ötzi 24.06.2006 21:43:43 | |
---|
Kalmahin The black waltzin mukana tulee joskus öristyä. josko sitä joskus oppis oikeesti laulamaan ja vielä silleen että se ei kuulostas siannussimiselta Nainen on kuin viskipullo, Sisäpuoli on ulkopuolta tärkempi. mutta tuskin paranee vanhetessa.. |
Soultrice 01.07.2006 16:28:02 | |
---|
ehdottomasti Alicia Keysin unplugged-levy |
psalmat 03.07.2006 18:05:20 | |
---|
Faith No More: King for a day, Fool for a lifetime Semmarit : Taina YUP, Mokoma Ajatus lentää, minä en. |
snowwiewolf 03.07.2006 19:03:25 | |
---|
Sonata Arctica: Winterhearts Guild Levyn balladeja on kiva laulaa, kun ei jaksa raskaampaa laulaa :) Hevein: Sound Over Matter Aloittelin "särölaulua" tämän levyn kanssa, useammassa laulussa kun on sekä puhdasta että örinä laulua. Sitten on yksittäisiä lauluja, kuten Dreamtalen Tears. |
Cathy 06.07.2006 14:16:42 | |
---|
Onko kuinka kehittävää laulaa levyn mukana? Mua se ainaki kehittää. mursu |
Kiljukaula 06.07.2006 14:26:29 | |
---|
Ei järjestyksessä: System Of A Down - Mezmerize yhtälailla kuin Toxicity Fear Factory - Archetype (en tosin aina laula raskaampia osuuksia) Metallica - S&M-keikan albumi siinä nuo neljä ensimmäistä jotka mieleen tulee |
ganesha 12.07.2006 13:15:21 | |
---|
en ole varsinaisesti laulaja mutta ääntä on kiva toisinaan tuottaa, varsinkin pitkillä yksinäisillä automatkoilla, ja silloin toimii parhaiten joku näistä: System Of A Down - Toxicity Fantomas - Director's Cut Slipknot - Subliminal Verses Vol.3 Faith No More - (mikä tahansa levy Angel Dustista eteenpäin) Mr. Bungle - kaikki en väitä että ääni venyy aivan joka biisiin mutta olen huomannut tässä vuosien varrella kehittyneeni jonkin verran. biisit jotka eivät ennen menneet oikein mitenkään, sujuvat nyt jo kohtuu hyvin. ehkä pitäiskin laskea itsekritiikin tasoa hieman alemmas ja ruveta laulajaksi - eipä tarttis roudata niin vitusti aina roinaa treenikselle/keikoille hehe. viina. hanuri. ja naiset. |
J.P_ 15.07.2006 04:17:48 (muokattu 15.07.2006 04:18:31) | |
---|
Sentencedin koko tuotanto pistää laulattaa Charon - Downhearted Entwine - Bittersweet Diablo - Renaissance |
jogo3000 15.07.2006 09:08:18 | |
---|
en ole varsinaisesti laulaja mutta ääntä on kiva toisinaan tuottaa, varsinkin pitkillä yksinäisillä automatkoilla, ja silloin toimii parhaiten joku näistä: Fantomas - Director's Cut Faith No More - (mikä tahansa levy Angel Dustista eteenpäin) Mr. Bungle - kaikki Nämä on ihan mahtavia laululevyjä! Patton on jumala ja kuningas. Long ago in a distant land, I, Aku, the shape-shifting Master of Darkness, unleashed an unspeakable evil... |
ganesha 15.07.2006 19:31:12 | |
---|
Nämä on ihan mahtavia laululevyjä! Patton on jumala ja kuningas. joo, kyllähän äijä aika suvereenisti tuotaa ääntä ilmoille, oli tyylilaji melkeinpä mikä tahansa. moiseen vokaalidiversiteettiin olisi tarkoitus pyrkiä, tiedä sitten onnistuuko ikinä. siihen asti tyydyn vain soittelemaan soittimilla, ainakin julkisesti. viina. hanuri. ja naiset. |
Jomped 16.07.2006 18:15:07 | |
---|
kaikki stam1nan levyt, ja uusi mokoma. kokeilkaa hitto ihmeessä! hmphrmph |
masterhat 23.07.2006 07:39:54 | |
---|
Oasiksen Morning glory. Wonderwallin kans tulee soitettua skebaa ja laulettua samalla messis. hyvä tapa rentoutua Tehotyttö95 |
HC 25.07.2006 06:11:31 | |
---|
Ihan mika tahansa Ozzyn levy kuunteluun, niin aanihuulet liikkuu ihan itestaan. Tuli joskus niin hillittomasti Ozzya kuunneltua, etta on jaany biisit selkarankaan. :D Suurimman osan tuotannon sanoituksista oppinu ihan vahingossa. Ennen tuli hoilattua niin innoissaan mukana, kylla sita vielakin mieluusti tuon kaverin musiikkia lauleskelee. En sitten tiia onko mitaan vastaavaa, mutta on sita moni kappaleita joita hoilailee mielellaan. |
peteb 25.07.2006 18:19:49 | |
---|
On tullu öristyä tuosa Deiciden Deicide levyn tahissa. Laulaessa yleensä Symphony X:än V levyä, Angran Temple of Shadowsia ja Juanes (!) Mi Sangrea (vaikka ei osaa sanoja), King Diamondin Puppet Master, Katatonian Viva Emptiness, Evergreyn The Inner Circle, Opethin Ghost Reveries, yms. Gorgar will eat you! |
Apricot 26.07.2006 11:06:21 | |
---|
Pikku-Maijan Eläinlauluja. Kuuntelen aina siivotessa ja tiskatessa. Ja aina kun joku on jättänyt minut. "I got the Pieksämäki railway station blues." |
Kärpäsruoska 26.07.2006 14:00:57 | |
---|
En osaa laulaa, mutta vastaan silti: Guns N' Rosesin kaikki. Sebastian Bachin aikainen Skid Row. Nick Caven uudempi tuotanto. Psykedeliakauden Beatles. The Smiths, erityisesti The Queen Is Dead. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
Tarvitsen basistin!
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |
Suu 26.07.2006 15:19:03 | |
---|
Pikku-Maijan Eläinlauluja. Kuuntelen aina siivotessa ja tiskatessa. Ja aina kun joku on jättänyt minut. Ei välttämättä löydy tältä levyltä, mutta pidän kovasti kappaleesta nimeltään Tuhmeliini Siili. Ja sit Neljä kissanpoikaa on myös lemppareitani. sound in - pleasure out |
insight 26.07.2006 15:41:34 | |
---|
Jänöjussin mäenlasku on kanssa kiva biisi. © Registered nickname 2005-2006 |
Stibe 02.08.2006 20:08:10 | |
---|
Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota! |
Guilty 11.08.2006 13:58:59 | |
---|
Mä laulan mukana oikeestaan kaikkea, jota suinkin osaan. Tykkään laulaa mm. The Rasmusta, Sonata Arcticaa, The 69 Eyesiä, Negativea... Lähes mitä vaan. |