Aihe: Löytyisikö kitaransoittajia nuotinlukuohjelman testailuun?
1
oikonen
19.01.2009 16:57:35

Olen kehittämässä ohjelmaa joss tumpataan kitara tietokoneeseen ja opetellaan nuotinlukutaito sen avulla. Olisi hyvä jos olisit noviisi . Itse osaan nuotteja lukea eli
siitä ei ole paljon hyötyä mutta ohjelmia missä syöte tehdään itse analogisella soittimella ei ole saatavilla. On ohjelmia missä nuotit syötetään tietokoneen näytöltä mutta ne eivät kehitä lihasmuistia eivätkä kyllä mitään muutakaan. Käyttöliittymä on
valmis, pusaan nyt FFT puolta.
Eiku - The magic word that corrects everything.
Nikotiini
20.01.2009 11:47:50
Olisin itse kiinnostunut testaamaan. Tosin tällä hetkellä ei ole mahdollista laittaa kitara kiinni koneeseen. Milloin projektista olisi tulossa mahdollista testiversiota?
heiluri77
20.01.2009 14:15:00
Mua kiinnostaisi kokeilla. Stealthplugilla saan kitaran kiinni tietskaan. Nuotteja en juurikaan osaa lukea, ehkä ohjelmallasi oppisin!
friteerattu peruna
20.01.2009 17:46:28

Olisin itse kiinnostunut testaamaan. Tosin tällä hetkellä ei ole mahdollista laittaa kitara kiinni koneeseen. Milloin projektista olisi tulossa mahdollista testiversiota?

Olen erittäin kiinnostunut eli mukana ollaan!
Gipsplateskrue
20.01.2009 22:11:32
Hei, miekin voin tulla tähän mukaan. En osaa lukea nuotteja, mistä olen usein saanut kuulla valitusta...
karsa
20.01.2009 22:15:11
Hei, miekin voin tulla tähän mukaan. En osaa lukea nuotteja, mistä olen usein saanut kuulla valitusta...

Sama, mukana!
Muusikonrenttu
20.01.2009 23:30:44

Hei jee! Tämmönen olis kyllä tarpeeseen. Liityn joukkoon, jos passaa.
Aika vintage..
JarnoH
20.01.2009 23:39:28

Tokihan olen mukana, jos aika riittää. Nuotinlukutaidon opettelu on yksi ikuisuusprojekteista.
Peoplez
21.01.2009 17:12:59
Raapusta minut mukaan!
ooidort
21.01.2009 18:38:48
Kylläpä tuo itseänikin kiinnostaisi kovasti. Pistä mukaan vaan jos pystyt.
Melodista mättöheviä! www.mikseri.net/deathtoll
-Cale
21.01.2009 18:44:42
Minäkin voisin kokeilla, ellei softa ole järin iso/vaadi paljoa koneelta pyöriäkseen?
Jaz
21.01.2009 19:50:57

Vois kai tuota kokeilla
Mitään en oo ottanu.. enkä mitään ottanu..
Jaz(z)ia
Forcer
21.01.2009 19:55:19
Täältä löytyy myös yksi kiinnostunut!
--Tomppa--
21.01.2009 21:11:21
Mukana, jos riittää notta kitaran laittaa suoraan kiinni line in- tai mikkireikään.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
Kaenien
21.01.2009 21:38:37
Itsekin olisin kiinnostunut, jos vain mahdollista.
oikonen
21.01.2009 22:37:21

Kaikille Nuotinlukuohjelmasta kiinnostuneille tiedoitus.

Lähettäkää maili olavi.ikonen@cyberdude.com niin laitan sinu postituslistalle koska
täällä postituslistat ovat liian pieniä.

Kiitos kiinnostuksesta kaikille.
oikonen
22.01.2009 23:18:25

En valitettavasti tarvitse enempää testaajia. Ilmoittauneita tuli todella paljon ja joudun poistamaan postituslistalta sellaiset henkilöt jotka eivät lähettäneet viestiä omalla nimellään. Armonaikaa on vielä perjantai. Koodaan ohjelmaa yksin eikä ole oikein aikaa ja pitäisi päästä vauhtiin. Valitettavasti.
--Tomppa--
23.01.2009 16:42:17 (muokattu 23.01.2009 16:44:14)
En valitettavasti tarvitse enempää testaajia. Ilmoittauneita tuli todella paljon ja joudun poistamaan postituslistalta sellaiset henkilöt jotka eivät lähettäneet viestiä omalla nimellään. Armonaikaa on vielä perjantai. Koodaan ohjelmaa yksin eikä ole oikein aikaa ja pitäisi päästä vauhtiin. Valitettavasti.

Tuotanoin, sain kyllä spostia, mutten tainnut mainita omaa nimeäni, joten nyt minut on poistettu listalta vai?

Ja muutes, latasin tuon asennuksen, mutta ei oikein tahdo toimia.

Sanoo vaan yhessä kohassa notta: "java.io.FileNotFoundException: C:Program FilesJalmusbinJalmusW.exe (Access is denied)"

Lopuksi "Installation has failed!"
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
aalataur
15.02.2009 13:02:04

Mitenkäs tämä projekti edistyy? Onko kukaan kuullut mitään? Meikäläinen lähetti omalla nimellään, ja mitään ei ole pitkään aikaan kuulunut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)