conna 26.06.2009 13:10:42 | |
---|
Tässä on bändi minkä soinnutuksista en meinaa päästä oikein jyvälle, seuraavien viisujen kohdalla: 1 Vanhoilta vaan 2 Mustasukkaisuus 3 Beatles 4 Karhubaari 5 Kylätie 6 Kaduilla kallion Jos joku parempi kitaran soittelija vois jeesata, niin olisin erittäin kiitollinen. |
Jucciz 26.06.2009 13:19:04 | |
---|
Näköjään nuottikirja on ilmestynyt: http://muusikoiden.net/uutiset/2099 Tue hyvää bändiä ja hanki tuo sen sijaan, että odottelet epätoivoisena, että netistä löytyy jotkut aivan päin seiniä olevat tabulatuurit tai korkeintaan sinne päin ongitut soinnut - niiden nettilevittäminen kun muutenkin on laitonta. |
omenamehu 26.06.2009 19:22:14 | |
---|
Jucciz: Näköjään nuottikirja on ilmestynyt: http://muusikoiden.net/uutiset/2099 Tue hyvää bändiä ja hanki tuo sen sijaan, että odottelet epätoivoisena, että netistä löytyy jotkut aivan päin seiniä olevat tabulatuurit tai korkeintaan sinne päin ongitut soinnut - niiden nettilevittäminen kun muutenkin on laitonta. ja jos ei rahnua löydy niin kirjastoon hopihop! "Osaan soittaa Seek & Destroyn sooloon asti. Saankohan mä nyt vakoa?" |
Crossroad 29.06.2009 00:01:49 (muokattu 29.06.2009 10:04:45) | |
---|
-------------------------------------- |
käsi 30.06.2009 18:21:25 | |
---|
itse ostin tuon nuottikirjan. Oli nuottien lisäksi mukavaa luettavaa siinä. suosittelen itse lämpimästi kirjasta. treenaaminen on turhaa, katotaan sitten iltamissa |
conna 14.07.2009 14:20:52 | |
---|
Juu olen ostanut molemmat kirjat mitkä bändi on julkaissut,mutta nuo biisit uupuvat puuttuvat kirjoista, siksi niitä kyselin... Mielestäni oli bändiltä huono veto laittaa viimeisinpään kirjaan kokonaan vanha kirja sisälle, eikä saman verran muita biisejä...mutta hyvä on kirja silti. |
conna 01.08.2009 23:45:28 | |
---|
Eli ilmeisesti ei irtoa sointuja keltään...? |
rambo 02.08.2009 10:56:02 | |
---|
taitaa olla rölli :D |
Jucciz 02.08.2009 22:21:52 | |
---|
conna: Eli ilmeisesti ei irtoa sointuja keltään...? Mikä siinä nuottikirjan hankkimisessa on niin hankalaa? Uskotko: jos joku kuuntelee nuo biisit ja kirjottaa sulle soinnut niistä, vois siitä laskuttaa ihan hyvin saman summan kuin mitä tuo nuottikirja maksaa. Mikä siinä on, että nykymuksujen perusoletus on se, että että kaikki pitäis saada heti ja ilmaseks ja vielä mahdollisimman vähällä vaivalla? Jo Googlen käyttäminen ylittää viitseliäisyyskynnyksen monilla ja kirjastossa käyminen nyt on jo aivan mahdottomuus. |
Sammo 03.08.2009 16:12:26 | |
---|
Jucciz: Mikä siinä nuottikirjan hankkimisessa on niin hankalaa? Täällä aina sitä sisälukutaitoa kuulutetaan. Lainaan Connaa muutamaa viestiä aikaisemmin: Conna: Juu olen ostanut molemmat kirjat mitkä bändi on julkaissut,mutta nuo biisit uupuvat puuttuvat kirjoista, siksi niitä kyselin... Ja, nopeasti Juccizen linkkejä seuraamalla tämä pitää paikkaansa. Siinä meni varmaan minuutti kun luin listan. Menee vähän pointti sekä kirjan hankkimisen kehottelulta, nykynuorten laiskuuden päivittelyltä että muiden suomenkielen ymmärtämisen vähättelyltä. Mutta kivahan se on perseillä kesällä. Näinkin. Samat asiat samaan paikkaan ja eri asiat eri paikkaan. |
PeLu 04.08.2009 22:41:09 | |
---|
Kokeilepa Kaduilla Kallion näillä soinnuilla ;-) http://www.guitaretab.com/w/waits-tom/23545.html Mustasukkaisuus menee C-mollissa, peruskierto: Cm G# Cm F G# G Cm A# A#7 Taitaa siellä toinenkin osa vielä olla, selviää varmaan kuuntelemalla ja levyn päälle kokeilemalla Kylätie menee A-mollissa eikä siellä taida kovin montaa eri sointua olla. Vinkit alkuun Am ja Dm... |
conna 07.08.2009 22:31:08 | |
---|
Kiitos paljon. Enköhän näillä pääse alkuun. |