---|
Oletko joskus selannut youtubessa ja törmännyt videoon jonka nimi on tyyliin "Master of Puppets hard 100%" alkaa ottaa pattiin kun ne guitar hero tyypit luulee olevansa mailman parhaita kitaristeja kun ne heiluttaa sitä muovi gibsonia neljällä napilla (144 ois oikea määrä) niin että ärsyttääkö teitäkin? Niissä ohjaimissa on viisi nappia. |
Crashy 15.12.2007 22:40:15 | |
---|
Antaa poikien (ja kenties tyttöjenkin) vääntää naama väärinpäin metallicaa pelikitaralla. Ei se maailmaa kaada. roseberry street |
DaKiller 15.12.2007 22:46:25 | |
---|
Onhan tuo erilailla vaikeaa pelata gh:ta. Tuskin onnistuu heittämällä vaikka kitaravirtuoosi olisikin. Eli propsit näille gh-sankareille, vaikka pelillä oikean kitaransoiton kanssa aika vähän tekemistä loppupeleissä onkaan. Eli ei ärsytä. |
DethBanger 15.12.2007 22:52:09 | |
---|
Onhan tuo erilailla vaikeaa pelata gh:ta. Tuskin onnistuu heittämällä vaikka kitaravirtuoosi olisikin. Eli propsit näille gh-sankareille, vaikka pelillä oikean kitaransoiton kanssa aika vähän tekemistä loppupeleissä onkaan. Eli ei ärsytä. Jep onhan tälläki asialla positiiviset puolensa. + Aivan varmaan moni on innostunu ihan oikean kitaran soitostakin tän pelin ansiosta. Enemmän mua ärsyttää videot jossa soitetaan Nothing Else Mattersiä oikealla kitaralla mutta ihan päin persettä. Aika turhia ne videot yleensä on vaikka olis hyvin soitettukkin.. 1972 |
Jucciz 15.12.2007 22:52:18 (muokattu 15.12.2007 23:19:34) | |
---|
niin että ärsyttääkö teitäkin? Jostain kumman syystä ei, nyt kun kerran kysyit. Enemmän mua ärsyttää se, että ihmisiä ärsyttää asiat, jotka eivät niiden elämään edes oikeasti vaikuta mitenkään. Rekisteröidyit oikasti jakaaksesi tämän ajatuksen kanssamme? Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
CrowScare 15.12.2007 23:44:09 | |
---|
Ärsyttäähän nuo kuten muutkin idiootit. Erittäin viihdyttäviä pelejä ovat ehdottomasti, vaikkei niillä mitään yhteistä olekaan oikean kitaroinnin kanssa. Suosittelisin ketä tahansa käyttämään sen ~200 euroa pelin sijasta ihan oikeaan kitaraan. Pitkällä tähtäimellä hupiarvo on paljon parempi. |
xEVH5150x 15.12.2007 23:57:08 | |
---|
Ja ihan hyvä että ei tuu liikaa semmosia tusinakitaristeja ku ne veivaa sitä muovikipsonia, kitaraki sais vähän harvinaistua! Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists. |
lärviapina 16.12.2007 00:15:57 | |
---|
Hauskinta mitä oon jonkun, en nyt muista kenen/keiden suusta oon kuullut tähän peliin liittyen: "Nää jotku biisit on vaikeampia vetää guitarherolla ku oikeella kitaralla" Että mitä V**** järkeä?? |
WisQi 16.12.2007 00:18:16 | |
---|
|
Jucciz 16.12.2007 00:18:25 | |
---|
Toi on muuten ihan totta. Pari kertaa kokeilin Guitar Heroa jossain kylässä ja luulin oikeasti osaavani soittaa sieltä montakin biisiä, mutta ihan päin seiniähän ne meni sillä muoviohjaimella. Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
xEVH5150x 16.12.2007 00:27:54 | |
---|
Muistan ku kokeilin CFH:ta sillä paskalla ja se meni ihan huonosti, oikealla kitaralla ois menny expertilläki. Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists. |
lärviapina 16.12.2007 00:30:20 | |
---|
Toi on muuten ihan totta. Pari kertaa kokeilin Guitar Heroa jossain kylässä ja luulin oikeasti osaavani soittaa sieltä montakin biisiä, mutta ihan päin seiniähän ne meni sillä muoviohjaimella. On varmasti, mutta ymmärrettävää sinänsä.....jos esim yhtäkkiä heität kielet väärinpäin kitaraan ja alat sitte soittaan....sama lankku, eri soitin... ja ku ne biisit ei mee ees yhtään samanlailla ku oikeet tuossa GH:ssa |
WisQi 16.12.2007 00:33:53 | |
---|
Musta on ylipäätään koomista että joku jaksaa vertailla guitar heroa ja oikean kitaran soittoa. Vielä enemmän naurattaa kun jotkut oikeesti suuttuu ja alottaa tälläsia ketjuja. Kai se on soittomiehelle katkera pala kun ei selviä pelistä, vaikka ois vuosikausien soittokokemus taustalla. |
lärviapina 16.12.2007 01:00:53 | |
---|
Musta on ylipäätään koomista että joku jaksaa vertailla guitar heroa ja oikean kitaran soittoa. Vielä enemmän naurattaa kun jotkut oikeesti suuttuu ja alottaa tälläsia ketjuja. Kai se on soittomiehelle katkera pala kun ei selviä pelistä, vaikka ois vuosikausien soittokokemus taustalla. Tätä vartenhan meillä on tämä M.net :) |
Shred-Tatti 16.12.2007 10:50:04 | |
---|
en mä sitä peliä kuiteskaa vihaa vaan osaa niistä pelaajista voihan peli ollakki ihan kannustava ja kai siinä voi jotain sorminäppäryyttä tullakin,on vaan kun osa porukkaa on niin kitara mestareita kun menee freebird expertillä (jee) |
Crashy 16.12.2007 12:44:42 (muokattu 16.12.2007 12:45:09) | |
---|
Ei mua ainakaan ärsytä se. Mitäs sen väliä jos he haluu pitää hauskaa. :D "What is it about Guns N'
Roses that makes it
different to other bands?"
"Shit..I guess we just
fuckin'..you
know..like..fuckin'.."
-Slash |
shovi 16.12.2007 12:49:14 | |
---|
en mä sitä peliä kuiteskaa vihaa vaan osaa niistä pelaajista voihan peli ollakki ihan kannustava ja kai siinä voi jotain sorminäppäryyttä tullakin,on vaan kun osa porukkaa on niin kitara mestareita kun menee freebird expertillä (jee) Niin no, tuskimpa Tekkeniä pelaavatkaan kuvittelevat oikeassa elämässä vetävänsä jotain vinosilmäistä muskelikimppua pataan. |
Snowblind 16.12.2007 13:18:41 (muokattu 16.12.2007 13:22:36) | |
---|
Hauskinta mitä oon jonkun, en nyt muista kenen/keiden suusta oon kuullut tähän peliin liittyen: "Nää jotku biisit on vaikeampia vetää guitarherolla ku oikeella kitaralla" Että mitä V**** järkeä?? No mutta tottahan se on. Se on peliä ja siinä pitää olla haastetta, joten löytyyhän siitä biisejä jotka on pelissä hiton hankalia vaikka oikeasti ovat hiton helppoja. Enemmän ärsyttää tosiaan nää oikeat youtubekitaristit jotka hakkaavat tatti tanassa sitä Canon rockia ja metallicaa ja muita puhkikuluneita ralleja. toi kötsöm ötsöm mötsöm -kohta menee oikeesti "nytsynlää, nytsynlää..." -Tuntematon viiksimiees tulkitsee sanoituksia kappaleesta Piramis - Kobol Angyal. |