Burn 15.01.2009 11:07:09 (muokattu 15.01.2009 11:11:14) | |
---|
http://www.neoclassicalrevelation.com/ Nyt olisi Farerillakin mahdollisuus tulla yhtä kovaksi kuin Luca Turilli! Tosin hän ei varmaankaan läpäisisi tuota testiä. EDIT tuo "Special Gifts"-osio on kyllä mainio. Hra. Turilli laittaa oppilaansa etenemään videopelin omaisesti kentästä toiseen, jonka jälkeen saa esim. "BRONZE GUITAR"-ikonin. Porkkanana italialainen heiluttelee nimmarillaan varustettuja valokuvia sun muita "keräilyharvinaisuuksia". On se kowa... "I fisted a girl and I liked it..." |
John Titor 15.01.2009 14:47:12 (muokattu 15.01.2009 14:49:30) | |
---|
Siis... mä nauroin niiiiiin paljon ku näin ton saitin. Ja toi video! Pedobear approved ku Luca alkaa puhua. Mutta mutta, voi tuolta joku jotain oppiakin. Eikä hinta nyt mikään aivan järjetön ole. Ja Lucahan tunnetusti ei ole maailman epämusikaalisin jätkä, vaikka Rhapsody onkin ihan uskomattoman kornia, on siinä lopulta enemmän musiikkia kuin sadassa keskiverto power metal -bändissä yhteensä. Kitaransoitollisesti herra ei ikinä ole mikään jeesus kyllä ollut. Mut oli mulla silti sen nimmari vanhassa skebassa! Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
JamesHetfield 15.01.2009 15:35:04 | |
---|
Siis... mä nauroin niiiiiin paljon ku näin ton saitin. Ja toi video! Pedobear approved ku Luca alkaa puhua.
Joo, tuo teaseri toimi mulle ainakin päivän huumoripläjäyksenä oikein mainiosti!:) DAMAGING FALLOUT
Frozen tour w/ KEEP OF KALESSIN, PANTHEON I, PRESSURE POINTS
10. - 13. tammikuuta 2009
Keikkapaikat: Nosturi, Lutakko, Turun Klubi, Tampereen YO-talo
http://www.myspace.com/damagingfallout |
turd85 15.01.2009 18:44:48 | |
---|
Tämä kertoo kaiken oleellisen 04) Who should NOT use this course? This course is not the right thing for you if you like: improvisation hard-rock blues, jazz, fusion Therefore all guitar players who want to specialize in these ways of playing should not subscribe to this course. If you are interested in these styles of music, please check the website of my partner jep jep.. |
-Cale 15.01.2009 19:10:52 | |
---|
Kitaransoitollisesti herra ei ikinä ole mikään jeesus kyllä ollut. Mut oli mulla silti sen nimmari vanhassa skebassa! Hmm... Minä olen vähän eri mieltä. Tai ei toki Jeesus, mutta kova kumminkin. |
Antti1 15.01.2009 19:20:20 | |
---|
Tämä kertoo kaiken oleellisen Niin munkin mielestä. Se on hyvä, että herra Turilli tiedostaa tuon itsekin ja osaa kohdentaa opetuksensa parhaaseen osa-alueeseen. Miksei mieluummin oppia yhden osa-alueen mestarilta aina jotain ja sitten ottaa oppia joltain muulta lisää? Ei kukaan kuitenkaan hallitse kaikkea ikinä koskaan missään. |
ballfish 15.01.2009 21:45:21 | |
---|
Ei jumalauta hieno asenne =D "haista vittu sen bluussis kanssa säätänänä täällä tilutetaan, kato keltasilta sivuilta." Tällaista täytyy pitää suuressa arvossa. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Eddie 15.01.2009 21:55:33 (muokattu 15.01.2009 21:55:45) | |
---|
Haha, vittu mitä puurotilua. :D Soittiko se muka aina noin suttuisasti... Ostetaan soittotaito. |
Burn 15.01.2009 22:05:53 | |
---|
Ihan hyvä ettei täällä hypetetä tuommosista kammottavuuksista. Veikkaisin että valtaosa hakijoista ovat sieltä perus keskieurooppa-balkan-italia-akselilta. Ehkä eteläamerikkaankin saatetaan eksyä. "I fisted a girl and I liked it..." |
-Cale 15.01.2009 22:11:12 | |
---|
Hmm... Minä olen vähän eri mieltä. Tai ei toki Jeesus, mutta kova kumminkin. Aaa... Täytyy osittain perua puheensa käytyäni sivustolla. Ainakin oli kova joskus. Nyt näytti tosiaan olevan karseeta tilulilua kamalalla saundilla, hyi. Rhapsodyn ja soololevyillään sentään on tyylikkäitä juttuja. |
John Titor 16.01.2009 11:25:15 | |
---|
Aaa... Täytyy osittain perua puheensa käytyäni sivustolla. Ainakin oli kova joskus. Nyt näytti tosiaan olevan karseeta tilulilua kamalalla saundilla, hyi. Rhapsodyn ja soololevyillään sentään on tyylikkäitä juttuja. Höpsönlöpsön, öbaut samanlaista se on ollut aina, ekoilla levyillä äänitettiin ehkä muutama otto enemmän. Kysymyshän on kokonaisuudesta, siitä miten esmes ne kitarasoolon äänet suhtautuvat ympärillä olevaan tavaraan. Siinä Luca on aina ollut kova jäbä. Kuten sanoin, musikaalinen miekkonen:) Ei jumalauta hieno asenne =D "haista vittu sen bluussis kanssa säätänänä täällä tilutetaan, kato keltasilta sivuilta." Tällaista täytyy pitää suuressa arvossa. Eihän se nyt ihan noin kyllä mennyt tällä kyseisellä sivustolla. Mutta hauska juttu olisi silti. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
John Titor 16.01.2009 11:25:16 (muokattu 16.01.2009 16:43:24) | |
---|
Jotku vittu tuplat tuli. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
nikander 19.01.2009 20:27:24 | |
---|
Luca on kyl kova sälli, lähes yhtä kova kuin Chris Impellitteri tai Alex Masi. |
sandelius 19.01.2009 20:59:30 | |
---|
Ei jumalauta hieno asenne =D "haista vittu sen bluussis kanssa säätänänä täällä tilutetaan, kato keltasilta sivuilta." Tällaista täytyy pitää suuressa arvossa. Oletko pettynyt kun jokaisella online kurssilla ei opeteta hidasta bluesia? |
ballfish 19.01.2009 21:14:11 | |
---|
Oletko pettynyt kun jokaisella online kurssilla ei opeteta hidasta bluesia? Enhän nyt ilmaissut itseäni mitenkään tuohon suuntaan. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |