Aihe: Kingston Wall tabeja?
1
aalataur
21.03.2009 16:29:31

Tiedän ettei täältä kannattaisi kysellä tabeja, mutta olen etsinyt pitkään kunnollisia tabeja KW:n biiseistä ja ei tahdo löytää millään. Parasta olisi jos löytyisi GP tai PowerTab -tabina. Onko kukaan löytänyt? Siis sellaisia tarkkoja mistä selviää soolotkin nuotti nuotilta?

Bändi on kuitenkin suomalainen ja muusikoiden suosima joten todennäköisyys että täältä löytyisi on hieman suurempi kuin googlella.
Karipiirto
21.03.2009 16:37:52

No kyllä täällä kysyä saa mutta olisi tilan kannalta parempi kun kysyisi tuolta soinnut tähän biisiin -topikista. Sehän täällä on se ongelma kun kaikki aloittaa aina uuden keskustelun kysyäkseen niitä biisin tabeja/sointuja. Mutta kysymykseen niin eipä ole vastaan tullut.

Kokeilitko jo ultimate-guitaria?
Kulttuurituottajan tunnistaa iloisesta naamasta ja yli 4 promillen lukemista.
Phenom991
21.03.2009 16:41:38
Kingston wallin biiseistä tuskin löytyy mitään kovin tarkkoja tabeja, koska eihän se musiikkikaan sellaista ollut. Tai ainakin sellaisen kuvan olen saanut että levylle päätyi se biisi sellaisena millaisena se sattui silloin irtoamaan, keikoilla saatettiin kuulla ihan muita versioita.

Asiaan, jostain löysin joskus Guitar pro-tabin I'm not the onesta. Ei mitään sooloja yms. En muista mistä.
blackmore81
21.03.2009 16:51:30
Tuossa kai ne tabit on mitä netistä Kingston Wallille löytyy. Ei niitä paljoa ole.
http://www.911tabs.com/tabs/k/kingston_wall/
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
aalataur
21.03.2009 17:07:06

Karipiirto: No kyllä täällä kysyä saa mutta olisi tilan kannalta parempi kun kysyisi tuolta soinnut tähän biisiin -topikista. Sehän täällä on se ongelma kun kaikki aloittaa aina uuden keskustelun kysyäkseen niitä biisin tabeja/sointuja. Mutta kysymykseen niin eipä ole vastaan tullut.

Kokeilitko jo ultimate-guitaria?

Katsoin Ultimate-guitarista ja 911tabeista, mutta kaikki tabit mitä olen löytänyt on varsin puuttellisia, sooloista en ole löytänyt yhtään tabia. Ehkäpä nuo korvakuulolta olisi opittavissa hidastamalla ääniraitaa, sointuja on vaikeampi korvakuulolta saada kun pahimmillan 6 ääntä soi yhtä aikaa. Ongelma noissa pysyvissä ketjuissa on se ettei niitä lueta läheskään yhtä usein kuin näitä muita. Muistaakseni en ole kertaakaan saanut vastausta kun olen kirjoittanut eri alueiden pysyviin ketjuihin. Vai olisinko kerran jopa saanut vastauksen. Mutta jatkossa vastaavat kysymykset laitan niihin pysyviin...
Tigerstedt
21.03.2009 17:25:59

aalataur: Katsoin Ultimate-guitarista ja 911tabeista, mutta kaikki tabit mitä olen löytänyt on varsin puuttellisia, sooloista en ole löytänyt yhtään tabia. Ehkäpä nuo korvakuulolta olisi opittavissa hidastamalla ääniraitaa, sointuja on vaikeampi korvakuulolta saada kun pahimmillan 6 ääntä soi yhtä aikaa.

Kuten tossa yllä jo sanottiin, niin ei noissa veisuissa ole olennaista yks yhteen soittaminen. Improaminenhan on kivaa, eiks je?
You have to be trusted by the people that you lie to, so that when they turn their backs on you, you'll get the chance to put the knife in.
aalataur
21.03.2009 17:27:41

Tigerstedt: Kuten tossa yllä jo sanottiin, niin ei noissa veisuissa ole olennaista yks yhteen soittaminen. Improaminenhan on kivaa, eiks je?

Jep joo.. vaikka itsestäni on mukava opetella uusia likkejä eri kitaristeilta joita voi sitten hyödyntää omassa soitossa. Jos improaa aina niin uusia likkejä ei oikein opi mistään...
Tigerstedt
21.03.2009 17:31:24

aalataur: Jep joo.. vaikka itsestäni on mukava opetella uusia likkejä eri kitaristeilta joita voi sitten hyödyntää omassa soitossa. Jos improaa aina niin uusia likkejä ei oikein opi mistään...

Tokihan se noinkin on, ymmärrän kyllä mitä haet. Noissa KW:n biiseissä on kyllä aika paljon helposti plokkailtavia likkejä, siinä plokkaillessa sitten kehittyy sävelkorvakin kivasti.
You have to be trusted by the people that you lie to, so that when they turn their backs on you, you'll get the chance to put the knife in.
Jucciz
22.03.2009 00:06:26
"Tiedän, että täällä ei sais kysellä tabeja, mut mää kyselisin tabeja..."

Meni vähän ohi. Mitä kohtaa ei olla ymmärretty?
aalataur
22.03.2009 01:06:12 (muokattu 22.03.2009 01:18:32)

Jucciz: "Tiedän, että täällä ei sais kysellä tabeja, mut mää kyselisin tabeja..."

Meni vähän ohi. Mitä kohtaa ei olla ymmärretty?

Lainaan itseäni:

Bändi on kuitenkin suomalainen ja muusikoiden suosima joten todennäköisyys että täältä löytyisi on hieman suurempi kuin googlella.

Nuo tabisivut on lähinnä ulkomaisia. Eri asia mun mielestä kysellä jonkun ulkomaalaisen tunnetun artistin tabeja kuin suomalaisen suht tuntemattoman bändin, jolla on vieläpä muusikoiden keskuudessa erityisen suuri suosio. Tuskin mä tänne tulisin kyselemään jos olisin muualta löytänyt, tapana kuitenkin yrittää ensin itse etsiä.
--Tomppa--
22.03.2009 01:22:51
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)