Soittotaidot on kyllä aika olemattomat,mut en silti etsi soitonopettajaa vaan jammailukaveria,keltä vois vaikka oppia jotakin. Välillä tuntuu,et oonko vaan niin tyhmä et en opi,vai vaadinko itseltäni liikaa,tai osaisinko,mut puutttuu vaan idea tai oivallus.. Tai sitten olen vaan liian laiska ja luulen,et itsestään se taito tulee : ) Pelkästään em. jutuista olis kiva kuulla jonkun toisen kommenttia ja jutella vaikka ilman sitä soittamistakin. Mut ajatuksena olis soitella (minun puolelta yrittää soittaa) kitaraa vaikka olut-tai viinilasin ääressä mukavia jutellen. (viinit ja oluet maksaa allekirjoittanut,tietysti vaan kohtuullisessa määrin) Profiilia ei näköjään ole nyt kun sillä olis käyttöä,mut miespuolinen olen ja ikää 38v, syksyllä 2008 aloitellut kitaran kanssa,musiikkimaku laidasta laitaan tosin hevitilutuksia ei toistaiseksi kiinnosta opetella eikä soittaa, blues ja rockabilly on lähempänä sydäntä. Kalustona ei ole mitään ihmeellistä,aloittelijan paketti; Ibanez AF75 + iban 15w combo |