-J 29.07.2006 12:34:12 | |
---|
Hitto. Tämmöisiäkin on pidetty. Kukahan lähtisi kanssani tänään vaikka kaljoittelemaan ja laulamaan karaokea? Tylsää. Tulink' mää vai onk tää hoitoainetta? |
Guitar69 29.07.2006 14:20:27 | |
---|
Uuteen miittiin pitää osallistua..studiossa olin kun tämä edellinen miitti järjestettiin!Harmi:) |
insight 29.08.2006 16:29:09 | |
---|
Nostelen tätä. 20 elokuuta ei sitten ilmeisesti ollut mitään? When Bruce Banner gets mad, he turns into the Hulk. When the Hulk gets mad, he turns into Chuck Norris. |
paavi 29.08.2006 16:38:49 | |
---|
Nostelen tätä. 20 elokuuta ei sitten ilmeisesti ollut mitään? Eipä kai? Tai sitten en vaan muista siitä mitään. Mulle kävis ens pe tai la tai jopa ehkä tämän viikon torstaikin 31.8. Seuraavalla viikolla ei käy pe eikä la. Silloin on torstaina 7.9 OPERAATIO:LIVE taas. Ei järkätä laulajien miittiä siihen, jos ei mennä myös sinne keikalle kuuntelemaan. Muistaakseni nimimerkki Suu sitä paitsi esiintyy juuri siellä operaatiossa. Tulipa taas selkeä viesti. |
Apricot 29.08.2006 17:23:06 | |
---|
Tää juttu jäi sillä tavalla, että järjestetään ruskamiitti joskus syyskuun aikana kun kaikilla on kesäkiireet rauhoittuneet. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
paavi 29.08.2006 17:47:51 | |
---|
Tää juttu jäi sillä tavalla, että järjestetään ruskamiitti joskus syyskuun aikana kun kaikilla on kesäkiireet rauhoittuneet. Mitäs kesäkiireitä tässä enää kenelläkään on? :) No, toi syyskuu on ihan bueno. Sehän on jo perjantaina! |
insight 30.08.2006 09:08:34 | |
---|
Mä en taida nyt ihan vähään aikaan valitettavasti päästä miittiin, kun pitää sairasta äitiä käydä moikkaamassa. Firma kustantaa myös reissun Saksan messuille ja lupasin kaverin luona käydä toisessa kaupungissa jamittelemassa eli Syyskuu mun perheellisen osalta buukattu. Avopuoliso vois tykätä kyttyrää, jos tätä enemmän joutuisi kotona yksin lapsen kanssa olemaan. When Bruce Banner gets mad, he turns into the Hulk. When the Hulk gets mad, he turns into Chuck Norris. |
LNA 30.08.2006 10:32:20 | |
---|
1.9. varattu: Luokkakokous (vähänkö tulee hubaa). |
tanjuli 31.08.2006 08:09:42 | |
---|
tyypit taas reissailee niin keikkoja syyskuussa vähän > pääsen melkein minä päivänä vaan. jos tällä kertaa pääsis ihan paikallekin :) [i hear voices but at least they're on tune] |
juxi 02.09.2006 18:54:32 | |
---|
Jahas, täällä on järjestetty miittiä enkä ole tajunnu lukea koko palstaa. Vaadin revanssia! 03:56 <@juxi> aika laimeeta siguttaa itteään |
paavi 04.09.2006 09:23:15 | |
---|
No niin, tällä viikolla ei oikeen kävis enää miitti, mutta ensi viikolla kävis kaikki paitsi lauantai. Tai no periaatteessa mun puolesta vois tavata siellä Libertessä nyt torstaina. Ite oon vaan siellä hieman järkkäilemässä, mutta on mulla siinä kivasti aikaa jutellakin ja niin poispäin. Mun mielestä arki-ilta olis ihan jees, vaikka aamulla pitääkin mennä duuniin. Enää ei oikein sovi istua ulkona, joten joku kiva suht rauhallinen baari olis sopiva. |
tanjuli 04.09.2006 20:36:58 | |
---|
No niin, tällä viikolla ei oikeen kävis enää miitti, mutta ensi viikolla kävis kaikki paitsi lauantai. ... Enää ei oikein sovi istua ulkona, joten joku kiva suht rauhallinen baari olis sopiva. mitenkäs tiistaina tai torstaina? kiva suht rauhallinen baari on esim. soul kitchen. [i hear voices but at least they're on tune] |
paavi 18.09.2006 17:39:00 | |
---|
tällä viikolla kävis! perjantaina ei oikeen hyvin. Mennääks joku päivä? |
tanjuli 18.09.2006 19:09:17 | |
---|
tällä viikolla kävis! perjantaina ei oikeen hyvin. Mennääks joku päivä? mulla elää aikataulut aika huolella, ehdotan ensi viikon sunnuntaita... tai jos kaikki muut pääsee täl viikolla ni sit yritän piipahd. [i hear voices but at least they're on tune] |
insight 18.09.2006 21:58:42 | |
---|
Paavi tekstailikin mulle =) Mä olen kyllä lauantaina liikenteeessä, tavallaan sopis. When Bruce Banner gets mad, he turns into the Hulk. When the Hulk gets mad, he turns into Chuck Norris. |
tanjuli 19.09.2006 00:26:17 (muokattu 19.09.2006 00:27:12) | |
---|
Paavi tekstailikin mulle =) Mä olen kyllä lauantaina liikenteeessä, tavallaan sopis. lauantaille on jo kemut, mut jos päädytte liikenteeseen niin pistelkäähän koordinaatteja, paavilla on mun numero. jos vaikka sieltä sohvalta jonnekkin tokenis... :P olispa kyllä kätsä jos tänne sais värkkäiltyä semmotteen äänestyksen ni vois jengi äänestellä miittipäiviä. et mikä olis paras ja usein pääsis. sitä odotellessa :) [i hear voices but at least they're on tune] |
paavi 19.09.2006 09:53:21 | |
---|
lauantaille on jo kemut, mut jos päädytte liikenteeseen niin pistelkäähän koordinaatteja, paavilla on mun numero. jos vaikka sieltä sohvalta jonnekkin tokenis... :P
No mäkin oon liikenteessä lauantaina, mutta en oo varma pääsisinkö teitä tapaamaan... no eipä tässä kai mikään hätä. Soitellaan vaikka sitten lauantaina ja katsellaan tilannetta... |
insight 19.09.2006 13:07:06 | |
---|
No mäkin oon liikenteessä lauantaina, mutta en oo varma pääsisinkö teitä tapaamaan... no eipä tässä kai mikään hätä. Soitellaan vaikka sitten lauantaina ja katsellaan tilannetta... Joo mulla on ihan samanlaatuinen tilanne, kun sovin jo kavereiden kanssa tapaavani heitä. Ei olis ehkä kauheen tyylikästä sanoa, sori en nyt pääsekään, pitää tavata noita tyyppejä joita en oikeestaan pahemmin edes tunne. Kerran tavannut =) When Bruce Banner gets mad, he turns into the Hulk. When the Hulk gets mad, he turns into Chuck Norris. |
tanjuli 19.09.2006 22:49:09 | |
---|
mitenkäs se ensi viikon sunnuntai? [i hear voices but at least they're on tune] |
paavi 20.09.2006 11:36:21 | |
---|
mitenkäs se ensi viikon sunnuntai? Meinaatko 24.9 tai 1.10? Mulle ei käy kyllä kumpikaan. |