jonne* 12.08.2009 15:15:02 | |
---|
Mistä saa killswitch napin kuopiosta? 1 löyty ja ihan paska. Jos tilaan netistä niin postikulut 10€. |
Antti1 12.08.2009 15:30:03 | |
---|
Senhän pystyy tekemään oikeastaan mistä tahansa kytkimestä. Haluatko sä lukkiutumattoman kytkimen/napin, jotta sitä voi heitellä soiton sekaan lennosta, vai ihan tavanomaisen kytkimen? I don't believe in Peter Pan, Frankenstein or Superman! All I wanna do is BICYCLE BICYCLE BICYCLE! |
Jucciz 12.08.2009 18:22:22 | |
---|
Pakko todeta, että kyseinen vempula on Bossin Metal Zonen ohella ehdottomasti koko länsimaisen musiikin historian tarpeellisin keksintö ja itsekin päädyin asentamaan jokaiseen kitaraani kolme tuollaista. |
antti.merikapteeni 12.08.2009 19:24:15 | |
---|
Ei ole reilua dissata MT-2:sta. Sillä jos jollain oppii soittamaan, jopa jatzia. "Hey. They laughed at Louis Armstrong when he said he was gonna go to the moon. Now he's up there, laughing at them." |
Väsykäsi 12.08.2009 20:38:40 | |
---|
Eihän Jucciz mitään dissaa hänhän puhui tarpeellisimmasta keksinnöstä ;) Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
nannne 12.08.2009 21:21:18 | |
---|
Väsykäsi95: Eihän Jucciz mitään dissaa hänhän puhui tarpeellisimmasta keksinnöstä ;) Hupsu se on. |
jonne* 12.08.2009 21:38:48 | |
---|
Sellasen niinku ovikello on että ei jää pohjaan. Missä laitteissa sitä sit käytetään josta sen vois ottaa? |
oksatboys 12.08.2009 22:20:14 | |
---|
jonne*: Sellasen niinku ovikello on että ei jää pohjaan. Missä laitteissa sitä sit käytetään josta sen vois ottaa? Taisin itse ottaa jostain tietokoneen raadosta, kun joskus oli pakko kokeilla. Ei siitä kyllä paljoa iloa ole, hommaa mieluummin tremolo :D |
pietari-poika 12.08.2009 22:23:10 | |
---|
Mulla on sellainen killswitch että kun veivaan volapotikan nollille niin ei kuulu ääntä ja kun veivaan sen kymppiin niin sitten kuuluu. |
zuppermuhle 12.08.2009 22:27:51 | |
---|
pietari-poika: Mulla on sellainen killswitch että kun veivaan volapotikan nollille niin ei kuulu ääntä ja kun veivaan sen kymppiin niin sitten kuuluu. Saat aika nopeaan veivata jos jotain Buckethead kikkailua aiot sillä tehdä "Who is your daddy and what does he do?" |
Jucciz 12.08.2009 22:54:36 | |
---|
veri_heavy: Saat aika nopeaan veivata jos jotain Buckethead kikkailua aiot sillä tehdä Tää ei oo mielipide: mikä tahansa kitaransoittoon liittyvä asia, joka vie soitannollista antia edes hieman kauemmas Bucketheadista, ei voi olla kauhean huono juttu. |
kimurantti1 12.08.2009 23:02:34 | |
---|
Jucciz: Tää ei oo mielipide: mikä tahansa kitaransoittoon liittyvä asia, joka vie soitannollista antia edes hieman kauemmas Bucketheadista, ei voi olla kauhean huono juttu. Onhan sillä GNR:n uudella levyllä muutamia tosi hyviäkin sooloja. Vai oliko ne sittenkin Bumblefootin vetämiä? |
kid ego 12.08.2009 23:04:54 | |
---|
kimurantti1: Onhan sillä GNR:n uudella levyllä muutamia tosi hyviäkin sooloja. Vai oliko ne sittenkin Bumblefootin vetämiä? Buckethead on just kova jätkä. Hienoa vaan että vetää homman ihan överiksi. http://www.youtube.com/watch?v=OTcg9JybEp8 Kannattaa tsekata myös mitä toi ämpärinaama on tehnyt mm. Jonas Hellborgin ja Michael Shrieven kanssa. |
