TeePee-76: Hei, mikä toimivin ohjelma I Padille että saa keikkasetin Lyriikat kivasti tueksi Jos on hilloa riittävästi, saa mitä herkkuja vain. Itse olen jo monta vuotta kuvannut sanat A4 -arkilta Kuvat-ohjelmaan ja tallentanut kuvatiedostona. Mulla on kansiossa yli 300 biisiä ja jos joku puuttuu padilta, kuvaan sen. Soittolistoja löytyy kaikkiin tarkoituksiin. Nuottien kanssa voit toimia samoin. Jos iPad jo on, kustannuksia ei tule latin latia. Lyriikat saat netistä. |
TeePee-76: Hei, mikä toimivin ohjelma I Padille että saa keikkasetin Lyriikat kivasti tueksi Tere. Padille on monia ohjelmia lyriikan esittämiseen. Ekaksi pages : voit kirjoittaa tekstit tai kopioida Vaikka kaikki tekstit yhdelle sivulle peräkkäin. Progressions: maksullinen Saat tekstit aakkosjärjestykseen Lisäksi voit tehdä niistä setti kansioita.saat myös soinnut tekstin ylle Ja voit muuttaa soinnutuksen eri sävel-lajiin. Tele prompter:maksullinen tekstin saa rullaamaan ruudulla alhaalta ylös Tekstin saa myös eri värillä esim valkea teksti mustalla taustalla. Laulutekstit voi myös laittaa pötköön setin mukaan.. Tässä muutama ohjelma joita itse käytän. Joihikin ohjelmiin saa liitettyä Sivun kääntäjän joka vierittää tekstiä kun painaa jalalla. T.A kaikki paitsi hammondit on turhaa. |