Moi, en tiennyt mihin tämä kuuluu. Mutta haluaisin kotona laulaa + soittaa kitaraa niin että olisi joku äänentoistosysteemi. Mahdollisimman edullinen näin aluksi. Mulla on Focusriten mukana tullut kondensiomikki, akustinen kitara ja puoliakustinen kitara. Haluaisin siis sekä laulun että kitaran äänen vahvistettua. Pahoittelen, en ymmärrä tekniikasta juurikaan. Pitäiskö mulla olla pelkkä vahvistin johon liittää kitara ja laulumikki? Voiko molemmat laittaa samaan vahvistimeen? Vai pitäiskö olla 2 kaiutinta eri puolilla huonetta? Vai saisiko molemmat (kitara ja laulu) samalla mikillä kuulumaan? Entä pitääkö olla joku mikseri? Onko vahvistimissa miksausmahdollusuuksia, ettei tarvitsisi mikseriä? Haluaisin siis joskus lisätä kaikua lauluun ja esim. bassoa/keskiääniä/ylä-ääniä. Pahoittelen jos termit meni sinnepäin.. Olen kyllä käyttänyt äänentoistoa ja osaan väännellä nuppeja juurikin lisätä kaikua (fx tms) ja noita ala-ja ylätaajuuksia ääneen. Mutta juuri muuta en asiasta tajua. Kiitos jo etukäteen jos joku osaa neuvoa jonkun simppelin ja edullisen ratkaisun! |