Aihe: Kitarasoundi Guitar Rigillä
1
ooidort
27.05.2009 17:34:44
http://www.esnips.com/doc/b211c961- … 7-b33ec4ff0f73/Another-sound-sample

Tuossa ääninäytettä, tyylilaji metalli, kommenttia sitten soundista eikä biisistä.

Mietin että onkohan tuo liian middlepainoitteinen, ja että onko trebleä liikaa kun vähän surisee. Parannusehdotuksia otan vastaan ilomielin, kun pitäisi saada hyvälaatuista kamaa pihalle jossakin vaiheessa.
Melodista mättöheviä! www.mikseri.net/deathtoll
Antti1
27.05.2009 17:38:17
Mun mielestä toi komppiraita toimi ihan hyvin tollaisenaan. Ehkä sitä yläpäätä vois tarkistaa ihan pikkusen, tai sitten haeskelet jälkeenpäin parametrisella eq:lla siitä vittumaisuuksia pois. Se leadisoundi sensijaan oli mun mielestä vähän sellanen... kylmä ja jollain tapaa ohkanen.
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
ooidort
27.05.2009 17:44:57
Antti1: Se leadisoundi sensijaan oli mun mielestä vähän sellanen... kylmä ja jollain tapaa ohkanen.

Lead on hillittömän vaikee saaha kuulostamaan täyteläiseltä tämmösellä digitaalisella vermeksellä, siihen en oo vielä paneutunu nii tarkasti ku komppiin, koska sen runkkaamiseen kuluu aikaa. Ehkä semmonen middlepainotteinen lead vois toimia, jos olis ihan pieni dippi ylärekisteris. Pitää testailla, dämn ku olis varaa kunnon vahvariin ja mikkeihin.
Kasu-_-
28.05.2009 14:01:00

Komppisoundeja saa tosiaan kohtuullisella vaivalla aikaan mutta leadeja tuntuu aina vaivaavan se ohkaisuus. Ei millään saa sellaista mureaa leadia josta kuuluisi myös kitaran saundi läpi tyyliin Van Halen.
Drunk'n'roll & The Goat Radio
superfly
28.05.2009 14:11:42
Mulla on just toisinpäin. Liidisaundin saan vaikka mistä toosasta irti mutta kunnollista komppirosoa ei sitten mistään.
Killing internet dragons is serious business!
ooidort
11.06.2009 22:24:53
Laitetaanpa lisää pökälettä haukuttavaksi. Hommasin ESI ESU22 usb äänikortin, ja tämä päivä menikin iloisesti sillä leikkiessä. Ero tuntuu huomattavalta sound blasterin line-in liitäntään verrattuna.

Löysin joltain foorumilta presetin joka saa sähköskeban kuulostamaan etäisesti akustiselta kitaralta, ja sillähän piti heti päästä leikkimään.

http://www.esnips.com/doc/14565cfc- … 319-aadddd7d8282/More-sound-testing
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)