kimurantti1 12.08.2009 23:07:27 | |
---|
kid ego: Buckethead on just kova jätkä. Hienoa vaan että vetää homman ihan överiksi. Täytyy kyllä myöntää, että en mä siltä mitään muuta hyvää noiden GNR:n soolojen lisäksi ole kuullut.. :-D |
kid ego 12.08.2009 23:10:01 | |
---|
kimurantti1: Täytyy kyllä myöntää, että en mä siltä mitään muuta hyvää noiden GNR:n soolojen lisäksi ole kuullut.. :-D Enemmän se on sirkustaiteilija kuin säveltäjä, mutta mikäs siinä, viihdearvo ihan kohdillaan. |
Jucciz 12.08.2009 23:12:30 | |
---|
kimurantti1: Onhan sillä GNR:n uudella levyllä muutamia tosi hyviäkin sooloja. Vai oliko ne sittenkin Bumblefootin vetämiä? Ihassama. Ne ei oo Slashin vetämiä eikä ne siispä kuulosta GNR:ltä. Menetin mielenkiintoni bändiin joskus 15 vuotta sitten. Appetite on silti edelleen pienellä varauksella maailman paras rocklevy. Ainakin 80-luvun paras. |
kimurantti1 12.08.2009 23:28:58 | |
---|
Jucciz: Ihassama. Ne ei oo Slashin vetämiä eikä ne siispä kuulosta GNR:ltä. Nyt menee jo rankasti ohi aiheesta, mutta nää mielipiteet mua vähän ihmetyttää. Axl Rosehan oli aivan mahdottomassa tilanteessa Chinese Democrasyn kanssa. Jos se olisi tehnyt jotain Appetiten kaltaista, niin porukka olisi syyttänyt vanhan kierrättämisestä ja kyvyttömyydestä uusiutua. Nyt kun se teki jotain erilaista, niin porukkaa valittaa ettei kuulosta Guns N' Rosesilta. Heh, vaikka oon ihan samaa mieltä siitä, että GNR:n soundiin kuuluu aika olennaisesti Slashin kitara. Musta se uusin on ihan jees levy ja kitarointi sillä levyllä oikein mukiin menevää. Ei mun kuuntelunautintoani pienennä se, että sen levyn kannessa lukee "Guns N' Roses" eikä "The Axl Rose Solo Project tms". :-) |
Jucciz 12.08.2009 23:52:26 (muokattu 12.08.2009 23:53:15) | |
---|
Chinese Democracy saattaa sisältää paljon hienoja soittosuorituksia ja onhan se kalliilla rahalla tehty. Biisimateriaali ei vaan puhuttele 95% ajasta millään tavalla - se on aika huono levy silloin. Ja miksi hitossa niitä kaiken maailman industrial-säkätyksiä ja konekomppeja? Onko rokkenrollia? No ei ole. Se siitä off-topicista. |
kimurantti1 12.08.2009 23:53:42 (muokattu 12.08.2009 23:57:18) | |
---|
Jucciz: Biisimateriaali ei vaan puhuttele 95% ajasta millään tavalla - se on aika huono levy silloin. Joo, mitäpä tohon väittämään. Jos ei kolahda niin sitten ei. E:Ja miksi hitossa niitä kaiken maailman industrial-säkätyksiä ja konekomppeja? Onko rokkenrollia? No ei ole. Tähän on vaan vielä pakko todeta, että ehkä Axl ei yrittänytkään saada sitä levyä kuulostamaan Appetite For Destructionilta, vaan tän päivän musiikilta. Eri asia joo että toimiiko se kama, mutta on hassua syyttää siitä, että se levy ei kuulosta siltä, miltä sen ei ollut tarkoituskaan kuulostaa. |
Jucciz 13.08.2009 00:28:28 | |
---|
tän päivän musiikilta Onneks tänä päivänä tehdään vielä muutakin kuin mahdollisimman tuotettua industrial-mausteista konekomppirokkia. :) Ehkä vähän kärjistäen joo - There Was a Time on ihan kiva kevytrokkibiisi - suht suoraa jatkumoa Illusion-pläjäyksen onnistuneille biiseille (Estranged, November Rain ja Civil War) - mutta muilta osin aika laihaa on kiisseli. |