Aihe: "mikit"
1
kingstara
16.07.2009 08:12:44
Moi !! Mä ostin tollasen sguier telecaster custom kepin,mut en oo ihan tyytyväinen mikkeihin (humpparit 2 kpl.)..( kannattaisko ne vaihtaa parempiin humppareihin ?),jos joku tietää ja on kokemuksia niin vastauksia ja ehdotuksia mikkien merkeistä, hinnoista ja ostopaikoista ym. ym. ym..

eikun moro !!
d3monilaama
16.07.2009 11:33:00 (muokattu 16.07.2009 11:34:18)
Ensin lähtisin kyllä miettimään onko tuon hintaiseen kitaraan mitään järkeä lähteä mikkejä vaihtamaan kun ne tulisivat maksamaan melkein saman verran kuin itse kitara.

Tietty jos olet vakaasti sitä mieltä että mikit vaihdat, niin olisi hyvä tietää vähän mitä niiltä mikeiltä haluat että osaat valita oikeanlaiset.

EDIT: Ja eikös tämä olisi kuulunut tuonne kitarakamapuolelle?
Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista.
Kontiak
16.07.2009 12:09:44
"Loppujen reaktiot mua ei suoranaisesti kiinnostakaan. Jos joku tahtoo suuttua ja vetää herneet nenään, be my guest." - Jucciz kertoo perseilystään
Milkop
16.07.2009 12:42:29

Trolli-ainesta.
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
Tande
16.07.2009 14:55:48
Varma valinta on Duncanin JB/jazz setti. Toimii kaikessa.
Antti1
16.07.2009 14:59:57
Tande: Varma valinta on Duncanin JB/jazz setti. Toimii kaikessa.

No toimii ja toimii, ihan makuasioita. Kaikki mikit toimii kaikessa, jos se saavutettu soundi on mieleinen.

Kitarakamapuolelta löytyy paljon keskustelua aiheesta, hakua käyttöön.
Fuck this shit! It's gone too far!
Jucciz
17.07.2009 23:03:06
Tande: Varma valinta on Duncanin JB/jazz setti. Toimii kaikessa.

Ja ei tasan toimi. Jazz toimii kyllä, mut JB on kireesoundinen kökkö. Mutjoo, turha kai tämmöseen trolliketjuun ois mitään kirjottaa oikeesti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)